Tři bratři chtějí pomstít tragickou smrt milované osoby, ale zapletou se přitom s dcerami těch, kteří mají podle nich všechno na svědomí. (Netflix)

Recenze (70)

L_O_U_S odpad!

Odshora dolů naprosto dementní telenovela. Dementní herecké výkony, dementní synťáková hudba, dementní céčkový dabing, dementní scénář, dementní režie. Zřejmě ta nejhorší telenovela, kterou jsem měl možnost úkosem sledovat (i když DIVOKÝ ANDĚL a KACHORRA jsou silnými konkurenty). Zlatým hřebem byla scéna, kdy hlavní záporačka mířila na své rodiče puškou a oni jí s úsměvem začali dělat přednášku, že si měla vzít za muže někoho jiného. No to bylo opravdu k popukání. Lidé, kteří tohle tvoří, by měli být pranýřováni a pak předhozeni dravé zvěři. (298.) ()

Maeve.Orion

Jedna z mála telenoviel, ktorá sa aj dala pozerať. Sexi herečky nechajú nejedného chlapa vo vytržení a ich obtiahnuté kožené oblečenie, ktoré tesne obopína ich "prirodzene" narastené a naliate prsia a krásne tvarovaný zadoček je jednoducho pastva pre oči, a najmä ak jazdia na koňovi ako o dušu. Ženám zasa ulahodia traja "bratia". Nejedno dievča by ostalo v pomykove aspoň tri dni, keby si malo vybrať jedného z nich hoc aj na jednu noc. Krásny ľudia, bizarný príbeh, niektoré herecké výkony a scény k popukaniu, a pre niektorých úchylov skvelá sebarealizácia pri onanovaní. 30% ()

hannahmontan

Moc pěkná telenovela, dokonce NETFLIX natočil pokračování, které jsem ještě neviděla, ale do budoucna bych se na to podíval chtěla. Prvních 188 dílů se mi líbilo, byla teda pravda, že ten konec se mi zdál hodně zdlouhavý, viz. močály a nekonečné hledání dvou hlavních postav, ale jinak moc pěkně zpracované. Líbil se mi příběh Rosarie a Armanda, taková láska se vším všudy. Za mě jejich příběh nejsilnější z celé této telenovely. Za mě 5*, koukala jsem na to od května defacto do října. ()

anicca

Tak áno, je to telenovela, má množstvo nepochopiteľných zvratov a absolútne trapnych zápletiek. Ale bolo natočených kvantum omnoho horších telenoviel ako je táto. Niektorí herci vedia hrať (2,3 určite) a vystupuje tu plejáda fakt veľmi pekných ľudí. Určite si radšej pozrieť toto ako skvosty typu: Cabecita, Yago, Maximo corazon a podobne ()

BogacCc

Ja si nemôžem pomôcť, ale mňa táto telenovela fakt bavila (ako jediná). Momentálne to chodí opäť v TV a keď mám čas, rád si to pozriem. Nádherné herečky, skvelá hudba a sympatickè prostredie. Možno budem za teplèho, ale ja dávam 5*. Je to spomienka na moje mladučkè roky. Vždy si to rád pozriem a zaspomínam .... 95 percent.. nemôžem si pomôcť... ()

Zajímavosti (16)

• Jedná sa o remake telenovely Las aguas mansas (1994). V novšom spracovaní si zahral Juas Sebastan Aragón (Armando Navarro), ktorý v pôvodnej verzii hral úlohu Oscara Reyesa. (corona)
  • Telenovela byla v době uvedení na televizních obrazovkách nesmírně populární a její obliba mezi fanoušky nevyprchala ani po letech. Během pandemického období v r. 2020 se řadila mezi nejsledovanější seriály na Netflixu v Latinské Americe a v Kolumbii se dokonce jednalo o vůbec nejsledovanější seriál – na základě tohoto úspěchu proto oznámili tvůrci výrobu 2. série. Pokračování tedy vzniklo bezmála po dvaceti letech, což v případě jihoamerické „mýdlové“ produkce nebývá až tak obvyklé. (fiLLthe3DD)
  • Premiérovou epizodu 2. série (2022) si v USA nenechalo ujít jen něco málo přes milión diváků, což bylo pro stanici Telemundo obrovským zklamáním – postupně navíc začala sledovanost ještě klesat. Ve Španělsku byla pak čísla o něco lepší a na kanále Antena 3 sledovalo premiéru přes dva miliony diváků. (fiLLthe3DD)