Noční promítání hororu ze 70. let se promění v peklo, kdy vrah "vychází" z filmu a ke všemu s jedinou myšlenkou: "ZABÍT VŠECHNY DIVÁKY". (LIVINGDEAD)

Recenze (94)

iolaos

No, absolutně se ztotožňuji s nízkým hodnocením na imdb, jelikož tohle ty pravé koule nemělo. Všehovšudy dvě zábavné vraždy, ukrutně nesympatické postavy a do toho jakýsi nadpřirozený dublovaný děj plátno-realita-plátno, který se mi dost příčil.. Těsně po zkončení projekce mně napadl obligátorní odstřel, ale za roztomilý vrtáček a dvě působivé vraždy přihodím alespoň 4/10. Už teď vím, že mě dvojka lákat nebude. ()

korbitch22

Pitomoučký slasher, každý dialog vám trhá uši a klišé střídá ještě větší klišé,i přesto ale dokáže slušně zabavit,díky zajímavému zabijákovi a jeho originálnímu ,,vyndavači´´ vnitřností :D Arnold potřeboval před lety kouzlenej tiket,jednomu trošku vyšinutému zabijákovi pro změnu stačí kouzelný film. Škoda odbytého konce,přihodit pořádnou bytku a deset minut vysvětlování...přihodil bych třetí hvězdičku.Nejvíc zabíjel golem Stan Ellsworth a jeho hláška ,,nemůžu uvěřit že se snažim upoutat pozornost policie´´ :D 49%. ()

pankreminek

Nápaditý slasher s docela děsivě vypadajícím záporákem a logicky chovajícími se charaktery. Navíc pár opravdu mimořádně podařených killů. Na film jsem narazil ůplně náhodou a velmi mě překvapil, protože jsem očekával nějaký nekoukatelný trash. Takže pro mě velmi příjemné překvapení, od kterého bych, možná i očekával pokračování, jinak mi nezbývá než film vřele doporučit. ()

GodComplex

Prekvapive hodne dobry moderni tzv. party horurek. Je to zabavna, svym zpusobem originalni, poctiva vyvrazdovacka. Exklusivni prostredi oldschool kina, dostatek krve, kdyz uz zacne nudit primarni storyline, tak se to prepne do cernobileho snimku promitaneho na platne, ktery je v podstate takova light verze Texaskeho maskaru. Pro ziskani ctyr hvezd tomu ale chybela nejaka ta typicky hororova kocicka. Zdejsi hlavni bloncka byla nic moc. 6/10 ()

demented

Podobne ako Hatchet, ani na MM nie je ani za mak originálny (hoci ako vidím, ostatní tvrdia niečo iné) a vyjadruje poctu svojim početným predchodcom, z ktorých hojne čerpá (vrah predstavuje len jednu osobnostnú stránku Tommyho Hewitta a tá maska sa v rôznych variáciach už v pár filmoch objavila. No a ten vrták? - to snáď nemyslíte vážne :) ). To ale nič nemení na fakte, že je to pocta podarená a veľmi zábavná. ()

• Internetové noviny Huffington Post zařadili snímek mezi deset nejlepších hororů, vydaných pouze na dvd. (Terva)