Frozen

• Velká Británie Frozen

Skupinka fanúšikov snowboardu a ostatných zimných športov poblúdi v mrazivom počasí a bude sa musieť popasovať s bojom o prežitie. (tom88)

Recenze (514)

misterz

Som šokovaný ako určite za minimum peňazí a s tak málo hercami je možné natočiť niečo tak dobré a napínavé. Skľučujúca a tiesniaca atmosféra sa ťahá skoro celým filmom, naozaj veľmi dobrý kúsok. Začiatok bol možno trocha vlažný a celkovo zbytočne dlhý ale potom sa to našťastie rozbehlo. Možno keby nebol úvod tak zbytočne rozťahaný a keby vo filme vystupovalo viac hercov (určite by tým prišlo i viac akcie) tak by som dal plný počet hviezd. I tak tento film odporúčam každému, kto obľubuje napätie a survival filmy. V týchto smeroch určite patrí Frozen k špičke. 85/100 ()

Sobis87

Frozen měl být filmem minimalistickým, ve výsledku je však pouze filmem nudným, scenáristicky značně nedopečeným a v některých chvílích i výrazně nelogickým, což platí především o nevěrohodném chování postav. Vskutku mrazivě napínavých momentů tu je poskrovnu a na celém filmu je znát, že tvůrci, ač disponovali celkem dobrým základním námětem, od druhé poloviny takříkajíc vařili z vody, aby se vůbec dobrali celovečerní stopáže. Nebýt krátkých výstupů hladových vlků, nehnulo by to se mnou vůbec. ()

emma53

Tak to bylo zklamání na velké čáře. Celé to na mě působilo naprosto nevěrohodně. Spoiler : Jak už se tady píše, tak byl velký mráz a oni měli rozepnuté bundy u krku a dokonce si nedali někteří ani kapuci na hlavu. To bych ještě brala, protože by divák ani nevěděl, kdo vlastně mluví, kromě ženské představitelky podle hlasu. Ale když už bych měla strach z umrznutí na lanovce, tak bych zvolila nadějnější variantu. Sundat si bundy a kalhoty, svázat je a udělat si nouzové lano, možná by měli větší šanci, protože jak bylo vidět, k silnici to tak daleko nemohlo být, když se tam těžce zraněná slečna doplazila - ten pád lanovky zrovna na nohy, to už byla poslední kapka mého zklamání. Jo a když jsem venku ve velkém mrazu bez rukavic, tak v obchodě nejsem pomalu schopná vyndat drobný z peněženky. O vlcích už ani nemluvě. Konec spoileru. Ale jinak sedačkové ani jiné lanovky mě nikdy moc nelákaly a po tomhle filmu to tak asi zůstane napořád. ()

Aluska88

Zhlédnutí tohoto snímku jsem z důvodu jisté sugestivity odkládala do doby, kdy bude okolí zasněženo a venku bude mrznout. Abych tak ještě více byla v souladu s filmovým prostředím:) Jakkoliv tento film postrádá ve větší či menší míře jistá technická či logická fakta, o nichž se v komentářích i diskuzích četně spekuluje, tak můj celkový dojem z tohoto dramatu jimi byl poznamenán jen minimálně. Snímek disponuje postupně gradovaným napětím, doslova "mrazivou" atmosférou, smysluplnými dialogy, přirozenými hereckými výkony a pár dost drsnými scénami. Shawn Ashmore, mě především známý jako "Iceman" z X-Menů si vyzkoušel, jaké to je opravdu mrznout. Kevin Zegers se zde snažil dostat ze zapeklité situace, ale bohužel se nezdařilo (chudák). A Emma Bell zase předvedla typickou hrdinku moderního thrilleru, kde jde o přežití party mladých lidí, pro něž se naplánovaná akce v obyčejném dni změnila v boj o přežití. Sympatickou, krásnou, ukřičenou, a s mírnými známkami hysterie. Podmanivá hudba mi chvílemi připomínala styl Philipa Glasse. Ve spoustě okamžicích i mě hodně mrazilo po těle. Jen ten konec se mi nezdál tím nejlepším završením celé této "ledové" podívané. ()

Superpero

Bacha asi sem napíšu nějaký spoilery. Jako ze začátku mě to bavilo a hrdinové jsou sympatičtí. Celej ten nápad s uvíznutím na lanovce je super a představa, že by se to mohlo stát i vám je pěkně znepokojující. Jenže pro mě atmosféra skončila, jakmile ten kluk seskočil. Měl otevřenou zlomeninu obou nohou a udělal jau a pak tam jen seděl a normálně se s nima bavil, jako by se nechumelilo. :) ()

Zajímavosti (14)

• Sedačka visela během natáčení 15 metrů vysoko a herci na ni strávili většinu natáčení. (SHI-SHA)
  • Kevin Zegers natočil scénu se smečkou vlků bez dubléra. (Hal_Moore)