všechny plakáty
TV spot

Bohatý podnikatel neochotně nabere dva stopaře. Když ale špatně odbočí, skončí všichni tři i s autem na stromě. (Netflix)

TV spot

Recenze (141)

Frajer42

Mohu potvrdit okolní komentáře a uznat, že se skutečně jedná o jednu z horších komediíí s Louis de Funèsem. Kromě závěrečné asi 25 minutové záchrané akce je to totálně nudná blbost. Naštěstí je závěrečná záchrana dokonale bláznivá a docela silně kompenzuje debilní zbytek. V tom debilním snímku je snad jediná scénka s lodí, která stojí za zmínku. V závěru je úžasný především reportér, který s obrovským zaujetím popisuje záchranou akci. Jinak je celkem k popukání celkový postup při záchraně. Louis de Funès hraje svůj standart, ale jeho společník a společnice jsou nepopsatelně otravní. Celkově hodnocení nevidím nijak slavně. První hodinka je bohužel prakticky nekoukatelná. ()

noriaki

Na přijetí zápletky je potřeba spoustu nadhledu, ale ani ten nemusí stačit, protože film je hodně netypický. Dialogy, chlouba francouzských komedií jsou docela nudné. Zábavu táhne situační humor, který je ne vždy podařený. Ve druhé polovině se děj trochu rozjel, zábavnost to ovšem nevylepšilo. To už jsem měl experimentů režiséra plné zuby a jen čekal na konec. Film jsem si původně stáhl kvůli Geraldine Chaplin, ale ani ta mi radost neudělala. Jako herečka se moc nepředvedla a celou dobu jsem strávil rozhodováním, jestli je alespoň hezká. K definitivnímu verdiktu mi nepomohlo ani to, že řízením osudu strávila polovinu času v podprsence. ()

jakeer

Hodnotením teraz pôjdem proti prúdu. Táto komédia sa líši od klasických funésoviek a práve to sa mi na nej páčilo. Konečne nebola komika vystavaná len na Funésovych grimasách a zmätenej gestikulácii (a v podstate identických, neustále sa opakujúcich charakteroch), konečne bol komický aj dej. Kvitujem inteligentný humor a skvelé dialógy - kto by to bol čakal... Perfektne vystavané od začiatku do konca, dnes by sa už len ťažko nakrútila takáto nízkorozpočtová komédia. ()

ostravak30

Viděl jsem mnoho Funèsových filmů, ale tento je skutečně nejhorší. Louis de Funès tady vůbec nedostává prostor na své klasické herectví. Je omezen a svázán malinkým prostorem a omezenými možnostmi toho, co se tam může stát. Partnery jsou mu navíc naprosto nevýrazný Olivier de Funès, pro nějž je to poslední film, a , Geraldine Chaplin. Ti umí být lepší, ale scénář jim přisuzuje pitomé role, ve kterých ani oni nedostávají vlastně žádný prostor. Samotný děj je jen přehlídkou nápadů, co by se asi mohlo za této situace stát. Chybí jídlo, voda, strom se kymácí, tři postavy mají různé představy a povahy. Jenže to nevystačí na celý film a to ani v závěru, kdy už dochází k jejich záchraně a následnému zmizení na opuštěný ostrov. Samotný režisér přitom rok předtím natočil výborné Piti Piti Pa. Jenže scénář dělá své. Jean Halain má za sebou výborné kousky jako trilogii Fantomase, Oskara či Hrbáče. Pro Pierra Roustanga je to scénář poslední. Jenže samotný námět, a to by mě spíše zajímalo kdo a jak na takovou blbost přišel, nenabízí mnoho možností. ()

MáŠa

Ten film byl divnej. Vtipného v tom nebylo skoro nic (a to co jo, to už bylo viděno jinde lépe). A jako film to bylo dějově nerealistické. Hlavně závěrečná část, kdy se to strašně táhne. Dále by se dalo diskutovat nad hladem, vyměšováním a podobnými věcmi. Nejlepší na tom jsou momenty, kdy v autě sledují v televizi, co si o nich myslí zbytek světa. Ale i z toho by se dalo vyždímat víc. ()

Zajímavosti (12)

• Když auto sjede ze silnice, padá kolmo ke skále, poté, co děj pokračuje, je vidět, že vůz je, bez viditelného pohybu, bokem souběžně se skálou. (Nocturno culto)
  • Děj filmu je ohraničen dny 15. – 20. září, ovšem oba muži ve voze jsou stále hladce oholeni. Po pěti dnech už by jim na tvářích rašilo strniště. (Robbi)