Režie:
Jennifer Kaytin RobinsonScénář:
Jennifer Kaytin RobinsonKamera:
Brian BurgoyneHrají:
Camila Mendes, Maya Hawke, Austin Abrams, Rish Shah, Talia Ryder, Alisha Boe, Ava Capri, Jonathan Daviss, Paris Berelc, Maia Reficco, Sophie Turner (více)VOD (1)
Obsahy(1)
V této americké komedii se podíváme na svrženou královnu nóbl soukromé školy Dreu (Camila Mendes), která uzavře tajnou dohodu s nevýraznou novou studentkou Eleanorou (Maya Hawke). Obě dvě se postaví všeobecnému výsměchu a šikaně a my se staneme svědky společné pomsty vykonané na jejich tyranech. (Trajektt)
Videa (1)
Recenze (71)
Ak hľadáte typický tínedžerský film prešpikovaný klišé a stereotypmi, neprestávajte listovať v zozname na Netflixe. Táto odvážna temná komédia vzdáva hold stredoškolským filmom z 90. rokov, ktoré poznáte a máte radi, a robí to s uspokojivým výsledkom, a to aj vďaka skvelému mixu hudby z 90.rokov. Áno, boli chvíle, keď som prevracal očami a myslel som si, že je to celé hlúpe, ale potom sa to uberalo novým smerom, vďaka ktorému bol film stále zaujímavý. Škoda, len odfláknutého konca, ktorý bol predvídateľný. Možno by to chcelo odvážnejší koniec (temnejší). 6/10 ()
V průběhu sledování Pomsty na druhou jsem si vybavil simpsonovský Speciální čarodějnický díl XX (parodie Vraždy na objednávku) a Velmi nebezpečné známosti (na tom mělo nemalý podíl obsazení Sarah Michelle Gellar). V žánrové kolonce je uvedena komedie, mně osobně ale film nepřišel nijak zábavný, ani humorný, ani úsměvný - a námět "překřížené pomsty" byl až trestuhodně nevyužitý a unyle zpracovaný. Rovněž jsem měl problém s hereckým obsazením, které mi až na výše zmíněnou Gellar přišlo veskrz nesympatické. Ani Maya Hawke mě nijak neoslnila. Vedle slabého scénáře podráží filmu nohy i přemrštěná stopáž - bohatě by stačilo devadesát minut. Ve výsledku lepší dvě hvězdičky! ()
Je to taký mix Mean Girls a Cruel Intentions v modernom prevedení. Oproti spomínaným filmom mi tu chýbal humor. Berie sa to strašne vážne a keďže mi hlavne postavy vôbec nesadli, tak na mňa dramatická stránka vôbec nefungovala. Dokonca ani Maya Hawke sa mi tu nepáčila. Iba na Sarah Michelle Gellar je stále radosť pozerať a všetky tie mladé pipiny stále strčí do vrecka. Čakal som zábavný film o snobských teenageroch a dostal som strašnú nudu. 4/10. ()
Tohle jsme jako společnost nějak podcenili, jelikož nám opravdu vznikl teen jako plnohodnotný žánr. Tupé filmové jednohubky, to je samozřejmě devíza Netflixu ještě o kus více než třeba televize Prima, ale tady si pro ně vyloženě jdeme a dobrovolně si je zapínáme, tudiž musíme udělat o pár kroků navíc. Nikdy bych po tomhle barvičkovém oknu do dospívající vztahové kultury ani nepomrknul, kdyby si tam nestřihla roličku SMG. A není opravdu o co stát.. Jen přehlídka filmového nevkusu, který nemá problém vykrádat filmové předchůdce a navrch je pomazat přeslazenou polevou. Nemá to úplně naprd casting a párkrát jsem vypadal, jak jeden známý meme, když jsem ukazoval, koho a odkud znám.. Předvídatelná jednohubka, která se alespoň snaží něčím překvapit, takže je schopná Vás párkrát probudit. Ale pořád se nezmůže na víc, než na twisty jak z pera předškoláků. Možná jen nucená LGBT+ položka... 20% ()
Jediným důvodem, proč jsem se na tento film chtěl podívat, byla Sarah Michelle Gellar, a nakonec jsem byl docela mile překvapen, protože důvodů ke sledování se v průběhu opravdu našlo víc. Film jako by vzdával poctu dnes už kultovním klasikám z přelomu milénia jako Protivný sprostý holky, Deset důvodů, proč tě nenávidím nebo Velmi nebezpečné známosti, přičemž je nijak neparoduje, ale výborně z nich čerpá a aktualizuje je. Mezi postavami těžko najdete někoho sympatického (ale to je tady právě to kouzlo), scénář někdy úplně nedává smysl, ale líbil se mi plot twist a celkově jsem se u toho zkrátka dobře bavil. (Plus bonusové body za píčosaura rexe a parafrázi Taylor Swift.) ()
Galerie (151)
Zajímavosti (3)
- Eleanor (Maya Hawke) čte knihu „Strangers on a Train“, kterou napsala americká spisovatelka Patricia Highsmith. (bigjames)
- V čase 01:13:00 můžeme slyšet z úst Eleanor (Maya Hawke) pozměněnou repliku z písně „Look What You Made Me Do“ od Taylor Swift: „The old Taylor (Eleanor) can’t come to the phone right now – why? – cause she’s dead.“ (Kejf.)
- Finální záběr na auto odjíždějící do dálky je odkazem na podobnou závěrečnou scénu ze snímku Velmi nebezpečné známosti (1999). (bigjames)
Reklama