Bývalý policista, který se nyní protlouká jako čistič místa činu, se nevědomky podílí na krytí trestného činu ve svém posledním zaměstnání. (Filmbox)

Recenze (179)

Pethushka

První polovina filmu umí zaujmout. Překvapil mě originální námět a zápletka. O to víc mě pak zklamala druhá polovina, kdy scénáristi námět pořádně nevyužili. Ke konci jsem tak měla pocit, že se hlavní myšlenka ztratila někde po cestě. A to je obrovská škoda. Na herecké obsazení nemohu říct půl slova. 3* ()

Shit

Kupodivu výbornej thriller, kterej si nehraje na žádný napínavosti, ale dokáže fakt výborně vybudovat celej příběh, kterej po většinu doby působí hodně originálně a dokáže zaujmout, krom toho Samuel L. Jackson a Ed Harris opět skvělý a Eva Mendes taková řešnička na tomhle filmu, druhá věc ale je, že konec je fakt hodně uspěchanej a k celkový propracovanosti příběhu moc nesedne, to už je taková celkem čekaná tuctovka, ale nějak mi to nevadilo ()

Figu

Chtěl jsem vidět nějakej osvědčenej thrillerek a jako startovací motorek jsem se odpíchl od Samuela L. Jacksona. Vůbec jsem neprohloupil! Zápletka jednoduchá, stopáž báječná, obsazení kvalitní a známý a co je nejlepší, žádný hluchý místo a neustálé dění! Rozuzlení se trochu dalo čekat, ale to vem čert. Parádní oddych. 70% ()

Arsenal83

Na prvý krát ma to veľmi bavilo a preto ani po rokoch neznížim hodnotenie, hoci samozrejme ten pohľad je dnes už iný. Každopádne kvalitná, skôr pomalšia detektívna dráma, u ktorej sa zdá uhádnutie chystaného zvratu ako veľmi ľahké, ale nakoniec sa to všetko pomieša tak, že možno niektorých koniec aj prekvapí. Samuel L. Jackson je dnes už etalónom skvelého herectva, v podstate si nepamätám ani jeden film, kde by on bol slabinou. On má totiž svoje slabiny pod kontrolou na rozdiel od slovenského predsedu parlamentu a jeho konkubín typu Fabušová, čo si chodia pri zákaze vychádzania spité za volantom a ešte majú tú smolu, že im bezďáci urobia monokel pri kontajneroch. Príbeh Miroslavy Fabušovej by inak bol tiež naozaj hodný sfilmovania. ()

Blizzard

Až umřete, zavolejte si Toma Cutlera. O tom, že po vás velmi precizně uklidí, není pochyb. Clenaer se sice parádně rozjel, uklízecí orgie dokonce až parafrázovaly některé pasáže z "Dextera". V očekávání jsem se těšil, co vše ještě bude následovat a jaké bylo mé zjištění, když jsem si uvědomil, že to byla jen přechodná iluze. Děj si odbyl svůj předvídatelný vývoj a ještě tomu nasadil fádní konec. Film to špatný sice není, ale na duo Jackson a Harris to mohlo být evidentně lepší. Až příliš provařený scénář a absence zvratů řadí tento film jen lehce nad stupnici pomyslného průměru. (6/10) ()

• Keď Tom hovorí Eddiemu o knihe úplatných policajtov, je možné vidieť pilier, na ktorom je nastriekaný názov hlavného mesta Fínska, Helsinky, čo je odkaz na osobu Rennyho Harlina, ktorý sa vo Fínsku narodil. (m.a.t.o.)
  • Rozpočet: 25 000 000 dolárov. [Zdroj: IMDb] (m.a.t.o.)
  • Natáčalo sa od 29. januára do 15. marca 2007 v Louisiane, USA. (m.a.t.o.)