Fred Astaire hraje v tomto titulu autentickou roli módního fotografa (inspirovanou životem kameramana Richarda Avedona), jenž promění Hepburovou v pařížskou modelku. (oficiální text distributora)

Videa (4)

Recenze (101)

Cubinho

Jedna velká módní přehlídka, které vládne roztomilá Audrey, jak jinak. Svět modelingu zrovna neobdivuju, navíc film je typickou romancí s Audrey H., která se zamilovává do postaršího pána a nakonec to všechno skončí happy endem - tedy příběh nijak ojedinělý. Ale příjemné zpestření pro sobotní dopoledne k nabuzení ještě příjemnější nálady. P.S. Audrey zde předvádí něco ze svého tanečního talentu - jde vidět, že se v mládí ne nadarmo věnovala baletu. 8/10 ()

rikitiki

KOUSEK DĚJE. Proč jen křehkou Audrey furt cpali k nějakým starým chlapům?! Šlo jim o kontrast ve smyslu "kráska a zvíře"? Tak to se jim v tomhle filmu povedlo, ale je to vítězství na prd. Astaire se k Audrey nehodí, je pro ni starý, otravný a protivný a i jeho obdivovaný tanec už patří do vzpomínek babiček a ne do páru s mladou holkou. ___ Příběh je hloupý dokonce i na muzikálové poměry. Těsně v předvečer revolty šedesátých let dá mladá holka přiležitost starému chlapovi, aby z ní udělal svůj ozdobný přívěšek, který bude pravděpodobně stále častěji odkládat k plotně do kuchyně, zatímco on bude pokračovat v životě ničím nespoutaného umělce. ______Američani si dělají srandu z věcí, kterým nerozumí. V tomhle případě z francouzské kultury a filozofie, které jsou pro ně nečitelné, a tak je přelepují flastrem kabaretních tanečních rejů a univerzálních muzikálových songů. Ze sterilního muzikálového balíčku vykukuje akorát ta krásná tvářička mladé A. Hepburn a nádherné šaty, ve kterých by i dneska žena ve společnosti zazářila (samozřejmě, kdyby měla ultraštíhlou Audreynu postavu). /20. 1. 14./ ()

hellstruck

Audrey Hepburn můžete nazvat různě, ale směšnou tvářičkou určitě ne. Jakmile se se svým naivním úsměvem, elegantními pohyby a křehkou krásou zjeví ve filmu, ihned projasní den snad každému. Z Funny Face se na diváka valí tehdejší kouzlo atmosféry od začátku do konce a dokonce i ty umělé a místy kýčovité zpívané části do něj zapadly. Jenže u mne je to s muzikály nesmírně těžké, vzhledem k tomu, že si z valné většiny trhám vlasy. Tady tomu není jinak, melodie byly nezajímavé a všechny hudební scény nesmírně unylé. Je to škoda, protože příběh je jinak sladký a miloučký a dnes je takových jako šafránu. Za Paříž a Audrey tedy slabší 3*. A mimochodem.. rozhodně bych si k ní uměla představit lepšího partnera! ()

Eddard

Eh... mám rád muzikály, obdivuju Astairovo taneční mistrovství a miluju Audrey, ale tenhle muzikál mi nenabídl nic, co by aspirovalo na nadprůměrné hodnocení - taneční čísla slušná (dobře, v případě jednoho Fredova a jednoho Audrina výtečná), písně zoufale nechytlavé, příběh nezajímavý až otravný. Co Funny face trochu zachraňuje, je výborná Kay Thompson v roli Maggie, která narozdíl od Audrey kromě tance taky skvěle zpívá. Ano, Audrey je přinejlepším průměrná zpěvačka a jsem tak trochu rád, že ji v My fair lady přezpívali. 60% ()

NinadeL

Dnes již téměř nesrozumitelné dílko, hravý muzikál, parodie módního průmyslu nebo óda na Paříž? Těžko soudit, příliš mnoho klišé se vrství jedno přes druhé a do toho ten přezrálý Astaire a ta údajně líbící se Audrey. No, není to dobré. Proměna intelektuálky s legračním obličejem do modelky světového formátu se jednoduše nekoná, ačkoli ona by ráda... Nebo snad v onom magazínu by byli rádi za změnu. Buď jak buď, krátká kariéry této ikony, která vypadala jinak, než celé generace před ní (a pouze tím se měla stát nesmrtelnou), naštěstí brzy zhasla. ()

Zajímavosti (19)

• Agent Audrey Hepburn původně roli zamítl, avšak Audrey po přečtení scénáře roli přijala. (Kamiiik)
  • Scénu, kdy Jo (Audrey Hepburn) ve svatebním tančí s Dickem (Fred Astaire) na zahradě, nešlo skoro natočit. Přívaly deště rozbahnily zem a herci se bořili do bahna. (Peti_Zu)