Reklama

Reklama

Filmaři doprovázejí řidiče kamionů, kteří musejí během dvou měsíců, kdy pořádně zamrznou řeky a jezera, navozit materiál a zásoby k severnímu polárnímu kruhu. Řidiči mezi sebou závodí, kdo bude nejvýkonnější. Hazard na pokraji smrti... (oficiální text distributora)

Recenze (79)

sskrblik 

všechny recenze uživatele

Řidič ten tvrdý chleba má, musí znát volant, brzdy, spojku a plyn, válce, písty, a rychlostní skříň. Chladič, čerpadlo, diferenciál, sytič, karburátor, rozdělovač, kondenzátor, hlavu, ventil, baterie, stěrače, duše, pneumatiky, pera, tlumiče, šasi, svíčky, hřídel a blok, ložiska, poloosy, lanka, ojnice, trysky, přerušovač to dobrej řidič zná, já vím že řidič tvrdej chleba má. Jednou sis tu práci zvolil, tak zůstaň při ní stát, chce to jen pevnou vůli a kus svýho srdce dát. Protože sednout za volant jen pořádnej chlap si smí, to ví i každej řidič sváteční. Musí mít pohotovost, pozornost, nervy a klid, chladnokrevnost, představivost, odhad, trpělivost, zdvořilost, plnou nádrž, pásy připnuty, dobrý zrak, lékárničku, peníze na pokuty, pojistku musíš platit, mazat, tankovat, zvládnout smyk, platit škody, značky sledovat. Musíš znát vyhlášku, mít dávku štěstí, na noc sundat tmavé brýle, městem chodit radší pěšky, odbrzdit před rozjetím to dobrej řidič zná, já vím že řidič tvrdej chleba má. Řidič nesmí kličkovat na dálnici, zastavovat o jinej vůz, o zeď, o strom, troubit na slečny, pouštět volant.... zajímavý pořad na pár pokoukání ()

Big Bear 

všechny recenze uživatele

Tenhle seroš je pro milovníky počítačových simulátorů Extreme Truck Simulator nutnost! Dokonce si máte možnost zkouknou některé z tras co si hráč projíždí po zamrzlých řekách a jezerech. Řídit těžký truck s často hodně drahým nákladem stovky mil je dřina sama o sobě. Jezdit s ním v arktické zimě, to je ještě o level dál, ale jezdit s ním místy, kam se dá jet jenom v zimě, protože např. zbytek roku jsou to neprostupné bažiny, to už je psycho... Divák s údivem zjišťuje, kde všude ve Státech žijí lidé. Nedokážu si představit, že se vám někde v divočině stovky mil od civilizace cosi podělá pod kapotou a venku je - 25 stupňů... Ano jsou vysílačky, mobily, pomoci se člověk dovolá, ale přesto... Já bych to nedělal. Když jsem viděl jak borec s kamiónem naloženým bagrem jede jako první zamrzlou trasu přes jezero za noci a ve vánici s kladivem na klíně kdyby se tahač probořil do ledu aby se včas vysekal z okýnka.... Brrr... Klobouk dolů před těmito chlápky. No a milovníci amerických tahačů se mohou popást očima na všech těch Macích, Kenworthech, Peterbiltech, Freightlinerech ad... * * * ()

Reklama

elCarda odpad!

všechny recenze uživatele

Tak nevim jestli jsem videl jenom ty horsi dily, a nebo je celej serial tak spatnej. V zadnem pripade mi neprijde jako dokumentarni. Vetsina je tak do oci bijici vymyslenost, ze to musi byt zrejme snad kazdemu. Snaha o umele vyvolani napeti je tak ocividne podbizive az to ve me budilo nehynouci odpor. Skoda slov to dale rozvijet. ()

giacobbe 

všechny recenze uživatele

V dnešním díle uvidíte, viděli jste,ještě uvidíte, na konci první řady posezení a diskuze s řidiči, na začátku druhé série znovu jeden celý díl rekapituluje předchozí sérii. =Americký způsob střihu dokumentů, aby divák neztratil nit ve spoustě reklam. Dobré, zajímavé, ale délka mohla být méně než poloviční. ()

Marek1991 

všechny recenze uživatele

Neviem ako vy, ale ja som sa z tohto programu veľa o fungovaní týchto strojov nedozvedel. Je to taká typická šou, ale nie veľmi dobre dokumentárne spracované. Nepáči sa mi tá siláckosť, niekedy by to chcelo aj použiť rozum. Tí chlapi si síce zaslúžia za niečo obdiv, ale za niečo ani nie. Mne sa ten program veľmi nepáčil. ()

Galerie (42)

Zajímavosti (2)

  • V pořadu zmiňovaný důl Diavik je největší kanadský diamantový důl, leží přibližně 300 km od Yellowknife, hlavního města Severozápadních teritorií. (Rill)

Reklama

Reklama