Trailer 4
USA, 2024, 7 h 53 min (Minutáž: 45–74 min)

Epizody(8)

Trailer 4

Recenze (31)

Rocky88

Nějaký mouchy to má - místy je tu zeleně, že svět nevypadá jako 200 let po atomové válce, Wasteland je totálně prázdná a chybí tu raiders, mutanti, RADškorpíci, roboti, deathclaw... A doufal jsem, že postavy budou putovat po zdevastovaném světě, místo toho se tu točí na pětníku. Tolik výtky hráče prvních 3 her. Zbytek je velmi vyvedená směs cynismu, černého humoru, gore akce, fan servisu, humoru, postapo světa a zvlčelích lidí. 3 hlavní postavy jsou super, hlavně ghoul v podání Gogginse, ale Purnellka je též vynikající volba. I přes ty mínusy mě strašně bavilo se na seriál koukat a vracet se do jeho světa. Dovedu si představit, že pro lidi bez vlastní rodiny musí být binge watching jasnou volbou. Příběh sice není úplně šampion, ale zajímavý je a do druhý série se rozhodne člověk nebude muset nutit. ()

3DD!3

Hodná, zlý a ošklivý… Fallout mód. Má to tempo, má to cynický humor, má to krvavou akci a velmi aktuální téma. Walton Goggins bezvadný v obou dvou polohách, taky má nejzajímavější roli. Ostatní se občas chovají jako pitomci, ale pro tu perfektní atmosféru jim to odpustíte. Jonah Nolan je fanda a pohlídal si každý důležitý aspekt převodu hry. Pointa je vyloženě lahůdková, přestože se dala vytušit hodně dopředu. Finále je napjaté jak struna a MacLachlan v něm neskutečně válí. I když to vypadá, že tu vládne chaos, neznamená to, že nikdo nesedí u kormidla. ()

VanTom

Úchvatně zhmotněný postapokalyptický retrofuturistický svět sám drobně narušuje plynulost vyprávění (dělícího se navíc do čtyř směrů plus předválečné flashbacky), avšak to vůbec nevadí. Tady stojí za to se zastavit v každé lokaci, prozkoumat ji a prohodit pár vět se svéráznými obyvateli – jako tomu přesně je v každém kvalitním počítačovém RPG. Tvůrci seriálu s fandovstvím, úctou i znalostí zasazují nový příběh do léta vyvíjené videoherní série se všemi jejími typickými znaky (včetně groteskního násilí nebo cynického humoru). Grafiku a design přebírají víceméně 1:1, vlastně je ještě povyšují velkolepou výpravou a rekvizitami s citem pro detail. ()

fabecc1222

Herní série mě zastihla jen okrajově skrze první díl, ale tak nějakou obecnou znalost o ní i tak mám, a řekl bych, že kdyby si tvůrci představovali představení jejich světa na TV obrazovkách, tak by to klidně mohlo být takovým způsobem. A to představení světa je tu poměrně klíčové, protože první řada primárně představuje svět Falloutu, a právě kvůli tomu, jak přehnaně jednoduchý příběh je, tak zatím nejdu na plnou palbu. Jinak je to parádní retro sci-fi jízda, která mixuje archaické stereotypy o postapu s westernovými motivy, okořeněné o špetku toho nejlepšího černého humoru. A Ella Purnell je tak suprově tupoučká, že si jí prostě zamilujete hned po prvním díle. ()

PeterJon

Som plakal prvých pár minút, keď padli bomby...moja oblúbená herná RPG séria, ktorú si vychutnávam od roku 1997 sa dočkala vlastného seriálu! Nechýba typická štylizácia a brutalita Falloutu, aj ikonickú vetu "War never changes" nezabudli, vložili ju nenápadne do poslednej epizódy. Potešil Johnny Cash, ten sa hodí do Wastelandu, rovnako aj Ghoul cowboy prináša nádych Fallout New Vegas. Inak zbytok songov na soundtracku sú z playlistu, ktorý už skompilovali fanúšikovia pre Fallout 3 Galaxy radio na Nexus mods. Škoda, že neoslovili Marka Morgana pre soundtrack, ale Ramin Djawadi. Trocha mi nesedia zmutované abominations - medveď aj vodná príšera pôsobia skôr groteskne ako z 1950´s Ed Wood movies než desivo. Takisto zbrane (Lucyina needler pistol, Titusov guľomet, Thaddeusov motion sensor) pôsobia ako lacné plechové atrapy. Príbeh začína ako klišé - quest za mocným artefaktom, ktorý umožní ovládnuť Wasteland sa vyvinie do zaujímavého prepojenia a dozvedel som sa nové súvislosti - prvé bomby mohol zhodiť Vault-Tec a nie Čína, ako to pôvodne vymyslel Tim Cain, otec Fallout série. Prekvapivo nízky obsah Woke-shitu: Priveľa černochov a žien v dôležitých rolách. A vojak BOS, čo si sám dal žiletku do boty je transgender?? ()

Zajímavosti (11)

• Když Maximus (Aaron Moten) odlétá v helikoptéře na svojí misi, můžeme si všimnout na palubní desce žluté kachničky, která se objevuje jako easter egg v herní sérii „Fallout“. (BaBca_)
  • Dětem se v televizi pustí „Grognak the Barbarian“ – fiktivní komiksová série, kterou můžeme nalézt ve videohře „Fallout 4“ a která má celkem 10 dílů. (Veskoslav)