Samatha cestuje se svými zhulenými přáteli na festival lásky, rock and rollový koncert v lesích. Cestou jsou napadeni místními burany, ale podaří se jim ujet. Netuší ovšem, že se v lese skrývá pomatený šílenec v masce Ronalda Reagana. (oficiální text distributora)

Recenze (86)

-dRaGoN- odpad!

Naprosto zbytečná sračka. Tripper postrádá kromě přiblblýho vraha v masce Ronalda Reagana, kterej máchá sekerou aby pozabíjel pár sjetejch hipíků, naprosto všechno co se od hororu očekává a 90 minut vám nikdo už nevrátí. Stejnou dobu může člověk věnovat rovnou fetu a výsledek bude alespoň uspokojivej. Díky takovejmhle nesmyslům mám sto chuťí vstoupit do Greenpeace, a začít lobovat proti natáčení filmů v přírodě. 0% ()

kingik

Skupinka šesti kamarádů si v karavanu plném omamných látek přijíždí užít víkend na hippie party. Maniak v masce Ronalda Reagana má však pořádně nabroušenou sekeru a párty si především užije on. Ale divák už si tolik neužívá a herec, a tentokrát i režisér David Arquette v podstatě ničím nepřekvapil a hororový žánr obohatil jen o průměrnou vyvražďovačku, které chybí výraznější režisérský rukopis, ale zato nepostrádá litry krve a brutalitu, která je ovšem natočena s nadhledem. Film se naštěstí totiž nebere příliš vážně. 50% ()

Klay

Dobrý námět, zoufalá režie, skvělý Thomas Jane a spousta zbytečných halucinačních záběrů, které 1) nejsou dost ujeté 2) nudí. Pár vtipů (prase George W) a dobrých hlášek to přeci jenom vytahuje na 3*, ale když Arquette už nikdy nic nenatočí, vadit mi to nebude. EDIT: po dalším shlédnutí musím tu slabou třetí hvězdu ubrat. ()

Jordan

"Béčkový" herecký pár (David Arquette a Cortney Cox) spolu založili produkčnú spoločnosť Coquette a tá stojí za Arquettovým debutom, ktorý je čisto béčkový slasher, ktorý v rámci poučenosti režiséra v danom žánri narába s niektorými klišé veľmi príjemné (po scenárovej stránke neustále nabúravanie hláškových klišé - "Nezakráda sa niekto pri stane? "Jasné, že hej, je tu predsa kopec čudných týpkov" a pod., prípadne aj nedialógových fórov: dialóg je zrazu prerušený strašným ženským krikom, no vidíme, že to len nejaký nadržaný hipík naháňa svoju babu...) a niektoré naopak dodržuje až staromódne. Každopádne - nie je to dobrý film, je dosť zmätený, ale nemožno mu uprieť, že je poriadne drzo POLITICKY nekorektný (alebo minimálne veľmi veľkohubo politický, no príjemné je to, že tým autor nič nesleduje a nikde sa neprikláňa) a čo je asi na tomto inak priemernom vyvražďovacom horore naozaj asi najlepšie, je "maska" záporáka. ()

kery-

Koulervoucí název překrývá jenom hromadu nedostatků. Film je fraška(ve špatném slova smyslu) která si hraje na hodně a nemá na to..Chování všech hlavních hrdinů tady nemá ani cenu popisovat. Finále ovšem bylo strhující co se komedie týče, co bych v něm naopak vidět nemusel je klasické „z vraha jsou sra*ky, ale stejně jim uteče“. Proč ho tam propána nechali? Proč to vůbec točili? A proč já nad tím strávil kousek života?? Zlaté pravidlo zní: Když se třese dodávka, nechoď koukat na ptáka(*) a já radím: nechoď koukat ani na tohle.. ()

• Během natáčení často pršelo, ovšem v jediný den, kdy se měla natáčet scéna s deštěm, ani nekáplo. (Holina)
  • LSD aneb kyselina lysergová byla poprvé syntetizována v roce 1938 Albertem Hofmannem ze švýcarské firmy Sandoz. Její ohromující účinky však objevil až 16.dubna 1943, když se mu omylem dostala do úst, což vedlo k prvnímu LSD tripu v historii, který u šokovaného Hofmanna začal při jeho cestě domů na kole, podle čehož se tomuto dni říká The Bicycle Day. (formelin)
  • Americká zástava, ktorú možno vidieť v jednej zo scén, je "staršej verzii", je na nej totiž len 48 hviezd. Používala sa do 4.7.1959. (beso74)