Mladý farmářský chlapec Jacquou vyrůstal spokojeně se svou rodinou, dokud přičiněním zlého hraběte de Nansaca neskončil v sirotčinci. Po čase se dostal k místnímu knězi, s jehož pomocí přetavil svou osobní pomstu do vzbouření všech venkovanů utlačovaných hrabětem de Nansacem. (oficiální text distributora)

Recenze (64)

Morholt

Zručně natočený historický film, pojednávající o klasickém tématu, kdy se poddaný postaví proti utlačovateli z řad šlechty. V tomto případě proti sobě stojí bonapartisté a představitelé obnovené francouzské monarchie. Byť byl děj celkem natahovaný, tak mě se to líbilo, ať už se jedná o herecké obsazení s Tchéky Karyem, Gaspardem Ullielem či krásnou Bojanou Panič,neboi o velmi slušnou kameru. Průšvih přišel až při poslední půlhodině, která se nesla ve znamení nechutného kýče a v mých očích celý film trochu potopila. 65% ()

Noomi

Aby som to zhrnula. - Je to dlhé, kristepane, vyše dvoch hodín, to si robíte srandu. - Keby to aspoň celý čas držalo vyrovnané tempo, ale ono nedrží. + Pri tom je to však stále čarovné. + Prostredie je prenádherné a kamera si ho patrične vychutnáva. + Malý pohľad do histórie Francúzska. + Vynikajúci Léo Legrand, dobrý Gaspard Ulliel (dopozerala som to hlavne kvôli nemu a nebola som sklamaná). Plus na záver - krásna pieseň Devant Soi mi učarovala. Tak nejako mi z toho vychádzajú 4*. ()

Ripley

Je na škodu,že tento film nebyl u nás uveden v kinech.Možná proto,že jde o francouzký film.Jenomže když jsi vzpomenu na některé ikdyž třeba komerčně úspěšné leč hloupé a nekoukatelné kousky z produkce Luca Bessona u nás uvedených v kinech...je mi úzko.K filmu...U nás málo známý režisér Laurent Boutonnat natočil svůj teprve druhý(bohužel) celovečerní film nevšedně avšak po svém a udělal dobře.Kdo zná starší videoklipy výborné francouzké zpěvačky Mylene Farmer,které vypadají spíše jako krátké filmy,ví o čem píši.Boutonnat umí točit opravdu vyzuální kousky.Jeho hrátky s kamerou a filtry jsou fantastické.K filmu složil i výbornou hudbu,která dokonale sedí.A konečná píseň v titulcích nazpívaná Mylene Farmer...no požitek.A navíc Laurent umí vyprávět a to je důležité.Abych jen nechválil,musím přiznat,že první povina filmu kde je hlavní hrdina ještě dítě byla syrovější a zajímavější.Film ikdyž je malinko rozvleklý,nenudí.Konečná vendeta na konci filmu dle mého vkusu mohla být sice tvrdší,ale pokud by tak bylo,šlo by o klišé,které jsme už mnohokrát viděli.Tomu kdo si libuje v historických filmech s evropským nádechem a bez velkých bitevních scén(pár akčních scén ve filmu je)...vřele doporučuji. ()

Madison

Občas mi v tomto dobrodružnom filme chýbali presladené emócie hollywoodskych rozmerov či obsahová alebo herecká nadnesenosť. Skaza zámku Herm stavia na príliš jednoduchom námete vzbury, zotročovania, túžby po vyslobodení sa, no výprava je pôsobivá a hudba!!! zložená pražským filharmonickým orchestrom tak impozantná, že som nebola schopná protestovať. Je to malý veľký projekt s jasnými ambíciami a hodnoverným spracovaním, ktoré sa síce nemôže prirovnávať ku Gibsonovým dobrodružným trhákom, ale ako celok ma to nadchlo a ani pre mňa zvláštny francúzsky štýl pre mňa nepredstavoval problém. ()

misterz

Dobre natočený, pekný príbeh sprevádzaný skvelou hudbou. Len škoda, že niektoré dejové scénky sa neskutočne vliekli, čo malo za následok chvíľkovú nudu a úpadok atmosféry. Našťastie iba chvíľkovú, pretože sa potom vo filme vždy stalo niečo, čo ma dokázalo vrátiť späť. Navyše herci podali uspokojivý, slušný výkon. Keby bol film o polhodinku kratší, možno by som išiel aj na plný počet. 75/100 ()

• Natáčení probíhalo ve Francii a Rumunsku. (Duoscop)