Detektiv Bob Hightower (Nikolaj Coster-Waldau) bere věci do vlastních rukou a snaží se proniknout do ďábelského kultu, aby zachránil svou unesenou dceru a pomstil vraždu své ženy. (mikki089)

Recenze (43)

Necrotongue

Ntvl... Jako drsné, krvavé, akční béčko by to bylo na čtyři pěticípé, jelikož se všemožnými akčními scénami rozhodně nešetřilo, teklo i patřičné množství krve, děj byl odpovídajícím způsobem předvídatelný a jednoduchý, jenže... Scénárista se ani v nejmenším netajil tím, že mezi jeho nejoblíbenější filmy patří Taken (2008) a série se šíleným Maxem, a tak se rozhodl, že s těchto dvou předloh spáchá jakousi ne úplně funkční fúzi. No, i když jsem se snažil, nedokázal jsem brát tuto snahu vážně. Herní série Far Cry patří mezi mé nejoblíbenější FPSka, takže jsem se neubránil tomu, aby mi mi k ní občas odbočily myšlenky, ten ujetý kult byl jako z FC 5 a vášeň pro tetování byla jako z FC 3 :-) No jo, jenomže Cyrus neměl Vaasovo ani Josephovo charisma, jeho parta nohshledů byla jen tlupou nejapných figurek, ale tím nehorším zážitkem byl pro mě děda s pomlčkou. Už jsem ho holt zažil v lepší formě... Neseděl mi ani nařvaný soundtrack a přes všechnu tu řežbu jsem se místy trochu nudil, a to už bylo fakt divné. / Poučení: Takový americký rodinný film. ()

překvapivě pozvolna plynoucí drama/thriller o policajtovi, který se rozhodne na vlastní pěst infiltrovat gang/kult zodpovědný za únos jeho dcery a vraždu bývalé manželky. Nick Cassavetes se zjevil po devíti letech a přišel se slušným kouskem, který by ale potřeboval trochu poladit tempo. Obsazení je jinak velmi slušné, technická stránka také a v jádru béčkový příběh taky není úplně špatný. Na jedn podívání ok...60% ()

pornogrind

Od filmu mě odrazovala především jeho dlouhá stopáž. Protože většina filmů s delší stopáží prostě nedokáže svoji stopáž utáhnout a přichází slabší a hluché pasáže. Což však není případ tohoto filmu. Ikdyž mnozí budou nejspíš namítat, že po solidním a celkem svižným startu přichází útlum. Já jsem se však bavil po celou dobu a řekl bych, že film žádný slabší a nudící pasáže neměl. Ano, kdo by hledal film nabitý akcí ten asi zapláče. Tohle je prostě jiný. A právě proto mě to asi tak bavilo. Film, kterej nejede podle zajetejch kolejí a v tom je jeho síla. Místy je to sice možná trochu absurdní, možná trochu přestřelený. Ale srát na to. Satanistickej kult, kérky, krvavá jízda,... Nemůžu si pomoct já se prostě bavil. Hodně silný 4hvězdy. ()

POMO

Maika Monroe jako jediná drží jakž takž pohromadě toto ne příliš funkční drama o hledání unesené dcery / thriller o souboji smrtelníků s bandou pošahaných grázlů / nečekanou romanci dvou duševních ztroskotanců. Emocionálně i napětím nepříliš funkční film s komicky nesedící brutalitou a neúspěšnou snahou šokovat excentrickými záporáky. Z nich Karl Glusman jediný dobře hraje a vyznívá efektně. A Jamie Foxx ve vedlejší roli překvapivý. Jinak zde není moc o co stát, dialogy plují po povrchu, režie je rozháraná a hlavní postava Nikolaja Coster-Waldaua mdlá. ()

Arsenal83

Švantner kedysi napísal Život bez konca, toto bolo utrpenie do konca a život tam bol, ale mrzký, nepohľadný. Jednak rozladená gitara trhala uši, jednak milión krát opakované fuckovanie, ktoré fakt až drelo uši. Najmä keď sa ženy snažia byť extra husté, lebo oni vedia nadávať. No a tiež scénky, kde chlapi tie ženy riadne nakladali, no nie páriacim sa spôsobom, ale päsťami do hlavy, to veru nevyzeralo vábne, hoci minimálne jedna frnda sa pritom ešte smiala. Možno, že je to založené na skutočnom príbehu, ale film je skoro taký dlhý než ten príbeh sám a je vyplnený samoúčelovým násilím, na ktoré sa niekedy naozaj človek nechce pozerať. ()

• Natáčanie začalo v Mexico City v máji 2021 a skončilo v Novom Mexiku v auguste 2021. (Arsenal83)
  • San Francisco Chronicle dal filmu negatívnu recenziu, keď napísal: "Výsledkom je nevkusný, priveľmi zdĺhavý ťahák, ale aspoň sa zdá, že filmár dal na plátno všetko, čo chcel." (Arsenal83)
  • V tomto filme Ethan Suplee hrá človeka, ktorý je v kulte, no aj v realite Ethan Suplee patrí do skutočného kultu - je scientológom. (Arsenal83)