V komedii The Promotion si John C. Reilly zahraje zaměstnance velké nadnárodní společnosti, který by byl rád povýšen. A zdá se, že povýšení má na dosah ruky. Bohužel na vysněné místo si brousí zuby i jeho mladší kolega. Začíná nemilosrdný boj o šéfovu kancelář. (Bauer)

Recenze (110)

cpt.Lynch

Nečekaně dobře jsem se bavil. Nebo spíš obstojně. Celé je to takové komorní, místy zvláštní. Ale některé scény jsou super, třeba ta s motorkářským gangem na mýtné bráně :). Herecké výkony taky slušné. No a v še korunuje nádherná Jenna Fischer. 3,5* max ale vzhledem k slabšímu hodnocení tady jdu na 4 zvezdy. ()

ladko

Nie je to síce ten typ komédie, kde sa človek smeje neustále, ale zato keď prišlo na vtipné momenty, nasledovali u mňa dosť dlhé a hlasité výbuchy smiechu. Vtipným elementom je tu John C. Reilly – jeho Richard je skvelá postava – neustále počúvajúci motivačné kazety, či pokúšajúci sa zložiť loď vo fľaši(lodi patria aj dva s prehľadom najvtipnejšie momenty filmu:)...). Na súperenie medzi dvomi konkurentmi sa pozeralo príjemne a necelá hodinka a pol zbehla rýchlo, preto 4 hviezdy(aj keď trochu slabšie...). ()

Morholt

Na Scotta docela zvláštní film a z mého pohledu ukázal, že by zvládnul i náročnější role, než jsou přisprostlí frajírci v teenagerských komediích. A sednul mi i John C. Reilly. Nicméně mám neodbytný pocit, že z tohoto námětu se dalo vytřískat mnohem víc a navíc autoři podle všeho nevěděli, jestli chtějí točit satiru, nebo klasickou komedii, takže celkový výsledek je poněkud rozpačitý. Ale ačkoliv Promotion vyloženě nerozesměje, tak donutí alespoň se usmívat a to se také počítá. 60% ()

Jara.Cimrman.jr

Neumím zasunout pod správným úhlem hlavu do řiti nadřízeného, ve šplhání po zádech kolegů patřím k těm nejpomalejším a post ředitele zeměkoule je jediným managerským postem, o kterém jsem ochoten pouvažovat. Asi proto není téma boje o post vedoucího sámošky pro mne žádnou výhrou, ale v podání dvou mých oblíbených komiků jsem se těšil na první ligu zábavných podrazů. Jenže jediným skutečně vtipným místem byla Wehlnerova vzpomínka na motorkářský gang a ten zbytek je míněn mnohem vážněji, než na co jsem se naivně dopředu naladil. ()

B!shop

Od filmu se Scottem bych tohle fakt necekal. Tohle je totiz naprosto prijemnej civilni film, kterej se zdarne vyhejba nekolika klise. Ale zase to neni zadna velka sranda. Nejvetsi plus sou dve hlavni postavy v podani Scotta a Reillyho, sice to a fakt, ze pribeh je o dvou konkurentech, co chtej ziskat misto manazera, primo vybizi k brutalni komedii plny naschvalu, ale tady je vse jinak. A ani to neni, ze by jeden byl za dementa a druhej za machra a nasledovalo dojemny finale. Tohle jsou proste dva normalni typci, kazdej resi svy problemy, obcas se jednomu neco povede, jindy neco zkazi a druhej je na tom zrovna tak. Takze film tak prijemne odsejpa, aniz by cloveka necim nastval, ale zase ani nijak zvlast nepobavi, takze jen lepsi 3*. ()