Fong (Jackie Chan) je hazardní hráč. Na celém světě existuje pouze jediná představa, která ho dokáže vyděsit víc než jeho dotěrní věřitelé: dostat na starost plačící nemluvně! (oficiální text distributora)

Recenze (92)

Shit

Parádní akčněkomediální oddychovka, která prostě naprosto jednoduše splní to co se od ní očekává a to nenásilně a hlavně výborně zabavit. Jackie Chan je tady opět tradičně skvělej, choreografie soubojů parádní a celková svižnost příběhu je na 134 minut až zarážející, škoda že se to v závěru zvrhne až na moc velkou blbinu, i když stále se skvělou akcí a že příběh je takovej dost tuctovej, ale ono to v konečným účtování na zábavnost nemá stejně vůbec žádnej vliv a o to jde ()

Chipp006

Komedie, která se na první pohled může jevit, jako jedna z mnoha. Jackie Chan, který zde pochopitelně předvádí výbornou akční podívanou, je zde i v poloze starostlivého „otce“. Právě prvek malého dítěte je něco, čím se film odlišuje od ostatních a v závěru vás donutí uronit slzičku. Hodnocení: 75 % ()

miklaras

Dlouho jsem se vyhýbala, ale nakonec byla lapena a dokoukala. Žádný velký duševní otřes se mi neudál, stále je pro mě Jackie hvězdou let 70. Jediné, co bylo skutečně potěšitelné je tvář Ku Fenga jako otce hlavního hrdiny, jeho rozechvělý stařeček byl dojemnou připomínkou hvězdy 60.-80. let, ale jinak jsem se ani moc nebavila ani neužívala choreografií, kterých tu ještě navíc není moc...2,5/10 ()

Fr

Zloději mají mít pravidla,…ale občas musejí improvizovat!! Jackiemu karate jde, humor nestojí jen na jeho postavě, ale svojí troškou do mlýna přispějí i ostatní. Celkově to celé ve mne zanechává i přes tragický dabing sympatický dojem. I díky milému dítěti. A nebojte se k tomu přizvat své děti!! Ty se budou smát i tam, kde vy spíš budete přemýšlet o trapnosti. Takže: JÁ ***, ale děcka – to jsou jasný ****. ()

Martin741

Zda sa, ze Jackie Chan ako herec-bojovnik-komik pozna recept na fajnu komediu, kde sa da poriadne narehotat. Kym taky Vin Diesel vo filme Cumlikator /ci jak sa to presne volalo ...../ sa snazil len pretrpiet 90 - 100 minut filmu, Chan si to na rozdiel od svojho hereckeho kolegu evidentne uziva aj s mrnatami. A popritom nezabuda na to, ze je to predsa komedia, tak treba divaka obcas pobavit. A ked si na rezisersku stolicku sadol taky Benny Chan, tak je o fajnu komediu hned postarane. 69 % ()

Zajímavosti (10)

• Jackie Chan se ve filmu objevil coby antihrdina po více než 30 letech. (Terva)
  • Celý film byl natočen v čínském Hong-Kongu. (Terva)