Přítelkyně smrti

Epizody(6)

Žena se rozhodne za každou cenu zjistit, kdo jí zabil manžela, a vytáhne přitom na světlo nejtemnější a nejhlubší tajemství lidí kolem sebe. (Netflix)

Recenze (33)

Anderton

Veľmi slušný pokus o netradičnú krimi sériu, ktorá je kombináciou možno takého Farga a severských kriminálok, avšak predsa len ich atmosféry a vyhrotenosti nedosahuje. Poteší, že dej je značne nepredvídateľný, že tretia časť prinesie dosť veľkú zmenu perspektívy a že ani pred posledným dielom netušíte, ako to celé tvorcovia ukončia. Mne tu osobne chýbalo o trochu viac postáv, o niečo lepšie budovanie atmosféry a mám dojem, že osem dielov by bolo adekvátnejších. A to som zástancom kratších sérií. Každopádne tu aspoň nemáme žiadnu obávanú dejovú vatu. Hodnotené v rámci porovnania s videnou konkurenciou, ako samostatne stojace dielo je to skôr za štyri. 70% ()

Prochy38

Možná příběh není až tak originální, i když o jeho pojetí by se dalo dlouze pobavit. Krom hrozně fajn hudby vše halí dokonalé prostředí fakt nádherně nasnímaných Alp. Hrdinka když lítá na motorce a jde si za další krvavou pomstou, sotva jsem dýchal. Ano, v lecčem přitažené za vlasy, ale syrovostí a nekompromisností to u mě vyhrálo a tuto rakouskou jednohubku jsme si fakt užil. Velmi příjemné překvapení a na poměry Netflixu nadprůměr. ()

Daiker

Klasická mystery kriminálka..... Samotné prostředí temného horského městečka a pohřebního ústavu je zajímavé. Hlavní hrdinka je sympatická a psycho zároveň.... Má to rychlý spád a manžel, který umírá hned na začátku má tajemství. Problém je s pomstou manželky, to je trochu přehnané. Ikdyž na Babu Yagu nemá 🙃 Vraha jsem tipoval od druhé epizody a trefil jsem se. Čím dál tím více mi vyhovuje počet epizod 6 ()

Skeksis

Keby som mala pohrebný ústav, tak tam skončí neprirodzenou smrťou s mojím pričinením asi polovica Banskej Bystrice. Seriál mal dobrý, ale otrepaný námet. Najviac mi prekážal humor, ktorý bol otravný a trápny, a celé to zbytočne zľahčoval, čiže seriál vrhol do nadhľadu. Tým pádom vyznel absurdne a miestami trápne a nezmyselne. ()

Saxos

Komisaře Rexe už bylo dost. Minisérie /S01E1-6/ má sice klidnější tyrolský nádech, nudnou politiku a byznys, zbytečnou školní linku, ale i hodně zajímavého. V hlavní roli málokde najdete hrobnici, která v klidu poleje černoprdelníka benzínem, škrtne koksákem a jde se nasnídat s prckama. Snuff péčko pod zasněženými alpskými vrcholy taky moc obvyklé není. Takže lze spoustu odpustit. Závěr: doporučuji. ()

• Natáčení seriálu probíhalo od 20. dubna do 9. července 2021 v Rakousku v lokalitách Vídeň, Ternitz a Sellrain. (GASTON73)