Parta výtržníků se nechá najmout, aby ukradla pár záhadných videokazet v opuštěném domě. Před odevzdáním zadavateli se rozhodnou na jejich obsah podívat. Zjišťují, že jsou na nich zachyceny nahrávky na mobilní telefony a ruční kamery, které ukazují střetnutí lidí s nadpřirozenem. (Nivenx)

Recenze (303)

PetrPan

No tak na posrání to není a na halelujá taky ne, prostě další z řady "nalezených nahrávek" , kterýmu však i přes možná až moc vytřepanou kameru nechybí docela slušná porce napětí i brutality. VHS asi nebude aspirantem na horor roku, ale fandu tohohle žánru nemůže urazit, má svý zaměnitelný kouzlo a komu to vadí, tak toho pešek nebo mrtvej dědek bouchne.. ()

Kailo

Horrová antologie, která si nebere servítky a předhazuje nám to, co teď nejvíce z "bubu" stylu letí. Ale toho všeho člověk dosáhne pouze pokud neodsuzuje "found-footage/hand cam" módu a prokouše se přes sáhodlouhé, nicneříkající intro. Začínáme partičkou zlodějíčků, kteří se vloupají do starého domu, aby ukradly nějaké kazety. Když pominu, že jsem se lehce neorientoval díky kameře, tak jako základ k dílčím segmentům funguje dobře. Amateur Night: Tři kámoši razí provětrat bar se svojí "hi-tech" hračkou a najít si nějakou tu společnost na noc. Musím říct, že jsem nečekal to, jak se to vyvine (i přes to že jsem něco čekal). 9/10 /// Second Honeymoon: Mladý pár si plní jeden ze svých snů a razí na trip po arizoně, potom co se ubytují v motelu, jim jejich apartmá navštěvuje nezvaný host. Co se stane na konci jsem čekal o něco dřív, takže ani mě to pozvolné tempo a následné gradující finále moc nepřesvědčilo. 5/10 /// Tuesday the 17th: Slashery z lesů, luků a hájů. Koncept velmi zajímavý, ale tady krátká stopáž vůbec nesedla - nemožnost si postavit jakýkoliv vztah k většímu počtu postav - bylo mi úplně jedno, jestli pochcípají. 7/10 /// The Sick Thing That Happened to Emily When She Was Younger: další parafráze, tentokrát na japonskou duchařinu. Slečna komunikuje formou video-chatu se svým přítelem a doma jí trochu straší. Lekačky tu jsou opravdu povedené a nápad morbidně uspokojující. 8/10 /// 10/31/98: mým subjektivním favoritem. Jízda ve stylu Zámek Hrůzy, kde se parta mladíků během Halloweenu přesune do domu, kde očekávali párty, bohužel je dům prázdný, aspoň se tak jeví. Skvělá jízda nakonec, která do vás buší jak mašina v plný rychlosti. (: 10/10 /// 80% ()

swamp

Zajímavou ideu podpoří i první kazeta, která je docela originální, druhá není vyloženě nejhorší, ale pak už to jde výrazně do kytek. Navíc extrémně roztřesená a zmatená kamera je zde pomocnou berličkou pro lenivé maskéry / digitální "trikéry". Vlastně nevidíte nic, jen obrazu mihotání a oběti funění... ()

Psema

Strašně nevyrovnané a velmi často i hodně blbě koncipované buď scenáristicky (čekat 20 minut na podřízlý krk a nečekanou pointu je trochu moc), nebo formálně (už jsem čekal, kdy si tu kameru strčí do análu a půjdou na záchod, kde na ně vyskočí Piranha). Ale první, třetí a pátá povídka jsou rozhodně fajn (přinejmenším to v nich hezky čvachtá). U zbytku záleží spíš na osobním vkusu a tendenci okousávat si nehty u všeho, kde je málo světla a někdo křičí. ()

korbitch22

Děsný, až na první povídku nedává žádná vůbec smysl, naprosto otřesná kamera.Nechápu, proč musejí tvůrci za každou cenu používát ty kamerové mrdky, které srčí, blikají a neustále vás serou, to je strašně rušivý moment.Jen první povídka byla fajn, jenže v ní bylo taky hovno vidět.Směsice debilních povídek, které nedávájí žádný smysl a mě nadáváte, že náš horor nemá smysl ani pointu (ste idioti prostě), v našem filmu pointa je, tady byste jí nenašli ani teleskopem.Hrozně iritující záležitost a jen díky pár dobrým scénám, nepošlu tuhle zbytečnost netalentovaných diletantů do úplné prdele.35%. ()

• Pri premiére filmu padli (doslova) za obeť dvaja ľudia, ďalší vybehol z kina a dostal záchvat. Vzápätí ho nasledovala jeho priateľka, ktorá po úteku z kinosály začala zvracať. (Raccoon.city)
  • Název filmu se objeví až těsně před závěrečnými titulky. (noelcoward73)
  • Snímek natáčelo 8 režisérů. Současně měl také 8 scénářů. (Dlee)