Na katolické střední škole se populární a velmi krásná dívka (Mischa Burton) spojí se školním reportérem, aby vyšetřili případ ukradených závěrečných testů. Ale když už mají své podezřelé, na povrch vyjde obrovké spiknutí. (Sydonai)

Recenze (176)

predators

V první řadě bych rád upozornil na zdejší obsah k filmu, který není zdaleka tak přesný. A za druhé bych rád vyzdvihl tento středoškolský konspirační projekt s vkusným hereckým obsazením a humornou nadsázkou (především tou španělskou:-)) Díky různorodému dění na střední škole, jak je high school v americe titulována, jsem se slušně bavil až do konce... Zajímavosti: ...vy jste věděli, že má B. Willis umělou nohu? :-) 75% ()

Shakers

Zaujímavý žáner, príbeh a rola Bruca Willisa. Assassination of a High School President je film, ktorý je trochu odlišný od školských komédii, a ktorý je povýšený žánrom krimi. Čo znie fajn, no pri sledovaní filmu ma to moc nebavilo. Bruce Willis to hlavnú rolu tento krát nehrá a takže teenegerské duo (Mischa Barton, Reece Thompson) musí ťahať celý film. A v tom je ten najväčší problém. Film to určite nie je zlý a svoje kvality má, záleží len na divákovi, či ich zaujmú herci. U mňa sa tak nestalo, takže som sa miestami fakt nudil. 55% - 3* ()

Guzo

Bruce Willis jako válečný veterán, který se ujal ředitelování školy? Proč ne, když to okoření pár vtípky a zparoduje si sám sebe. I když v AoHSP hraje opravdu jen vedlejší roli, která se několikrát mihne a prohodí nějakou hlášku, ostatní leží na mladších hercích a docela to ve finále funguje. Vyšetřování krádeže přijímacích testů je sice zápletka na úrovni komiksu v mateřídoušce, ale ani to nakonec není tak špatné, když se to začne trochu rozplétat. 6/10 ()

Bukk

Musím říct, že na film, který jsem viděla v českém znění (ano, vážně - nebyla jsem mimo mísu v danou chvíli), tak se přiznám, že se mi na to dobře dívalo. Přepnula jsem na kanál čistě náhodou a když se po té hodině a půl (+ milión reklam samozřejmě) z toho vyklubalo milé něco jako drámo s prvky slaďárny a kriminálky, tak jsem mohla usínat s dobrým pocitem. Příběh se snaží být sice rádoby "jako z pera génia", takže nechybí (ne)čekané zápletky uvnitř zápletek a láska. Plus body má film za mou slabost k Reece Thompsonovi. ()

Euchrid

Z tohohle prostě asi nikdo nebude úplně nadšený, ale každý kdo už si to ze zájmu pustí, podle mě zklamaný nebude. Komediální i kriminálková složka mají v sobě takový příjemný a nepřehnaný nadhled a podle toho která z nich má v jednotlivých momentech prim, je taky daný úsek zábavný. Tím chci říct, že je to lepší jako noirová komedie než jako středoškolská detektivka. Zakomponování noirového vypravěče do takového charakteru mě baví ještě u psaní komentáře. Heh. ()

• Zhruba v čase 01:04:00 vidíme ve filmu záběr na ulici Kennedy Boulevard v Bayonne v New Jersey. Záběr na stejnou ulici můžeme vidět ve filmu Válka světů (2005), kdy v jednom z domů bydlel Ray Ferrier (Tom Cruise). (joecole20)
  • Ačkoliv lokace filmu není nikdy přesně uvedena, je možné všimnout si vlajky New Jersey v kanceláři Kirkpatricka (Bruce Willis). Willis dokonce vyrost v Jersey, konkrétně v Penns Grove. (KucC)