Triangle

Když Jess vyrazí s přáteli plachtit na otevřené moře, nemůže se ubránit pocitu, že je něco špatně. Podezření se realizují, když jejich jachta v bouři ztroskotá. Jediná šance na záchranu se jeví v možnosti dostat se na vzdálenou a zdánlivě opuštěnou loď. (Chatterer)

Recenze (384)

Botič

Dokonale chladný pravoúhlý trojúhelník s až nepředstavitelně nepříjemným rozuzlením. Myslíte si, že už víte jak snímek skončí a těšíte se s jakou chutí vypálíte, jak byl konec předvídatelný a jak jste na špek neskočili, jenže ejhle takhle jednoduché to rozhodně nebude. Napětí je dávkováno intravenózně s přesností na mililitry roztočené do jednoho bludného kruhu z něhož není cesty ven. Prakticky drsnější a bezvýchodnější verze podobně vymazleného a do sebe zapadajícího Butterfly efectu, akorát s tím rozdílem, že Triangle už nikdy nechci vidět znovu. ()

Davies182

Netvrdím, že jsem čekal vyloženě hovadinu, ale v pozoru jsem se před shlédnutím rozhodně měl. A výsledek? Hororový mix snímků Na Hromnice o den více, Lodi duchů a Osudového doteku mne pobavil přímo královsky! Vlastně jen dvě maličkosti mi vadily nejvíce: okatě digitální racek (po třetím záběru na okřídlence vážně otrava) a fakt, že hrdinka celý snímek proskotačí v sexy blůzičce s výstřihem a nakonec ani neukáže vnady... Jinak nemám sebevětších výhrad - možná až na ten taxík na konci. Ale líbí se mi, že tento film se dá pochopit minimálně třemi různými způsoby. Já osobně jsem si jako stručné vysvětlení pro celou pointu vybral slovíčko očista. O několika scénách, ze kterých mrazí, je také vhodno se zmínit, a už kvůli těm slušným WTF momentům stojí myslím za to se na Triangle podívat. Slušná žánrová prácička pro sobotní večer. ()

dr.horrible

Tento film ma nebavil rovnakým spôsobom ako Los Cronocrímenes. Napätie ok, atmosféra tiež, dokonca aj herci, ale je to stále o tom istom a záverečná pointa by musela byť ešte o niečo silnejšia, aby plne vynahradila neustále deja vu. Alebo aspoň o to jedno kolečko menej a bolo by to za štyri. 65% ()

castor

I přes velmi slušný začátek mě Triangle o svých kvalitách příliš nepřesvědčil!! A nebylo to jen proto, že jsem se v něm ne vždy orientoval.. Naštěstí leccos vytáhne pohled na Melissu George, okatou, vyzývavě oblečenou slečnu, která splňuje žánrová klišé tím, že ráda leze a prozkoumává temné místnosti, od kterých by jiní šupem utíkali. Hlavně ale nabízí poměrně zajímavý námět. Další z britských nadějných tvůrců Christopher Smith už kdysi potrápil Franku Potente v Metru, teď bych v jeho podání ale uvítal spíš nějakou přehlednou vyvraždovačku, a ne mnohdy jen na efekt natočený „smyčkový experiment“.. ()

J*A*S*M

Podobná hříčka s časem jako Los Cronocrímenes (ne, není to spoilerování pointy, toto je ve filmu jasné velmi brzo; a ani ten čtyřminutovej trailer nevyžvanil úplně všechno), podobné prostředí jako Death Ship a podobně diskutabilní rozuzlení jako v Dokonalém úniku. A rozhodně to stojí za pozornost, protože Christopher Smith se každým filmem znatelně zlepšuje (i když mně se hodně líbilo již Metro) - tentokrát jsem v několika chvílích uvažoval dokonce o pěti hvězdách (když se odehrávalo první kolečko). Zas tak skvělé to nakonec nebylo, ale pocit po sledování mám veskrze pozitivní - ačkoli to bude chtít ještě minimálně jednu projekci, abych se ujistil, že ten film dává smysl... Několikrát jsem se při sledování přistihnul, že cítím podobně bezútěšnou "psycho" atmosféru jako u epizody Akt X Dead Calm. ()

• Film se poprvé promítal na FrightFestu v Anglii. (Chatterer)
  • Dej filmu sa odohráva v Miami, avšak celé nakrúcanie prebiehalo v Queenslande. (U_S_O)