Nalezení Cartmanova leprechauna je jen začátkem tohoto šíleného příběhu tvůrců Treye Parkera a Matta Stonea o říši představ. Před kluky se otevírá veškerá fantazie celého světa, dveře do úplně nové dimenze... a k tomu jedna soudem nařízená dohoda - lízat Cartmanovy koule. Kdo nakonec vyhraje? (hippyman)

Recenze (188)

GreatestFan

4* dávám ikdyž celkovému seriálu dávám jen 2*, protože mitohle příjde jako pár z mála dílu, které podle mě stojí za to vidět. Není tam zbytečně moc Cartmanových rasistických projevů, nijak moc oplzlostí a vtipy jsou některé i vydařené. 1.díl 4*, 2.díl 4,5* a 3.díl 2*, kvůli tomu konci, který se mi ani za mák nelíbil a už tam nebylo tolik dobrých vtipů. ()

Mrkvič

No je to takovej trojdíl. Se vším všudy, co se na správnou trilogii sluší a patří. Heroický Buttersův příběh, nějaké to znásilnění Pepka námořníka nebo Kurta Russela a mnoho dalšího. Zezačátku jsem se bavil dobře a pestrost postav v zemi Představivosti byla skvělá. Způsob likvidace notoricky známých postav byl ještě o třídu lepší. Ale potom to nějak vyčichlo, já na chvilku usnul, a konec už je jen takové tlachání s občasným lízáním koulí. ()

skinnee

Pre mna tato trilogia bola zabavnejsia ako Peklo na zemi. Kludne to mohol byt ako celovecerak. Casti v skutocnom svete tak nezaujmu oproti Predstavivosti, kde som kazdy zaber striehol koho dalsie "znameho" objavim. Zasnem nad tym na kolkych tvorov a netvorov si tvorcovia filmu spomenuli. Inak pozor na vianocne zvieratka. Fred Krueger je proti nim slaby odvar...4,5* ()

DJ Obelix

Po delsi dobe jsem mel opet co docineni se South Parkem a musim rici, ze tento film slozeny ze tri dilu 11. serie me naprosto odrovnal a je nad slunce jasne, ze Stone a Parker jeste maji timto serialem co vzkazat svetu. Epicka bitva v Imaginationlandu brilantne propojena s Cartmanovou "kulolizaci" dejovou linkou je skutecne vec nevidana. Jasny plny pocet uz jen za gang roztomilych dabelskych znasilnujicich vanocnich zviratek z hlavy Erica Cartmana (koho jineho, ze? :-). P.S.: Jestli nekoho zajima, kde tvurci pravdepodobne vzali napad na "Imagination Song", zjistite to ve tretim dile prvni serie teto geniality - http://www.csfd.cz/film/228548-wonder-showzen/ ()

trojtmberk

Nějak sem se s chlapcema chvilku nepotkal, o to větší byla moje radost, že se ani krapet nezměnili a pořád vymejšleji krásný nesmysly. Před představivostí tvůrců smekám a někdy se mi ani nechce věřit, že tohle daji dohromady, aniž by své fantazii pomohli nějakejma chemikáliema. Tak a teď všeho nechám, jdu koupit nějaký sítě a jiný užitečný věci pro lov Leprikona a dál už se samo ukáže jak to bude dál. ()