Reklama

Reklama

Epizody(3)

Obsahy(1)

Detektiv Joe Miller se dílem podivné náhody dostane ke klíči, který dokáže otevřít dveře do zvláštního motelového pokoje. Pokoje, který v naší časové rovině neexistuje a ani nikdy neexistoval. Z toho pokoje bylo, kdysi vyneseno asi sto předmětů. Zvláštních předmětů. Nebo přesněji řečeno obyčejných předmětů, ale se zvláštními schopnostmi. Jako třeba právě ten klíč, který Joeovi otevře každé dveře, nebo hřeben, který zastavuje čas, anebo propiska, která vás dokáže usmažit. Ty věci v pokoji nefungují, ale na druhou stranu, alespoň z něj nezmizí, když je do pokoje přinesete. Najdete je vždy na původním místě. Ale věci co tam nepatří, ty zmizí v nenávratnu. Miller má v plánu se klíče zbavit a žít si dál svůj poměrně spokojený život. Jenže se něco stalo a v tom pokoji, něco pro Joea velice důležitého zůstalo. Nebo spíš někdo... V pokoji číslo deset totiž zmizela malá Anna Millerová. Joeova dcera... (3DD!3)

(více)

Recenze (217)

Arx 

všechny recenze uživatele

Dokonalost. Výborný seriál, který Vás chytí hlavně svým neuvěřitelně originálním nápadem v podobě tajemného pokoje č.10 a magických předmětů, které jsou jeho součástí. Příběh je neuvěřitelně chytlavý a vtáhne do děje snad každého fandu dobrého seriálu. V dnešní době, kdy stále přibývají nové a nové seriály se už skutečně málo čeká originalita. To ale není případ Pokoje č.10. Spolu s Losty, Heroesy, Prison Breaky další lahůdková zaležitost pro všechny. ()

Lischai 

všechny recenze uživatele

Za mě spíš ne. Šest dílů jsem se těšil na nějaké zdůvodnění toho, co se vlastně stalo, ale nepřišlo. Hlavní příběhová linka se vyřeší jakýmsi podivným deus ex machina, kdy je řečeno "musí se stát A, aby se stalo B" a o tři minuty později se stane B, aniž by kdykoli udělal A (asi producentský zásah do scénáře, protože se původní konec nelíbil, jinak si takový lapsus neumím vysvětlit). Celé to vlastně hodně připomíná povídku od Kinga, kdy se natahuje zajímavá premisa dokud to jde, a až to nejde, tak vše skončí bez návaznosti na předchozí děj. ()

Reklama

novoten 

všechny recenze uživatele

Klíč, oko, hřeben, jízdenka a spousta jiných předmětů, které vám změní život, spousta neřádů, kteří by je chtěli pro sebe a uprostřed toho jeden velesympatický detektiv, který se nedopatřením stává hlavním hybatelem děje. A že s ním tahle cesta opravdu stojí za to. Oněch čtyři a půl hodinky totiž ubíhá velmi svižně, děj se zastavuje jen čistě sporadicky a z nutnosti vysvětlovaček a všechno peláší vstříc neodvratitelnému finiši. Peláší tak rychle, že je nakonec i ta dlouhá stopáž zoufale nedostatečná. Když jsem se totiž i dvacet minut před koncem dozvídal stále nové informace o světě předmětů, bylo mi jasné, že se všechno prostě vysvětlit nestihne. A že je to v tomhle případě obzvlášť škoda. Při nepatrné úpravě z toho mohl vzniknout vskutku geniální regulérní seriál. Takhle mi zůstává příběh připomínající úvodní knihu nějaké mohutné epické ságy. 85% ()

strougy 

všechny recenze uživatele

Potenciál, který v sobě námět obsahuje, je ohromný, proto zamrzí, jak ho autoři totálně pohřbili hluboko pod zem. Od začátku minisérii zaplňují spoustou zajímavých vedlejších linií a postav, aby se místo toho zaměřili na nezajímavou a nudnou postavu policajta, jehož pátrání se pohybuje po klišovité cestě až ke konci, který mě donutil takřka k vzteklému rozbití monitoru, protože tak trapné a zoufalé vyřešení problému, jak ukončit podobný příběh, se jen tak nevidí. A nejhorší na tom je, že všechny ty okolní linie, které autoři rozehráli, prostě najednou opustí a to, že vlastně nic nevysvětlili, je evidentně netrápí. A mě by třeba vážně zajímalo, co se dál stane s postavou Martina Rubera, příběh Kreutzfelda či třeba historie střetů mezi Řádem a Legií, ovšem v rámci této minisérie mám evidentně smůlu a nezbývá mi než čekat na případný pořádný a snad i lepší seriál ( samozřejmě jen pokud bude někdy natočen ). ()

Cassandra 

všechny recenze uživatele

Jeden z nejlepších "thilleroidních" seriálů, jenž těží ze síly námětu, a hlavně z výborně načasovaného odhalování záhad pokoje. Autoři to udělali chytře - vzali postavu detektiva, se kterou se prostě musíte ztotožnit, protože nikdo vhodnější už není (Peter Krause se sice celý seriál tváří jako sfinga, ale jako sympatická sfinga :), postavili jej před kritickou situaci a dál už to celé připomíná adrenalinovou počítačovou hru. Žádné postupné se seznamování s desítkami různě zajímavých hrdinů - tady máš jednoho člověka + jeho cíl a jedem, drž se jak umíš. Jasně, nelogičnosti se najdou (postava doktora ve stylu "zničehonic jsem zešílel a teď strašně toužím po předmětech" nebo podivné chování detektivových protivníků, kteří mu jdou až příliš na ruku), ale to skvělé tempo způsobí, že tohle moc neřešíte. Jedinou větší výtku mám k závěru, to nejsou otevřená vrátka, ale obrovský kráter, o původu pokoje se skoro nic nedozvíme. Druhá série by bodla, i když nesouhlasím s tím, že by seriál měl mít hodně dílů, to by nebyl tak úderný. ()

Galerie (18)

Zajímavosti (1)

  • V první epizodě, kdy Miller opouští svou dceru na psychologické klinice, zazní rozhlasem volání po dr. Sonny Guptovi. Tato postava byla použita i v Kingdom Hospital Stephena Kinga. (TomikZlesa)

Reklama

Reklama