Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Ariane a Hugo chtějí uniknout z rutiny svého desetiletého manželství. Začínají si připadat jako ten křeček, co se věčně lopotí v kole a proto se rozhodnou k zásadní změně - vymění si své životní úlohy. Ona je náhle šéfovou společnosti, půjčující stavební zařízení. On se zas pokouší převzít roli podomního prodavače šperků... Je ale život opravdu lepší, když ho žijete na druhé straně postele? (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (50)

Big Bear 

všechny recenze uživatele

Tak tohle bylo hodně slabé, skoro by se dalo říci, že ,,francouzská komedie'' už není tím čím bývala. A u komedie se Sophie mne to mrzí dvojnásob. Děj je vskutku jednoduchý a vše už tu bylo mockrát. On maká do pozdního večera ve firmě, ona prodává šperky a má na starost děti a domácnost. Jednomu jak druhému připadá, že ten druhý nic nedělá. Manželství se jim povážlivě naklání a tak dojdou k dohodě si na rok role prohodit. Ještě potud by to mohlo být dobré. Jenže tvůrci vše vzali zcela jednoznačně a tak se manžel nejen stará o děti a prodává šperky, ale nosí i růžové šaty... Ona prodává bagry a přináší do manželovy firmu jednu skvělou inovaci za druhou.... To vše je doprovázeno rádoby humornými scénkami z obou prostředí a bohužel vše bylo trapné. Sophiino pitvoření mně fakt štvalo. Závěrečná romantická brutka (ke které to celé stejně směřovalo) mi vpálila poslední kulku do čela... Takhle ne. Pokud chcete vidět svižnou komedii o záměně úloh muže a ženy v domácnosti, sáhněte po něčem jiném... Jediné co bylo na filmu krásné byla stále nádherná Sophie Marceau, těch jejích 47 by jste jí fakt nehádali ! Dvě hvězdy jsou max co dám . * * ()

EvilPhoEniX 

všechny recenze uživatele

Na Francii sice málo divoké, ale rozhodně fajn podívaná. Dany Boon zde po delší době nehraje úplně nemehlo a ten nápad, kdy si manželé vymění své role i včetně práce je hodně fajn. Nejlepší je však postava exekutora, který na tohle vše má dohlížet. Antoine Duléry je fakt borec a scény s ním patří k tomu nejvtipnějšímu, žel jich není tolik. Bavil jsem se, uteče to rychle, ale od Francie očekávam větší úder na bránici. 6/10. ()

Reklama

kingik odpad!

všechny recenze uživatele

Příšerně zdlouhavá, otravná a naprosto nepovedená komedie s herecky unavenou Sophie Marceau, která se do tohoto filmu zrovna dvakrát nehodila a má rozhodně navíc. Ani s jejím filmovým manželem Dany Boonem jí to neladilo. Zápletka s výměnou rolí ve stereotypním manželském vztahu je otřepaná a gagy zcela nefunkční. Nebylo se čemu smát. Málem jsem to nedodíval. Nikdy víc. ()

Malarkey 

všechny recenze uživatele

U nás se exekutoři u dveří střílejí, ve Francii je zvou ke stolu při společné večeři a vášnivě spolu diskutují. Následně v případě tohoto filmu se jim exekutor vyzpovídá, že má rád, když může lidi ve vypjatých situacích pozorovat a tak tu standardně krásnou Sophie Marceau a standardně zábavného Dany Boona napadne, že si vymění práci a pomůžou si v životně svízelné situaci tak, že zachrání upadající manželství, splatí dluhy a ještě si navzájem do svých prací přidají pár nových myšlenek a nápadů. Nápad par excellence, kterému ale chybí lehkost Francise Vebera. A mrak dalších francouzských tvůrců to holt se svojí průměrností nezachrání. ()

charles3 

všechny recenze uživatele

Velmi příjemné překvapení! Přiznám se, že o této komedii jsem si dopředu nezjistil vůbec nic a tak jsem si během celého filmu nebyl jistý, zda se dívám na Sophii Marceau nebo na někoho jí podobného (vypadá pořád dost dobře, cca o 10 let mladší). Tím spíše, že jsem ji v něčem novém neviděl od bondovky Jeden svět nestačí. Velmi mě potěšila také herecká účast Rolanda Girauda a především Anny Dupereyové, které jsem neviděl v nových rolích ještě minimálně o dekádu déle. ()

Galerie (34)

Zajímavosti (3)

  • Pascale Pouzadoux strávila rok psaním scénáře ve spolupráci s Grégoire Vigneron. (D3VIL)
  • Sophie Marceau byla vybrána pro ztvárnění Ariane ještě předtím, než byl scénář dokončen. (D3VIL)
  • Antoine Duléry (Maurice) hrál prozatím v každém filmu režírovaném Pascale Pouzadouxem. (D3VIL)

Reklama

Reklama