Partička teenagerů si zachraňuje život v bažinách ve státě Louisiana před psychopatem jménem Mr. Jangles. Ten je posedlý 13 zlými duchy a touží polapit svoje oběti, aby ukojil svoje krvavé choutky. (BUD-SFIS)

Recenze (95)

POMO

Ešte viacej ako predvídateľnosť a otrepané klišé, tejto jednohubkovej vyvražďovačke ubližujú dementné scenáristické kľučky. Agnes Bruckner v hlavnej role je ale na zjedenie, bažinaté lokácie majú niečo do seba a vizuálna stránka filmu je vysoko nad béčkovou latkou. Čím menej podobných filmov ste videli, tým viac sa vám bude páčiť tento. Ináč odporúčam dať prednosť nápaditejšiemu Wrong Turn. ()

sniper18

Je to celkom dobrý horor. Má dobrý príbeh, ktorého základ nie je ničím výnimočný a aj schéma filmu je rovnaká ko prakticky pri všetkých slasheroch, ale obsahuje mnoho originálnych prvkov, takže to nie je úplne typický ničím nevynikajúci slasher. Krvavých scén je optimálne množstvo a sú dobre rozdelené po celej dĺžke filmu, takže potešia, ale nie sú moc drsné a ani nápadité. Poteší zaujímavý zabijak, ktorého pôvod je pomerne originálny, nechýba mu charizma a páči sa mi na ńom schopnosť chodiť pod vodou, čo v jednej scéne dobre využije. Som spokojný aj s hlavnými hrdinami, síce to sú americkí teenageri, čo kazia skoro všetky filmy, ale v tomto prípade mi neprekáža nikto, čo je dosť prekvapujúce. Oceńujem aj dobre vybrané prostredie, pretože les a bažiny sú podľa mńa najlepšie miesta, kde sa môže horor odohrávať, ale nanešťastie v tomto prípade nie sú moc dobre využité, pretože tu absolútne chýba napätie a hororová atmosféra. Tento film určite neurazí, pretože už bolo natočených mnoho podobních a horších filmov, ale zároveń ani nepatrí medzi tie lepšie a ani za posledné roky. Je to film na jedno pozretie. Objektívna kvalita filmu- 60%, film sa páči mne na 64%. ()

bourec

Nápad to neni špatnej,a dostat to do ruky někdo lepší,byla by to pěkná taškařice.Ale tohle se rejžovi mýho oblíbenýho D-toxu vskutku nepovedlo.Opět vřískající teenageři,hodně nezajímavej děj,a to že chtěli dělat voodoo na mrtvym,posedlym démonama,mi přišlo dost trapný.Na konci to pak vypadalo,že ani nevěděj,jak to skončit,ale skončilo to,naštěstí.Tohle asi žadnej kult nebude.40%. ()

Pedestrian

Tak Agnes Bruckner se mi líbila už v Lesích, no, v bažinách jí to samozřejmě také sluší. Ale sama film utáhnout nemůže. Navíc když proti ní scenáristé postavili tak debilního záporáka. Ještě že vizuální stránka snímku je natolik působivá (úžasný je hlavně závěrečný záběr na stojící kamion v okolí bažin), že filmu odpustíte i hodně slabé finále a hloupý scénář. Kdyby se tenhle film odehrával jenom v močálech a byl obsazen lepším zabijákem, měl by podstatně větší kredit. Škoda. ()

Tom Hardy

V tomhle filmu nefiguruje naprosto nic originálního. Cením si na něm ovšem několika drobností. Obsazení sice nemá vyloženě charismatickou postavu, ale všichni teenageři jsou v rámci možností uvěřitelní a rozhodně jim strach věřím. Krví se nešetří a nikomu se nijak zvlášť nenadržuje (odhadnout přeživší je docela oříšek). Rozhodně jsem se u Venoma nebál, na to je Jim Gillespie až příliš okatý vypravěč, ale některé pasáže byly napínavé a podobně jako v nedávno uvedeném Klíči je tu velice slušně využit starý jižanský dům (leč začínám mít pocit, že všichni filmaři mají pro natáčení voodoo blbinek ten samý barák). Jako béčkový hororový výplach přijatelné. Pokud jste viděli předchozí Gillespieho filmy, tak tohle je to samé v bleděmodrém (klady i zápory)... 2 a 1/2* ()

• Posledný film štúdia Dimension Films natočený pre Disney predtým, ako bola spoločnosť predaná firme The Weinstein Company. (beso74)
  • Dom, v ktorom sa na konci nachádza Cece (Meagan Good), je ten istý, čo bol použitý pri natáčaní filmu Trespassing (2004). (beso74)
  • Když Sean (D.J. Cotrona) vyleze z jezera, je mokrý a má na sobě plavky. Když nasedne na motocykl, tak o zhruba 30 sekund později, je celý oblečený a suchý. (ČSFD)