Pontypool

• Kanada Pontypool (více)

Psychologický thriller, v němž smrtící virus prostupuje městečkem v Ontariu. (Filmbox)

Recenze (211)

Slasher

Napadá mě hned několik stylových úvodů, ale ani jeden by se neobešel bez spoilerování. Tak nic:) Jedná se o mysteriózní horor z prostředí rádiové stanice. PONTYPOOL určitě stojí za vidění, originalita (snad) beze všeho. Ale kam se poděla působivost? Dokud divák ví úplný hovno a ani netuší, tak je to dobrý, ale jakmile má jít do tuhého, místo děsu a vystupňování přijde komedie a ta to zabije. Přesto opakuju, stojí za vidění, může vás to ohromit stejně jako otrávit. Já jsem asi tak přesně na pomezí. ()

genetique

Skvelý nápad na úkor zombie filmov, ktorý ale v závere prekonal pointou svoj obsah, a tak sa jemne vyškriabal aj k štvrtej hviezdičke, ktorá mu odo mňa právom patrí. Možno spočiatku trošku trvalo, kým som sa naladil na Mazzyho vlnovú dĺžku, ale potom už zábava pokračovala až do konca. Niečo podobné, nezávislé sa Kanaďanom podarilo pred dvoma rokmi s filmom 'Fido', ktorý podobne ako tento disponoval s minimálnym rozpočtom, ale v tomto filme bolo cítiť, že každý dolár bol investovaný rozumne a efektívne. 75%. ()

TheRaven

Prvních 40 minut naprosto geniálních a bez nadsázky za 100%. Ve chvíli, kdy se začně konkretizovat pointa, jde kvalita poněkud dolů. A to je škoda! Možná jsem to jen nepochopil, ale z těch tun pitomých interpretací na internetech mě nejvíc zaujala ta, že se jedná o satiru politické mluvy (možná by to pak vyneslo i ty čtyři). ()

predators

Hodně zvláštní to epidemie postihla poklidné kanadské městečko Pontypool... Radiové vysílání patří mezi nejrozšířenější zdělovací prostředky a nikdo si nedovede představit, co by mohlo nastat, kdyby se pomocí radiových vln šířil nebezpečný virus... No, malou představu vám může nabídnout toto drama s velice příjemně poslouchatelným Stephenem McHattiem. Jeho hlas mi ještě teď zní v uších...zní v uších...zní v uších... :-) PS: Pozor na obsah nahoře, sedí snad jen ve jménech :-) 67% ()

Korbitch

Krásně jsem se zavrtal do sedačky a představil si, že jsem jeden z posluchačů malého rádia, zimou zasypaného malého městečka, které se stalo epicentrem neznámé nákazy a báječně si film vychutnal. Nutí vás to zapojit fantazii, protože veškeré scény si musíte sami vytvořit. Stáváte se tak režisérem vaší vlastní fantazie. Verbalovi evidentně nečetli rodiče pohádky, tudíž žádnou fantazii nemá, takže se nedivím, že se mu film nelíbil. Je mi ho líto. ()

• Scenárista Tony Burgess si vo filme strihol rovnomenné cameo, konkrétne v scéne so živou hudbou v rádiu. (BlackTom)
  • Po záverečných titulkoch nasleduje ešte jedna scéna. (BlackTom)