V adrenalinem nabitém remaku filmu z 80. let vezme bývalý bojovník MMA Dalton (Jake Gyllenhaal) práci vyhazovače v motorestu. Brzy se ale ukáže, že ne všechno je tak, jak se zdá být. (Prime Video)

Recenze (262)

MrHlad

Osmdesátková klasika, Gyllenhaal ve formě a ve stoprocentním nasazení, Doug Liman za kamerou, Prime Video jako streamovací služba, která jde těmhle chlapským výplachům naproti… výsledek? No řekněme, že zůstal za očekáváním. Nový Road House je film, jehož tvůrci jakoby nepochopili, v čem tkví kouzlo přímočarých akčňáků z osmdesátých let a sami si podrážejí nohy. Přepálenou délkou, nefunkčním hrdinou, jenž se celou dobu usmívá a tváří jako nejhodnější člověk minimálně na Floridě, ale my víme, že tam někde to trauma je… jenže když to víme, není nutné čekat sto minut, než se to vyřeší. A mezi tím trávit čas s nudnými vedlejšími postavami, které jsou stejně pitomé jako v originálu, jen tu bůhvíproč dostávají mnohem víc prostoru a vypráví o svých životních bolístkách. A hraje k tomu sakra moc muziky a zasněně se čumí do blba.    Zdržuje to od bitek. I když to možná není zase až tak velký problém. Gyllenhaal se namakal, McGregor si svého šílence užívá a zbytek chlapského osazenstva je tu jen proto, aby dostal přes držku a Daniela Melchior kvůli tomu, aby hlavního bouchače nepokrytě balila. To je v pořádku. Ale to, jak Liman akční scény pojímá, co za kraviny vymýšlí s kamerou a jak moc vehementně se pokouší být jiný a novátorský, jen aby mu to obvykle vybouchlo do ksichtu (fakt se na to nekouká moc hezky), je poslední hřebík do rakve zklamání. Nový Road House vlastně nedělá vyloženě dobře prakticky nic. Něco dělá průměrně, něco málo lehce nadprůměrně, ovšem většinu času je prostě úplně mimo. A u toho nudí. ()

Claw

"Road House" je přesně takový, jaký má být... Sebejistá a zároveň velmi hloupá moderní variace na western, která je plná testosteronu, třeskuté akce a vtipů na těch nejnečekanějších místech. Jake Gyllenhaal hraje skvěle a na béčkový film nabral extrémní formu. Právě jeho vztek, který stále drží na uzdě, ho činí v této roli tak sledovatelným, když mlátí své nepřátele a pak se ujišťuje, že jsou v pořádku, než je odveze do nemocnice. Conor McGregor má rozhodně něco do sebe. Je to ten typ výkonu, který nikdy nenudí, ale nikdy není dobrý. Každá jeho hláška je pronesena kostrbatým způsobem, a přesto je jednou z nejlepších částí filmu, protože si bere velmi genericky neotesaného záporáka a dělá ho svým vlastním. Režisér Doug Liman do natáčení akce zapojil několik zajímavých technik. Střídají se souboje v první osobě se záběry z dronu. Akce by mohlo být víc, ale když se dostane ke slovu, tak v naprosté většině se jedná o parádní souboje, které šly nasnímat asi trochu přehledněji a nemuselo se používat tolik počítačových efektů, které spíše ruší, než aby je vylepšovaly. Bylo to zbytečné, protože je vidět, že borci něco umí, choreografie je dobrá a krev nechyběla, takže já jsem spokojený. Celkově jsem se slušně bavil, je to ten typ filmu, které mám rád, takové žánrovky by mohly vycházet na stream častěji. /70%/ ()

B!shop

Original jsem nevidel nebo si ho nepamatuju, ale tady jsem dostal vicemene presne to, co jsem po traileru cekal. Od zacatku do konce pohodova blbost, kde se vetsinu casu vlastne nic moc nedeje a s nejakym pribehem nebo scenarem se tu nikdo nezdrzoval a clovek tak jen ceka na s pribejvajici stopazi cim dal tim drsnejsi bitky. O nic jinyho tu fakt nejde. Sem tam je to vtipny, sem tam tu je pekne natocenej souboj, do toho super sympatickej nabusenej Gyllenhaal, kterej tu je za neporazitelnyho machra a vetsinu casu se uculuje jak retard a prekvapive fajn McGregor, kterej si tu hraje na nejvetsi macho. Ve vysledku mam tak jedinou zasadnejsi vytku jen k sileny a naprosto zbytecny stopazi, nejakejch 80 minut by naprosto stacilo, aspon by se vyhazela ta vata okolo. Proste takovej ten film, u kteryho se bavite a vlastne ani nevite proc a klidne u toho muzete treba uklizet a o nic neprijdete. Solidni 3*. ()

UhLee

(4/10). Už dlouho jsem po skončení nějakého filmu nepociťoval tak intenzivní pocit zlosti a zároveň zklamání. Road House totiž je ztělesněním toho, co všechno se dá ve filmu udělat špatně. Půdu máte připravenou naprosto skvostně, tak proč to nakonec skončilo takovouto kakofonií? Máte film o MMA zápasníkovi, který se snaží na důchod dojít klidu. Najmete si do jeho role šikovného herce, který je miláčkem diváků. Točí to zručný režisér, který má na kontě akční pecku Na hraně zítřka. Ingredience jsou na stole - teď už je jenom do toho akčního salátu ideálně nakombinovat. Já jsem se na tento film fakt těšil, protože mám Jakea Gyllenhaala fakt rád. Ovšem abych byl upřímný, tak jsem chtěl tento film již po prvních soustech vyplivnou s trpkým výrazem nechuti. Od filmu, který má jednoduchý a šablonovitý scénář bych čekal, že to budou zachraňovat alespoň akční scény, nebo herecké výkony. U prvních pěstí, které dopadly se mi zvedl kufr. Už dlouho jsem neviděl takto odbytou choreografii - co hůř, když to na vás křičí CGI bordelem. Film o MMA zápasníkovi by měl na akci stavět a pohlídat si ji. Ovšem tady údery bolely nejen hlavního hrdinu, ale také divákovo oko. Já pevně doufám, že byl tento projekt jen lehkým zakopnutím hlavního představitele, protože opravdu nechápu, co ho přesvědčilo aby na tento film kývl. Nejspíše to na papíře vypadalo fakt dobře, ale z výsledku pak dle mého názoru také nebyl dvakrát hrdý. I z jeho hereckého projevu bylo cítit, že je jeho přítomnost ve filmu tak trochu nucená a na sílu - celou dobu se jenom usmíval jak měsíček na hnoji a neměl vlastně co hrát. Jediný, kdo do filmu přinesl svěží vítr byl skutečný MMA zápasník Conor McGregor. Jeho maniakální karikatura jenom ukázala, že tento film se jako drama rozhodně brát nemůže a sklouzává ke komedii. Co se týče pana režiséra, tak jej po tomto snímku podezřívám, že trpí syndromem vyhořelého tvůrce. Svůj vrchol slávy si už vybral a teď už točí jenom velice nekvalitní snímku - viz. Chaos Walking. Je to takový bráška Zacka Snydera, protože byl také na Amazon rozzlobený, že jeho veledílo nespatřilo světlo velkého plátna a zamířilo pouze na stream. Já se tomuto rozhodnutí hlavounů po skončení filmu vůbec nedivím a rozhodně jej kvituji. Road House je ztělesněním nepotřebného a špatně zpracovaného remaku, který dělá všem zúčastněným ostudu. Před sledováním doporučuju něco ostřejšího na posilnění, nebo vás ten film vypne svou hloupostí dříve, než ten alkohol. "There is something wrong with you. Me, too." ()

FilmFan24

Remake dnes už  klasiky z osmdesátých let, který ač se snaží poctou být těm přímočarým akčním příběhům kdy neohrožený hrdina s traumatem z minulosti vymlátí málem celé město a odjíždí dál…Což o to, to bych bral ten nostalgický návrat, ale… v osmdesátkových filmech podobného ražení ty bitky byly skutečné kdežto v tomto novém filmu jsou “přikrášlené” všudypřítomnými CGI efekty. Což je na škodu. Vyhazovače Patricka Swayzeyho z původním filmu tady nahradil Jake Gyllenhaal, který celý film táhne kupředu. A i přes drobné výhrady je “Road House” stále slušná porce zábavy. ()

Zajímavosti (18)

• Film obsahuje jednu mezititulkovou scénu. (DJMaroko)
  • Počas natáčania sa Jake Gyllenhaal nakazil stafylokokovou infekciou po tom, čo si porezal ruku na úlomku skla. (Arsenal83)