Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Tohle je příběh ambiciozního televizního moderátora, který se stal díky svému cyklickému pořadu velmi známým a uznávaným člověkem. Do svého talk–show OPRAVDU? zve přední osobnosti, včetně uznávaných politiků. Protože se na tyto rozhovory velmi pečlivě připravuje a jeho otázky neznají téměř žádná tabu, má jeho pořad velkou sledovanost, a Petr sám, značný morální kredit (ovšem i díky své bezúhonné minulosti). Obrat v Petrově životě nastává ve chvíli, kdy usvědčí ze lži vysoce postaveného politika, jemuž připomene určité pochybení z mládí. Od této chvíle, a ještě více po neočekávaném gestu usvědčeného politika, nastává pro hrdinu zkouška jeho vlastních mravních i charakterových zásad. Petr se rozhodne jít se svou kůží na trh a usednout sám do horkého křesla. Kdo bude mít sílu a odvahu hledat slabé místo tohoto muže? Je to bývalá válečná zpravodajka Karla Konečná, která jak se zdá, vyznává stejné morální principy jako Petr. Ale pár vteřin může všechno změnit… (Česká televize)

(více)

Recenze (28)

ostravak30 

všechny recenze uživatele

Celý film je od počátku zajímavý svým tématem. V Česku by se reálně ale takový pořad nikdy neuchytil, protože by do něj žádný politik nešel. Jde u veřejných osobností opravdu o pravdu? Film ale trpí předvídatelností. Už když se objeví Ivana Chýlková je jasné, že ji chce Bartoška přefiknout. Ty pohledy...rozhodně o tom přemýšlí. A válečná zpravodajka taky od počátku nevypadá, že by se tomu bránila. Ovšem jí jde o něco jiného. Chce Petra dostat. A taky to jejich sexuálním románkem skončí. Pak následuje vcelku dobrá zpověď v pořadu. Ale ten konec. Opravdu by si tak zkušená reportérka nepohlídala, že pustí správnou nahrávku? Konec je pak opravdu špatný. Petr se po jednom sexu zamiloval jako puberťák, buší na dveře Karle a sousedka hned volá bulvár. Jak se celý filmsnažil jít kupředu krůček po krůčku, závěr je zběsile nesmyslný. A ty příšerně zmalované obličeje jak Chýlkové tak Bartošky jsou také šílené. Na tvářích mají obří vrstvy make-upu. ()

gudaulin 

všechny recenze uživatele

Moralita, která své slušné hodnocení odvíjí od provokativního tématu, jenže námět není všechno a autor scénáře i režisér opoměli své hře dát odpovídající hodnověrný rámec. Spousta věcí zde skřípe, psal o tom ostatně už Radek99 ve svém komentáři. I přes relativně krátkou stopáž je to takové televizně rozbředlé, bez důrazu na detail. I když pominu nedotaženost scénáře, pak takový námět může uspět spíš v angloamerickém prostředí, které dává důraz na klasické rodinné hodnoty u společensky angažovaných osob a nevěru veřejně známých osobností neodpouští. V našem pragmaticky českém prostředí je nevěra vnímaná jako věc osobního života, jak o tom konec konců svědčí reakce na nevěry našich předních politiků. Celkový dojem: 40 %. ()

Reklama

Radek99 

všechny recenze uživatele

Pro mě osobně velké zklamání, tato televizní inscenace trpí tím, že jejímu žánru vůbec nesedí televizní formát, navíc je to celé tak nějak televizně nastrojené, jen málokdy jindy jsem si při jeho sledování tolikrát říkal, že jsou scény tak nevěrohodné (např. ryze intelektuální pořad odkudsi z pozdního vysílacího času na ČT2 tu bojuje o majoritní podíly sledovanosti; paparrazzi tu točí nesmyslné záběry s nulovou vypovídací hodnotou atd.). Sice jsem do konce čekal, jak se příběh vyvine a co hlavní hrdina skrývá, ale natolik mě míjel, že jsem skutečně rozpačitý. Vyslovený propadák to sice nebyl, ale hodnotné drama tedy také ne. (Zamyšlení nad tím, že každý, i ten nejmorálnější člověk, je jen člověk a má své poklesky, jsem viděl již tisíce, ale tohle patřilo k hlubokému průměru. Jen by mě zajímalo, do jaké míry byla pro autory inspirací válečná zpravodajka Petra Procházková, jejíž film tam běhá stále v televizi a již je nápadně podobná hlavní ženská hrdinka Ivany Chýlkové?) ()

farmnf 

všechny recenze uživatele

Naprosto posraná a zejména režijně nezvládnutá moralistiscká inscenace. Bartoška se dívá charakterně a Chýlková se snaží dívat intelektuálně. Kratina se dívá blbě a primitivně, to mu sedí. Chýlkové spíše sluší, když se dívá nadrženě...a tam je i uvěřitelná. Asi ve dvacáté minutě jsem si uvědomil, že tento paskvil jsem dokonce viděl v televizi celý. Vařil jsem tenkrát svíčkovou a na dokonalosti díla mě záleželo víc než na pozornosti výpotku Němcové. Tahle holka se uměla vdát, jinak se jí ovšem nic nepovedlo. ()

crozet 

všechny recenze uživatele

Nápadité, chvílemi až strhující. Jiří Bartoška je provždy obdivuhodný, Ivana Chýlková výjimečně docela pěkná díky nalíčeným rtům. Škoda jen, že scénárista, na výraz flexibility a životnosti svého zaměstnavatele ve stylu "České dráhy" - tedy veřejnoprávní České televize, pravděpodobně ve 4 hodiny odpoledne při práci na příběhu filmu (poté, co asi zazvonila "padla"), zavřel sešit a odešel se síťovkou na nákup a pak domů. Ten film nemá konec - je to jako když někdo ukončí skladbu, linoucí se s gramofonu urváním přenosky... Škoda. ()

Galerie (4)

Zajímavosti (1)

  • Ve filmu byly použity tyto písničky Evy Olmerové: „Počítám hodiny“, „Smíš“, „Černá kára“, „Těžký vzdech“. (Faustka)

Reklama

Reklama