Lovci z konce světa

Po ničivém zemětřesení je Soul v troskách a platí v něm zákony džungle. Neohrožený lovec vyráží do jeho ulic zachránit puberťačku, kterou unesl šílený doktor. (Netflix)

Recenze (67)

LangiJ

Další slabá spolupráce Asie s Netflixem. Myslela jsem si, že s Ma Dong-seokem v hlavní roli to dopadne líp než předchozí filmy, co jsem viděla, bohužel je to horší průměr. Tenhle typ filmů nemám navíc ráda, takže mě na tom kromě akce a sympaťáka Ma nic moc nezaujalo. Příběh je slabý, film nepřináší nic novýho, jen to, co už jsem viděla několikrát předtím. Na jedno zkouknutí dobrý, ale opáčko ani omylem. ()

*CARNIFEX*

Vizuálne výborne zvládnutá, avšak v 3/4 nudne poňatá zombie zábava, ktorá len sťažka naplní plnohodnotné očakávania, keďže divák musí čakať na samotný rozbeh dlhšie, ako na očkovanie proti tetanu. Dong-seok Ma je môj obľúbenec, nebyť jeho a brutálnych scén s jeho osobou prepojených, asi by sme sa nebavili ani o kvalite na priemernej úrovni. Ale na jeden krát dobre. ()

alchac

Tradičně netflixovsky pitomý (blbé je to vskutku jen o trochu méně než např. Zachariášova Měsíční Rebelka), přeslazený, přesluníčkovaný atd. příběh amorem postřeleného Mij-Ka Ďu-Šííí-Na zachraňujícího svou lásku ze spárů šíleného MUDr. Mengelštajna. Naštěstí aspoň jeho parťák, Hodný, zlý a nerudný zKundysyn, je vcelku sympaťák a jako vždy velmi schopný fyzioterapeut, kterému jeden klidně uvěří i toho aligátora, a jak je v zemi kimči zaslíbené dobrým zvykem, je to řádně plnokrevné a bojově choreograficky docela kvalitní, takže jako uležet se to celkem dalo. ()

EvilPhoEniX

Původně jsem si myslel, že jde o seriál, ale nakonec jsem rád, že jde o film a je to dle očekávání zábavná Postapo jízda.  Film je údajně pokračování Concrete Utopie, ale z toho filmu si to bere snad jen ten jediný věžák a fakt, že se stalo jakési zemětřesení, co zničilo svět, takže není potřebu si tu ukecanou nudnou utopii pouštět. Je tu vše, co od kvalitního postapa očekávám. Je tu šílenéj vědec alá korejský Mengele, super soldiers/mutanti, zombie, pouliční gang, docela zajímavá vědcová myšlenka s vizí budoucnosti, slušný Gore! a sympatický postavy. Ma Dong Seok je vždy za mega sympaťáka a když to začne řezat brokovnicí, mačetou nebo pěsťma, tak nelze neskákat štěstím od radosti( rozstřelený palice, uřízlé hlavy a létající končetiny v přímém záběru- SLAST!) a potěšila i slečna vojanda, která předvádí slušný martial arts kousky. Celkově závěrečných 40 minut je fakt slušný akční inferno s dobrou choreografií. Jako bonus občas potěší i fajn hláška a došlo i na porcovačku krokodýla. Bavil jsem se skvěle. Brutálně zábavná korejská oddechovka. 80% ()

Astaroth12

Myslel som si, že kde bude Dong-seok Ma, tak film bude nabitý akciou a aj hlaškami a som rád, že som sa nemýlil. Je pravda, že film neponúka nič, čo by som nevidel niekde inde a príbeh okolo zdevastovaného sveta, niekoľkých preživších a šialeného vedca, ktorý má svoje osobne ciele, tak takých príbehov tu bolo veľa. Ale tento film ani nechce byt niečím viac, chce len zabaviť a to mu vychádza, aspoň u mna.  V jednom momente mi to pripadalo, ako keby som hral hru na počítači ako napríklad Resident Evil. Preto je to dosť svižné, energické a má skoro po celú dobu solídne tempo. Tak ja som spokojný, čo som čakal, to som aj dostal. Slabé 4*. ()