Skupina přátel se po autohavárii dostane do nepoužívané nemocnice, kde řádí šílený doktor a jeho personál. Začíná boj o přežiti. (xxvasa)

Recenze (125)

Aquarius

V podstate tuctový horor, ale dosť sa tam mlátia ženy, čo mám rád, a niektoré pasáže boli... no čo vám budem hovoriť :-) Hlavná hrdinka je zajatá, pripútaná na lôžku, doktor jej chce za zvukov opery vyvŕtať dieru do hlavy, no lacný ručný vrták je moc tupý a cez lebku neprerazí. Odíde pohladať elektrickú vrtačku a hrdinka zostane s úchylákom Michaelom Bowenom. Ten sa jej začne prstom vrtať v diere v hlave, potom prst oblíže. Dá jej facku, udrie ju do hlavy päsťou, naleje jej na rane nejakú chemikáliu a začne to syčať. Rozbije jej o tvár fľašku kde bola chemikália. Dá jej ruku na ústa a začne ju mlátiť do brucha, ona sa dovracia, okrem iného aj na jeho ruku. On vezme pílku ale jej sa podarí jednu ruku dostať z pút, zapichne mu nožnice do hrude, vyslobodí sa a rozmašíruje mu hlavu hasiacim prístrojom v štýle Irreversible. Proste krásny vývoj udalostí! ()

Ronaldo79

Nečekal jsem, že se spálím 2x za večer nejdřív britská chalupa a těd tohle, co to jako mělo být? Už dlouho jsem neviděl film, ve kterém bych postrádal atmosféru, náznak napětí a viděl takových absurdností a hlavně se nezajímal, jak to celé skončí. Jediné co bych pochválil je Jessica Lowndes a scéna s vozíčkem plným lidských noh, ta mě pobavila. Slabší 2*. ()

Astaroth12

Pár mladých ľudí sa vracia zo zábavy a majú autonehodu pri ktorej niekoho zrazia a zachviľu príde sanitka a odvezie ich do neďalekej nemocnice.Potom začnú tie vážne problémy.Sychravé počasie,skoro opustená nemocnica a tajomné chodby vedia nabudiť tú správnu temno strašidelnú atmosféru.Ale príbeh je jedna totálne jednotvárna a predvídateľná zaležitosť.Takýchto filmov je už pár na svete a aj lepších.Spracovanie bolo zo zúfalých pokusov vytvoriť niečo výnimočné ale nestalo sa tak.Krváčik to bol riadny ale škoda že bez náznaku aspoň trocha originalita.Tu všetko išlo na úkor krvi a nechutnostiam.Zhrniem to taký sprostučko naivný krvavý horor.A scéna kde mal zavesené vnútornosti bola totálne j...á áno mal súvis s dejom ale aj ten bol stupidný. ()

heyda

Konečně jsem narazil na dobrou oddechovou naháněčku, která se neodehrává někde v domě či lese, ale v potemnělé nemocnici. Líbil se mi výběr herců, líbila se mi pointa a líbilo se mi jak to hezky odsejpá. Žádný zbytečný kecy, žádný hluchý místa. Prostě svižná krvavá zábava, kterou kazí jenom to nesmyslné chování postav a samozřejmě asi milion chyb a kravin. Ten závěrečný záběr na vnitřnosti byl opravdu mňamkózní (tento výraz pochází od uživatele Hrabo, snad mi promine :-D). 60% ()

Hernycztek

Pro mě nepochopitelně nízko hodnocené. Jediné co se tu dá kritizovat jsou herecké výkony a lehce nesmyslný příběh. No jelikož je to nízkorozpočtový horor, mělo by se hledět hlavně na gore a to je tu jedno z nejlepších, které se dá vůbec sehnat. Kompletní vyndání orgánů a zbavování otisků torza těla je lahůdka pro oči gore maniaka, jakým jsem třeba já. Příběh je však přitažený za vlasy, po autonehodě najednou všichni ztratí signál, přijede stará sanitka a z té vylezou ,,doktoři" se vzhledem masových zabijáků, kteří naloží ,,přizabitého" nešťastníka způsobem, že ho skoro dorazí, ale partě kamarádů na tom nepřijde nic divného. V nemocnici jim také přišlo v pořádku, když nikde nebyli ,,žádní" pacienti ani personál. O tom kdo přežije není třeba diskutovat, to je jasné hned na začátku. Pozitivní je rozhodně casting záporáků, Michael Bowen a Robert LaSardo se zhostili svých rolí opravdu přesvědčivě a navíc jsem se tu dvakrát lekl, což se mi nestává často. Pozitiva tak jasně převyšují negativa a když vezmu v potaz skvělé gore a místní podhodnocenost, nemůžu jinak, než plným počtem. ()

Zajímavosti (3)

• Herec Ross McCall má tričko so známou punkovou skupinou Rancid. (Dzusta)
  • Při operaci Emily (Jessica Lowndes) hraje na gramofonové desce část árie „Si, mi chiamano Mimì“ z opery „La bohème“ od Giacoma Pucciniho. (Dino07)