Bez předsudků

(TV film)

V motelu je jediný volný pokoj, v kterém musí neplánovaně přespat šéf se sekretářkou. Oba jsou dlouholetí přátelé, každý má doma svého partnera. Během noční konverzace dojde na vše, na co se ženy ostýchají ptát mužů a muži žen. A nejen na to... (oficiální text distributora)

Recenze (83)

Darksophie odpad!

Když jsem viděla upoutávky řekla jsem si odpad. A pak mi došlo, že bych neměla soudit jen podle pár minut a odhodlala jsem se ke skouknutí celého tohoto "filmu"... Věřím tomu, že jako divadlo to jistě není špatné, ale jako film a ještě v tomto obsazení... prostě nemůžu hodnotit jinak... někdo zde psal, že to hodnotíme špatně, protože je to na Nově a že na Čt 1 by jsme to hodnotili lépe... tak nevím jak vy, ale mě ta ikonka v rohu televize zase tak moc nezajímá a blbost zkrátka zůstane blbostí... bohužel Troška nezklamal... ()

viperblade

Fakt by mě zajímalo pár věcí: 1: Proč to opět někdo hodnotí, aniž by to celé viděl? Jaký to pak má smysl? To si rovnou můžu pustit jakýkoliv jiný film, mrknout na prvních 10 minut a pak ho vypnu s tím, že se tam nic neděje a navalím mu odpad!? 2: Kolik lidí tomu dává odpad! jen ze zásady, že to natočil Troška. 3: Kolik by to asi mělo %, kdyby to dávala ČT 1 nebo 2. To by se tu zase vyskytovaly komentáře, že ČT to natřela Nově. Někteří uživatelé mě zkrátka baví. Objektivně si to zaslouží 3 hvězdy, ale kvůli tomu, že se mi to líbilo více, než minulý Natěrač a hlavně za to, abych alespoň trochu dorovnal ty odpady, které tu přibývali mezi reklamami, tak dávám i tu 4. A to nejsem žádný fanoušek Novy. ()

cyright

Rád se vklíním mezi všechny ty odpady (zajímavé bylo sledovat, kolik se jich vyrojilo už po čtvrthodince) se svými čtyřmi trochu nadhodnocenými hvězdičkami. Ano, dělat z tohoto divadelního představení film bylo bezpředmětné a nefunkční. Ale co na tom záleží, když se to celé odehrává na posteli? S filem to nemá nic společného, ale jako činohra velmi velmi vtipné a povedené a s příjemnou NADSÁZKOU zahrané (ano prosím, divte se, odborníci. Dle mého názoru herci moc dobře vědí, co dělají). -1* za ten hloupý pokus udělat z toho film. "Zabil jsem ji, protože v posteli moc kecala!" :-D ()

Arbiter

Nevinná a vtipná hra, na téma pro mě prostě smutné.. Na jednu stranu jsem se bavil, ale trošku trpce.. obecně v reálném světě nevidim nic zábavného na nevěře a umírání vztahu z důvodů člověkem spíš vykonstruovaných, pro obhajobu sebe sama. Hledat v tom něco romantického, jak se snažil film/inscenace naznačit se mi taky příčí. Na druhou stranu se mi líbilo jak to herci zahráli a některý části na mě dýchaly divadlem hodně silně.. být to kratší, dám o hvězdu víc.. takhle 3,5 ()

MadChick

Herecká tragédie v podání Paulové a Zedníčka plná naprosto trapného humoru. Stačí si přečíst jméno režiséra a po tolika jeho úděsných pokusech o film už je bohužel dopředu jasno. Vše se táhne ve velice podobném duchu jako jeho předchozí tvorba, tedy asi pro uspokojení naprostých primitivů (nechci se nikoho dotknout, ale nepochopím jak se někomu mohou líbit filmy s tak enormně stupidním humorem a tak strašně špatnou hereckou úrovní) PS: pro 77Ivana, viperblade a jím podobným: To si opravdu myslíte, že někoho zajímá jaká televize to pouští? Tenhle film je po stránce humoru naprosto úděsný a to samé se dá říct i o herecké dvojici. Teď mi tak vytanula na mysl jedna hláška odjinud. Paulová s Troškou to je prdelní kombinace (omlouvám se všem milovníkům prdelí, ze urážku objektu jejich touhy :D ). 5% ()