Reklama

Reklama

VOD (1)

Děj filmu nás zavede do blíže nejmenovaného studia se všemi typickými postavičkami tohoto světa rychloobrátkové zábavy. Mladí začínající herci se tu potkávají s neskutečně prudivými hereckými legendami, režisér přicházející se svými nápady naráží na lokty ostré producentky, která sleduje vlastní zájmy, technici tu a tam něco pokazí a vše by běželo ve svých obvyklých zajetých kolejích, kdyby režisér Tomáš, hlavní postava filmu, nepřišel s odvážným nápadem. Aby zvedl sledovanost seriálu, vloží do děje postavu, která je inspirována reálnou postavou lobbisty - mafiána. Tím sice probudí diváky z letargie a sledovanost jen kvete, to ovšem neujde pozornosti ani samotného mafiána, který se v seriálu pozná a začne se po svém způsobu ozývat. Tomáš se pomalu, ale jistě, začíná ocitat ve velkých problémech. (A-Company CZ)

(více)

Videa (2)

Trailer 2

Recenze (157)

Amalberga odpad!

všechny recenze uživatele

Původně jsem uvažovala o třech hvězdičkách, ale konec mě tak rozsekal, že nemám slov. Režírování pohřbů? Dělat si srandu z něčeho takového mi přijde dost uhozený. A vůbec vyřešení zápletky bylo ubohé. Na závěr mi film chtěl ukázat, že ho nemám brát ani trochu vážně, a tak mi naservíroval HOLINYWOOD. A proto ten odpad. ()

Johnny.ARN 

všechny recenze uživatele

Tak Mádlovi nevyšiel ani druhý pokus na poste scenáristu. Od komédie to malo veľmi ďaleko a zlom prišiel samozrejme až na Slovensku. Ale tá posledná ani nie štvrtina s Gaišbergom a pohrebmi ten status komédie nemohla zachrániť. Na druhej strane, Mádl s Horváthovou ( nvm kto to je, ale jej češtinu som zožral a chcem ju vidieť ešte niekde!!! ) ladili a tvorili jeden z mála funkčných prvkov. Zvyšok postáv boli samoúčelné a ploché. Čakal som hlbší rozbor zákulisia točenia denného nekonečného seriálu, dosť to bolo povrchné a Šmídmajer sa radšej venoval iným dejovým líniám. Nedá sa povedať, žeby to nepobavilo, ale ani nenadchlo a čoskoro to vyprchá. Škoda. 2 z 5 ( Kino Dukla Svidník ) ()

Reklama

NinadeL 

všechny recenze uživatele

Osobnost producenta / režiséra Miloslava Šmídmajera je často podepsána pod filmy, které nejsou vyloženě špatné, ale ani vyloženě dobré. Má rád Jirku Mádla, mladé nadějné herečky (ideálně ze Slovenska) a pokouší se vrátit českému filmy kdysi oblíbený žánr crazy komedií. Místy se podaří dílčí nápad, někdy jednotlivý nápad, ale jako celky jsou ty jeho filmy slabší. Zde přišla na přetřes poměrně zajímavá hra a nápad vtipně pojednat o zákulisí něčeho, co je zjevně inspirované v Ulici. Hůl nad výsledkem nelámu, ale chápu, že i tento tzv. průměr je nutný k existenci celku. Co se týká srovnání se stejnojmennou divadelní hrou, je to jako vždycky, hra se pomalu propadá do vzpomínek a film zůstává stále k dispozici. Takže je to sice škoda, ale vzhledem k povaze jednotlivých médií je to fakt. Bohužel je vždycky lepší špatná adaptace než žádná. ()

necisty 

všechny recenze uživatele

Ne, víte co? Existuje spousta mnohem blbějších komedií, které mají lepší hodnocení už jen protože nejsou z ČR. Není to žádný zázrak, ale občas jsem se zasmál, děj není úplně blbý a hlavně není předpověditelný, máme tam pěkné holky a prostě se mi to trefilo do nálady. Jen ty buzny si mohli odpustit :D. ()

suzanne1997 

všechny recenze uživatele

Docela obstojná česká komedie, od které se nedá nic moc očekávat. Film to byl dobře udělaný, ale právě ta komediální část zde byla jen velmi úzce zastoupena. Líbila se mi ta zápletka se Šnečkem, kdy mne vývoj událostí naprosto ohromil, nejde napsat, co se mi nelíbilo, snad jen, že film mohl být víc svižnější, pokud se to takto dá pojmenovat, protože se šíleně táhl. