Epizody(13)

Písečná země je tajemný svět, kde démoni a lidé živoří ve vyprahlé poušti. S nadějí na obnovení zdroje vody spojí síly zlodušský princ Belzebub, démon jménem Zloděj a člověk známý jako šerif Rao. Společně se vydají na cestu za nalezením Legendárního pramene. (Disney+)

Videa (17)

Trailer 3

Recenze (2)

Elerrina

Jo, je tam všechno - démoni, vojáci, legrační figurky, písečný drak, tanková bitva, hříchy z minulosti, kyborgové, bojoví roboti, princezna, která řídí odboj, tajemný zdroj neuvěřitelné síly, obří létající pevnost s paprskem smrti, andílek metající blesky, táta Satan a tak dále, prostě neuvěřitelný mix fantasy a sci-fi motivů, který jako by vypadnul ze šedesátých let. S tím souvisí i černobílé rozdělení postav na jasné klaďasy a šílené záporáky, a takové ty archaické zápletky typu musíme zachránit lidi, kteří strádají bez vody, a následné musíme zabránit padouchům v získání ultimátní zbraně, kterou chtějí vyhladit nevinné obyvatele. Pro jedenáctileté kluky to musí být naprosto perfektní dobrodružná jízda, pro nás odrostlejší je to spíš už hůře stravitelný kočičkopejskovský dortík s poněkud předvídatelným dějem a dětinskou záměnou mýtického dobra a zla (démoni, zde ještě navíc nazývaní zloduši, jsou ti hodní, kdežto anděl je ... chvilka napětí ... ano, padouch). Kresba je hodně specifická, ale k tomuhle typu vyprávění se dokonale hodí. Čtvrtou hvězdu dávám výhradně kvůli postavě šerifa (a bývalého generála) Rao, tenhle badass dědek to celé neuvěřitelně tahá nahoru. ()

Jeoffrey

Sand Land je za mě odpovědí na otázku, jak by vypadal anime Mad Max, říznutý trochou toho fantasy a sci-fi z rukou bohužel již zesnulého autora Dragon Ball série. Že jde o dílo Akiry Torijami se dá poznat především ze stylu humoru, ale také z dialogů a vůbec celkového ladění, které mi v lecčem připomínalo právě původní Dragon Ball. Obě části seriálu jsou poměrně jednoduché a přímočaré, mnohé se dá očekávat a odtušit, přesto seriál ani na chvíli nenudí. Postavy jsou dostatečně zajímavé, ty hlavní i poměrně sympatické (nejlepší je za mě ostřílený bojovník a nynější šerif Rao). Co mi moc nesedlo je animace, CG animace postav, která většinou působí jako takové 2,5D někdy vypadala slušně, ale občas těžkopádně (v některých soubojových sekvencích) a nepřirozeně (třeba vlasy Ann) a já se neúspěšně snažil si na ní celou dobu zvyknout – moc se mi to ale nepovedlo. I ten potenciál světa mi tu nepřišel naplno využitý, nevzbudil ve mně dostatečný zájem na to, abych o něm chtěl vědět víc, nebo abych si chtěl seriál třeba v budoucnu znovu pustit. Za mě zkrátka fajn podívaná na jedno shlédnutí, takových 6/10, pro fanoušky Akiry Torijami asi povinnost a počítám, že si seriál užijí mnohem víc než já… ()