Reklama

Reklama

Romeo krvácí

Trailer

VOD (1)

Obsahy(1)

Jack Grimaldi je newyorský policista, který pracuje v oddělení organizovaného zločinu. Kromě toho si však přivydělává jako informátor mafiánského bose Dona Falconeho. Za informaci o místě pobytu gangstera Nicka si vyzvedne odměnu na obvyklém místě a vrátí se domů, ke své ženě Natalii, kterou nade vše miluje, i když udržuje milostný poměr s mladičkou milenkou Sheri. Při přestřelce v hotelu zahyne nejen gangster Nick, ale také několik jeho strážců. Podle FBI zabíjela chladnokrevná vražedkyně Mona Demarková. Pátrají po ní nejen muži zákona, ale také gangsteři. Falcone má pocit, že Mona ohrožuje jeho pozici a nařídí Jackovi, aby ji zlikvidoval. Když ji policisté zatknou, má ji Jack dopravit do hotelu Niagara. Vražedkyně mu nejprve nabízí peníze, pokud ji propustí a potom ho úspěšně svádí. V nejlepším je však vyruší agenti FBI, kteří si pak z kolegy dělají legraci. Jack oznámí Falconeho spojce místo Monina úkrytu. Tam však gangsteři Monu nenajdou, protože se jí podařilo uprchnout. Rozzlobený gangster chce, aby Jack ženu našel a zlikvidoval jinak na to doplatí Natalie a Sheri. Jack najde Monu v hotelovém pokoji, ale nakonec přistoupí na její návrh. Ona opatří vhodnou mrtvolu, on zase papíry potvrzující, že Monu zabil. Tuší, že se ocitl v bezvýchodné situaci a navíc se mu začnou komplikovat i vztahy s oběma ženami. Sheri ho chce opustit, Natalie má plné zuby jeho nevěry. Navíc se znovu objeví Falconeho muži a jako trest i varování mu uříznou patu. Jack se přizná Natalii ke své spolupráci s mafií, dá jí všechny peníze a pošle ji pryč z města s tím, aby se po něm dvakrát za rok ptala v baru Holiday Diner. Potom se sejde s Monou. Ta se ho pokusí zabít, ale Jack se ubrání a postřelí ji. Ženě se podaří zmizet, a přestože Jack nepřestává být ve střehu, dostane se Moně do rukou. Vražedkyně ho donutí zaživa pohřbít zajatého Dona Falconeho a potom s ním chce strávit poslední noc. Jsou však zatčeni policií. Přes Jackovu zradu pro něj však mají kolegové jistou nabídku. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (70)

Falko 

všechny recenze uživatele

Skoda tohto filmu, mal dobry namet a zahrala si v nom spusta znamych hercov, co bol vlastne aj dovod, preco som si chcel tuto krimi dramu pozriet, ale sposob jeho natocenia mi vobec nesadol. Rozpravac Gary Oldman, ma svojim vysvetlovanim v pozadi s jazzovou hudbou skor uspaval, ako zaujal aj ked o jeho hereckych kvalitach prave v tomto filme samozrejme nemozem pochybovat, pre mna je to jeden z najlepsich hercov. James Cromwell a Ron Perlman si tu zahrali dohromady len par sekund, za to ma prekvapila Lena Olin, ktoru som spoznal v drame MR. JONES (1993) s Richardom Gereom a preto by mi nikdy nenapadlo, ze by som ju mohol vidiet v ulohe takej mrchy, aku si zahrala prave ona. Idealny film na zaspanie, ak si ho pozriete o jednej v noci v telke. Ibaze ja som mal to stastie, ze som nebol unaveny, za to som sa na minutaz filmu zial casto pozeral, co neznamenalo nic dobreho. ________ Gary Oldman - (Jack Grimaldi) +++ Juliette Lewis - (Sheri) +++ Will Patton - (Marty) +++ Michael Wincott - (Sal) +++ Lena Olin - (Mona Demarkov) +++ James Cromwell - (Cage) +++ Annabella Sciorra - (Natalie Grimaldi) +++ Roy Scheider - (Don Falcone) +++ Ron Perlman - (Jackov advokát) +++ Dennis Farina - (Nick Gazzara) +++ Produkcia: Eric Fellner +++ ()

