Reklama

Reklama

Třiadvacetiletá vrcholová sportovkyně Andrea se připravuje na olympijské hry v Atlantě. Jako mistryně republiky ve skoku do vody nic jiného než tvrdý svět tréninků a závodů nezná. Až do chvíle, než si poraní páteř. Její sportovní kariéra náhle končí. Touha po úspěchu ji ale přivede ke kariéře pornoherečky. Stejně jako své tělo ovládala a využívala ve sportu, využívá jej při natáčení pornofilmů. Má slávu, peníze, komfortní život, nezávislost. Nakonec ale přece jen musí zpomalit…
Film je inspirován příběhem Andrey Absolonové, která byla v 90. letech jednou z našich nejúspěšnějších skokanek do vody a posléze neméně úspěšnou pornoherečkou Leou De Mae. (Bontonfilm)

(více)

Videa (24)

Trailer 1

Recenze (274)

FrankSusta 

všechny recenze uživatele

Za jednu z mála chyb, co tento film dle mého skromného mínění dělá, je to (že ho nikdo nepochopil a nikdo za něj není vděčný, zatímco byste měli být naprosto nadšení, že v česku vzniknlo něco takhle vizuálně úchvatnýho a odvážnýho), že končí. Nebo-li, aby to laikové pochopili, první dojem tento film vytvoří dokonalý. Naprosto udiven jsem zůstal sedět v sedačce kinosálu po skončení hlavní části filmu a nastoupení titulků a přemýtal si v hlavě, co jsem právě viděl (a taky jsem přemýšlel, jak se teď asi dostanu domů, protože projekce nebyla v úplně ideálních podmínkách, ale to je jiný příběh a moc moc vysvětlování). Zaprvé jde o to, jak je explicitní. Což je naprosto v pořádku. Jakoby, byl jsem na 15+ verzi (na 18+ by mě totiž neměli správně pustit a nechci pokoušet osud - mimochodem, asi Vám teď dojde jeden z důvodů, proč jsem na film šel... a stydím se za to😂) a množství té explicitnosti mě překvapila. Už jen proto byste měli být rádi, že toto vzniklo v Česku, protože odvaha tohoto filmu a to, že se nejedná o prosto prostou nahotu (jakože je součástí děje a nehraje jen na efekt) je fascinující. nebere si to servítky a dokáže si to se vším všudy obhájit název. Ukazuje to totiž (nejen) ''její'' tělo ve všech možných světlech a úhlech pohledu a postupně s ním prožijete až neuvěřitelné niterní propojení, tak na Vás zapůsobí. Jede to od začátku do konce a opravdu to cením, jakou si dali práci, aby to udělali co nejvěrohodnější a co nejemotičnější. Dále to má úžasnou kameru, která je prostě světová. Jako reálně tam není jediný záběr, co by byl pře- nebo podsvícený, pře- nebo podexponovaný, zkrátka žádný takovýhle typicky český nešvar (celkově, přišlo mi to technicky mnohem propracovaněšjí než kupříkladu mnou opěvovaný Bod obnovy). Klára Belicová (zmiňuji kameramana (kameramanku jménem, to sám o sobě často nedělám) předvedla naprostou filmařskou špičku, opradu smekám a musím nastudovat její filmografii. Další věc, co je na filmu naprosto dokonalá, je herecké obsazení. Natalia Germani předvádí naprostý životní výkon (jako, asi jsem ji jinde neviděl, ale nebojím se to nyn klidně tvrdit). Ona coby Andrea Absolonová coby Lea de Mae je naprosto dokonalá a přesvědčivá (ne že bych o tom cokoliv věděl) a je ''jen'' dalším bodem, co film povznáší na světovou úroveň. Samozřejmě všichni hrajou naprosto skvěle, ale nyní bych tu chtěl vypíchnout jednoho herce, konkrétně herečku (a není to Tereza Švejdová, kterou bych ale měl zmínit též), a to Denisu Barešovou, která každým dalším filmem jenom dokazuje, že je jednou z nejlepších současnýh hereček. Fakt, kdekoliv ji vidím, tam si to ukradne pro sebe. Nevím, co k tomu říct. Každopádně je v mém TOP 10. Jinak vychvalovat vizuál už asi více nemusím, jelikož jsem už dle mého názoru o něm napsal mnoho (ještě zmíním výpravu, takže tímto ji zmiňuji coby opravdu dobrou). Poté tu ovšem máme druhý dojem z filmu, který je zkrátka. Inu, shazuje celek trošičku dolu (tady bylo původně 5*). Zamyslíte se a najednou Vám je po nějaké době příběh trošku nedostačující, jelikož je trošku zkratkovitý, nebo Vám je hlavní postava nesympatická (ne, že by měla být sympatická, o to se film nesnaží, ale je náhle v jiném světle). A takovýchto věcí, co to malinko shodí dolů je víc. Ale rozhodně to u mě neklesá bůhvíjak hluboko, protože stále se jedná o velice kvalitní film. Nyní bych si, prosím, vzal ke slovu, různá přirovnání. Vzhledem k tématu to zde nyní musím porovnat se dvěma filmy. Těmi filmy jsou Hříšné noci a Rozkoš (jen se na ně podívejte, uvidíte sami). Řekl bych, že coby tématický film o pornografii to tuto oblast mapuje lépe a názorněji, než Hříšné noci (které jsou za mě ale naprosto skvělé), o něco méně však jako Rozkoš. na druhou stranu, Hříšné noci jsou dramaticky mnohem zajímavější a rozebíraj postavy více do hloubky, To Rozkoš nedělá ani náhodou (přečtěte si moji recenzi na ně, však uvidíte) a spíše je zaseklá na místě, protože neví, co chce udělat. Zde to zkrátka s tou silou trochu uteklo, protože postavy to vykreslené má. Ne sice dokonale, ale hodně dobře (Hříšné noci to ale dávají o trochu lépe a více dopodrobna). Zároveň to ale jen o kus utíká tomu, co bych od filmu o takhle vlastně rozsáhlém tématu očekával, minimálně z dnešního pohledu. Více názornosti, více prokreslené postavy. Možná to zní, že vlastně nevím co chci, ale bohužel to nedokáži lépe vysvětlit. Zkrátka bych chtěl nějaký mix Hříšných nocí a Rozkoše. A tomuto filmu to jen o kousek uniklo. Což je škoda. Ale možná, že 18+ verze to zvládne lépe. Uvidíme. Jinak tento film mohu jedině doporučit. Ne slabým povahám, přecitlivělým lidem či někomu, koho se to dotkne. Je to hodně inviduální. však uvidíte samy. Natálie Císařovská předvedla neuvěřitelnou věc, umělecké dílo. 8,5/10 mluvené slovo ZDE: () (méně) (více)

EvilPhoEniX 

všechny recenze uživatele

Na  české poměry vítaná změna a na debut vyzrálá filmařina. FIlm má atraktivní příběh o vrcholové sportovkyni, která kvůli úrazu páteře bude muset přesedlat na jiné řemeslo a tedy na to nejstarší z nejstarších a rozjede i tam slušnou kariéru. Film hezky ukazuje jaký to má dopad na její okolí- konkrétně na její rodinu, která to nenese úplně dobře, oceňuji explicitnost, že se film nebál ukázat nahotinky, což by bylo mínus kdyby ano,ale na druhou stranu se zde nejde moc do extrémů, jak to ukázali Švédové se svým PLeasure 2021,chtělo to ukázat i zvrácenější stranu zákulisí, ale nevadí i tak jsem se dobře bavil. 6/10 ()

Reklama

PKD 

všechny recenze uživatele

Další náhodný film ze série ,,co budeme dělat, zatímco běží představení a my čekáme, až zavolají techniku na přestavbu´´. Zdůrazňuji, že já ty filmy či tv s. nevybírám. Většinou příjdu a něco zrovna, běží. Shoduji se s většinou, která píše, že film jen klouže po povrchu a nejde vůbec do hloubky a tudíž neříká skoro nic o ničem a sám je v podstatě k ničemu. To posl. už říkám já. Ale zase, nějká hrůza to nebyla a v rámci možností to kór nenudilo. Jediné, co mě docela šokovalo (neb jsem si před premiérou četl dlouhý rozhovor s rež., která tvrdila, že sice regulérně explicitní porno scény natočila, ale do kino verze to samoz. nepůjde) právě scény, kde se šlo doslova, natvrdo. To bych v tzv. mainstreamu, nečekal. Vyvalil jsem na to bulvy a byl to takový dopad, že tu 3. hvězdu dám ze ten shock. Jinak za 50%. A co se týče mé reakce, jak jsem se tak díval na zbývající 3 kolegy, ti na tom byly dosti podobně a to je 1 z nich  v rámci XXX žánru není žádný nováček, jako já. Jenže tohle jak říkám, v nenápadném mainstreamovém filmu do kin, nikdo z nás nečekal. Posl. věc ještě k tomuto. Bylo ze zpětného pohledu dosti zajímavé, že ti, co vím, že XXX prakticky moc neholdují (takový ti moralisti, co dělají doma satan ví jaké prasárny) zachovali kamenný xicht, zatím my os. XXX sběratelé/diváci, jsme z toho měli málem infarkt. Zajímavé. A na celém filmu, asi to nejzajímavější. Bod za odvahu, tvůrčí týme. Jak zde již zmínili i jiní. A od baby, která má vskutku srandovně naivní názory na porno průmysl, což mě v tom článku, spolehlivě rozesmálo. Taková ta brejlatá knihomolka, co zná max. 2 polohy a z análu by měla zřejmě, celoživotní trauma. Ale, třeba klame tělem. Doslova.;-) To je taky možnost. Ale kdo ví, jako verzi jsem viděl. Třeba se nakonec natočily 2.  Relativně pobaví (dost lidí, kteří jako já tohle od ne XXX filmu, nečekali) šhockuje a neurazí. To posl. se týká jen těch, kteří ví, do čeho jdou a nemají vysoký odpor k jistému žánru. ()

dubinak 

všechny recenze uživatele

Poměrně dobré, ale tak nějak povrchové, odtažité a na to, jak silný to mohl být příběh, všechno se tam děje jen tak mimochodem a nemá to žádnou hloubku. Ta postava Andrey je vlastně strašně inspirativní a unikátní, ale v hereckém projevu se to moc neodrazí. Divák ani nemá moc šancí do ní hlouběji vhlédnout. Forma a řemeslná stránka byla fajn, ale vše zkomírá na vykonstruování postav a jejich psychologii. Mohlo to být mnohem drásavější. ()

William_ 

všechny recenze uživatele

6/10. První velký film Natálie Císařovské dopadl průměrně. Je vidět že režisérka ještě nemá pořádné zkušenosti, což bylo vidět především na konci filmu, který byl neskutečně prázdný, nedůstojný a působil nedodělaně. Osobně jsem odcházel z kina velice zklamaný s myšlenkou, že to šlo udělat daleko lépe. Film není špatný a moc příjemně se na něj dívá (což mi pánové zajisté potvrdí), ale v těch důležitých částech, kdy by Vám měl něco předat, film bohužel selhává. Musím ale pochválit jak Natalii Germani, tak Cyrila Dobrého, u kterého bych už sakra chtěl, aby mu někdo dal hlavní filmovou roli, ten kluk to v sobě má a čeká až mu někdo šikovný nabídne dobrou roli. Musím naopak pokárat rodinu Andrei, která působí jako vedlejší postavičky bez jakéhokoliv charisma. Snad jen sestra Andrei byla viditelná. A při tom rodina a dění v ní mě zajímalo asi ze všeho nejvíce, jak moc to rodinní příslušníci (ne)snáší, proč se otec rozhodl pro rozvod - sakra to v tom filmu mělo být více! Je opravdu škoda, že se z toho nevytěžilo více, potenciál byl obrovský. Andrea Absolonová (a především její rodina) si zasloužila lepší zpracování. ()

Galerie (159)

Zajímavosti (17)

  • Scéna „španělských“ závodů, na kterých si Andrea (Natalia Germani) poraní páteř, se natáčela na plaveckém stadionu v Praze v Podolí. (Matlas64)
  • „Andrea je ambiciózna, chce byť hviezdou a spraví pre to čokoľvek. Môže za to jej povaha, alebo sú na vine ľudia, ktorí ju vychovávali? V každom prípade nič neľutuje, žije naplno, nepovažuje sa za obeť osudu. Andrein príbeh by mal viesť k zamysleniu, ako so svojím telom nakladáme, ako mu načúvame, či ho naozaj vlastníme a či je to len objekt alebo nástroj,“ prezradila o filme debutujúca režisérka. (Biopler)
  • Pre režisérku Natáliu Císařovskú bola dôležitou skôr životná cesta Andrey Absolonovej, teda ústrednou postavou nebola bezprostredne Andrea. Poslúžila ako inšpirácia k výpovedi na tému tela a ženského vnímania. Režisérka tvrdí, že toto je ten správny materiál cez ktorý sa to dá uchopiť a ukázať. To upokojilo predstaviteľku Nataliu Germani: "Chcela som hrať svoju Andreu, nie tú reálnu. O nej som vedela len základné informácie." (Biopler)

Související novinky

Reklama

Reklama