Silent Night

• USA Silent Night (více)

Příběh je o tajemné a maskované osobě, oblečené jako Santa Claus, která řádí a zabíjí v malém městečku během vánočních svátků. Na místních policejních sílách je, aby ukončily toto vražedné běsnění. (spitr)

Recenze (76)

Madsbender

Podpriemerný horor s mizerným scenárom, nulovou vianočnou atmosférou a postavami pohybujúcimi sa na všetkých stupňoch škály profesionálnej imbecility hraných slabými hercami. Určite by to dopadlo lepšie ako námet pre hororovú komédiu s dobrými hláškami, čo v preklade znamená akýmikoľvek lepšími od tích, čo lezú z úst McDowellovskému šerifovi. ()

korbitch22

Už mě unavují tvůrci, jenž nemají ani ždibec talentu ale přesto mají prostředky točit filmy.Není nic primitivnějšího než žánr Slasher, proboha co je na tom natočit vraždící monstrum v masce a dodat tomu trochu švih!Silent Night má ještě horší atmosféru než Krvavý Valentýn a to už je vážně bída.Vedení herců otřesné, scénář opět ukázkově nechává všechny chovat se naprosto nelogicky, vraždy nejdřív nejsou vůbec vidět, když už nějaké jsou tak stojí za hovno a zabiják atmosféry je hlavně den, během kterého se odehrává téměř celá stopáž.S příchodem noci se daří tomu patlalovi Millerovi navodit nádech atmosféry s vydatnou pomocí kvalitního soundtracku jenž ovšem nehorázně vykrádá otce všech Slasherů a to Halloween, občas se tomu debilovi dokonce povede natočit pár zajímavých záběrů, ovšem celek je jen nudná a rutinní ukázka člověka, jenž o filmu neví vůbec nic a jeho osobitý pohled a talent prostě neexistuje.Typický čurák co dostane prachy, kameru, herce a řekne akce! Aniž by se snažil i z toho béčkového bláta vymlátit nějakou svižnou a poctivou práci a všechno si jen rutinně vodmrdá a pak se nechá vykouřit v karavanu od čím dál hnusnější Jaime Kingové a do toho všeho strká dva prstíky do zadečku Malcolma McDowella, který bude nejspíš gay a to dost chudý gay, jinak by snad herec jeho formátu nemohl hrát v těhle laciných sračkách.Účast Donala Logue už je i nad hranici mého chápání či mé vulgární představivosti.I Z Pekla Štěstí má větší koule.35%. ()

stuntmanMIKE

Velmi vydareny slasher na temu vianoc. Magor v maske celkom neprijemneho Santa Klausa beha po meste a likviduje ludi napaditymi sposobmi. Kto posluchal a bol dobry dostane darcek... kto nie ma po ptakach. Do toho celeho celkom fajn hlasky a s par umrtiami sa da sympatizovat. Jasne logika ide bokom ale to pri slasheroch vzdy... A McDowell ma bavil svojimi truhlikovskymi kecami... Je to na 3 hviezdy ale jednu pridavam z dovodu tematickeho spracovania... Aj filmu Sint som dal preto jednu navyse... ja mam skratka rad ked normalne kladne postavy urobia obrat smerom k zlu :))) ()

JASON_X

Začátek Silent Night je hodně slibný a nadějný: Skvělý rozjezd v "áčkovém" scénáristickém i režijním stylu a k tomu vděčná zápletka - vraždící dvoumetrový psychopat v obleku a masce Satana Clause. Tedy vánoční příběh podle mého gusta a já se radoval, že jsem se konečně dočkal nějakého novodobého pětihvězdičkového slasheru. Mé velké nadšení ale vydrželo jen asi půlhodinu, a to do scény s nahatým focením. Prsa modelky sice díky bohům nebyla silikonová, zato kameraman dostal bez varování záchvat padoucnice, čímž naprosto vykurvil jednu z nejlepších scén z celého filmu. A otrávil mi tak úspěšně i celý jeho zbytek, protože jsem od té doby stále čekal, kdy se jeho záchvat bude opakovat, což mi pochopitelně "trochu" bránilo se u filmu bavit a relaxovat. A bohužel jsem se oněch dalších návalů kameramanovy třesavky dočkal ještě několikrát, a to naprosto nepochopitelně, protože spousta ostatních záběrů byla dobrých. Tenhle styl filmování se opravdu někomu líbí?? S rozkoší bych toho kameramanského dobytka prohnal tím krásným velkým žlutým štěpkovačem. A navíc pak ještě ke konci film výrazně ztratí tempo, pohlednost, nápaditost a hravost. A úplně nakonec přijde zpomalené a polopatické vysvětlování, čímž utrpí Clausova do té doby tajemná aureola. Takže z pěti je nakonec jen průměr. Velká škoda tak zmrvené šance na nadprůměrnou zabijačku. ()

Marsik

Sice jsem na horory jiného typu (duchařiny, paranormální jevy, atd.), ale čas od času takováto vyvražďovačka jde skousnout. Silent Night, co se týče způsobu vražd, nepřináší nic nového, ale chápu, že přijít s něčím novým, není lehké. Horor díky rozumné stopáži rychle uteče, škoda jen toho závěru (žena hrdinka, jak americké). 65% ()

• Z kostýmu Santu, ktorý má na sebe vrah, niekoľkokrát miznú stopy krvi. (Arsenal83)
  • Film je částečně inspirován skutečným masakrem na Štědrý den roku 2008 v Covinu v Los Angeles. Bruce Jeffrey Pardo ve svém obleku Santy zavraždil 9 lidí. (Mrs.Blue)