Ghoulman 

všechny recenze uživatele

Moje divácká zkušenost s Romeem, který krvácí by se dala rozdělit do tří fází. 1. fáze – návnada, čili název. Ten mne zaujal hned ve dvou rovinách. V žánrové (krev/detektivka/ + Romeo/vášeň/ = film noir) a deterministické (není každý Romeo už ze své podstaty postava tragická, čili nutně též krvácející?). 2. fáze – „zaháknutí háčku“ pomocí žánrových propriet, jazzové hudby, nápadité práce s vypravěčem a v neposlední řadě skvěle vymyšleného flashworwardu (kdy je hned z počátku filmu na vteřinu ukázán jeden z nejbizarnějších momentů, ke kterému se divák nedostane dřív, než v poslední třetině příběhu). 3. fáze – vylovení z vody a naporcování pěkně za syrova, o které se zasadily především dva elementy. Lena Olin hrající over-the-top femme fatale a maniakální ruskou vražedkyni v jednom a pak také věčně nenažraný/prohnilý polda Gary Oldman, kterému už od počátku příběhu nevyhnutelně zvoní hrana (jen tak mimochodem, toho detailu jste si možná všimli – oni skutečně vyzvánějí v pozadí zvony a to pokaždé, když se v příběhu stane pro Oldmana něco osudového (osudově špatného) – kupříkladu při scéně rozhovoru s mafiánským bosem, nebo když se jeho manželka modlí své litanie za prachy). Jinak pokud to není na první pohled zřejmé, můj komentář má strukturu rybaření z žánrových důvodů. Není ostatně každý film noir pouze jednou velkou hrou na lovce a kořist? ()

Reklama

rockwoman 

všechny recenze uživatele

Gary Oldmana jsem viděla ve filmu dělat všechno možný, ale takhle rozkošně tancovat nad právě nakrmenou jámou ještě ne. :-) Jj milý Jacku, tak dlouho si dráždil hada bosou nohou, až si o jeden prst přišel. Nevím kdo byl tady víc rajcovní jestli Gary nebo Lena, ale mě se to jejich kočkování líbilo. ... " Byl to ten starý hlas, který mu vysál mozek a vyplivl ho na podlahu. Krmil jámu a jáma byla štastná. To bylo to jediné co uměl uspokojit." ()

Sheldra 

všechny recenze uživatele

Šílený smích je asi to jediné, co se mi vrylo do paměti, zbytek je zmatek nad zmatek, za což můžou pogratulovat hlavně zmršenému a pro samé narážky, jejichž význam je znám tak maximálně autorovi, zpola nesrozumitelnému scénáři, mumlání dabérů, debilnímu ozvučení a jankovitým dějovým zvratům. Nebýt Garyho a Leny, můžou se jít s celým Romeem a jeho krvácením klouzat. ()

Topco 

všechny recenze uživatele

Oldman je skvelý a jedine on ťahá tento 90tkový neo-noir do vôd lepšieho priemeru. Tento noir totiž obsahuje toľko, až fetišisticky poňatých a neraz samoúčelných prvkov (retrospektíva, voice-over, dážď, práca s mestskými lokáciami - samý most!, kamerové podhľady, neustály melancholický džezový podmaz, spomalené zábery na stropný ventilátor a zvonček, práca so zrkadlom)... až je prepálený. A postava femme fatale neznesiteľná, nepozerateľná. Tu by rozhodne platilo: menej je niekedy viac. Nebyť Oldmana, stratí sa tento kúsok v záplave priemerného stredného prúdu. A myslím, že sa aj stratil... čo by sa minimálne v rámci Garyho filmografie nemalo stať! ()

Galerie (28)

Zajímavosti (6)

  • Původně byla součástí obsazení také Ellen Barkin, ale štáb opustila, protože byla v době natáčení těhotná. (Gary)
  • Název filmu odkazuje na stejnojmennou píseň Toma Waitse, kterému patřilo i poděkování v závěrečných titulcích. (Gary)
  • Původně se titulní písní filmu měla stát „Always“, kterou přímo pro něj napsal Jon Bon Jovi, ale protože nebyl spokojen s jeho podobou během natáčení, stáhl ji. (Kwandar)

Reklama

Reklama