Co se může stát z burzovního makléře, když zoufale spěje ke krachu? Ano! - novým a velmi oblíbeným autorem sloupků pro ženy. Jak to však dopadne, když nikdo netuší, kdo se to v novinách pod ženským jménem skrývá? - uvidíte v komedii "Zeptejte se Cindy". (oficiální text distributora)

Recenze (66)

infernet

Co si budeme povídat, ten film je chvílemi tak strašně pitomý, až to bolí. Jenže Angie Harmon je tak neskutečně krásná, že jsem asi od půlky nevnímal děj a jen jsem čekal, až se objeví v dalším záběru. A já se tedy ptám, dají se dát filmu tři hvězdičky jen proto, že byste se chtěli vyspat s hlavní herečkou? A odpověď zní ANO! ()

otík

Tak to byla skutečně romantická pecka. Sice starosvětská a tradiční, ale neuvěřitelně milá. Navozuje úsměv po celou dobu trvání filmu a nechává rozehřát okoralá srdce. Angie Harmon je neodolatelná, Denise Richards skutečně hloupá blondýna a Charlie Sheen zahrál roztomilého napraveného sobce velmi obdobně jako ve "Starostových mužích" a tedy celkem dobře a hlavně mile. A tak spokojenost je veliká. ()

RAPTTTOR

Film je o muži, který zkrachuje ve své práci a přijde o všechno, tedy i o přítelkyni, která je novinářka-sloupkařka a radí ženám jak naložit s životní krizí. Tahle pipina nemá smysl pro rodinu, soucit ani pochopení, tedy její sloupky nikdo nečte. Po rozchodu odjede do Brazilie a sloupky za ní začne psát její bývalý… film je plný dobrých vtipu a je i orginální hlavně v tom, že dobrý pozorovatel dnešní doby(2011) nalezne řešení hádanky, kde scénáristi berou ty nápady… mám dojem, že tenhle snímek byl inspirací třeba pro Po čem ženy touží (pokusy o pochopení ženské duše a depilace) nebo se v něm (dle mého názoru) částečně vzhlédli autoři seriálu Will a Grace (chlípná sekretářka, která je bohatá, praštěná a pracuje jen aby se nenudila) a mimochodem ten nápad, že rady čtenářkám novin píše někdo jiný než si všichni myslí jsem viděl zfilmované asi desetkrát… ()

Monisek

Nebýt příšerného dabingu (Aleše Procházku jako dabéra prostě nesnáším), tomuto příjemnému filmu bych dala dokonce hvězdičky čtyři. Bylo to vtipné, milé a prostě se mi to líbílo. Charlie zde září a Angie je opravdu dokonale okouzlující, spolu jim to dohromady hrozně sluší. Denise zahrála hloupoučkou pipinku také dobře. Nu a i ostatní postavy byly takové jaké být měly - většinou vtipné, a to se jim povedlo. Určitě doporučuji na zahnání nudy. 60% ()

Rex Mundi

Úplne typicky typická, romantická komédia napriek roku výroby voňajúca ešte po rokoch deväťdesiatych. Charlie Sheen vyzeral tak mlado, že som vďaka týmto znakom radila film o hodných pár rokov dozadšie. Absolútne predvídateľné, absolútne šablónovité - ale malo to šmrnc vďaka skvelým vedľajším postavám, ktoré vyťahujú túto extra-light oddychovku z bahna priemerných romantických cajdákov - neodolateľná flirtovná sedemdesiatka Iris a mierne potrhlý plastický chirurg Barry Sherman boli najlepší. Pre ďalšie klady snímku si prečítajte Tylerov komentár :-) ()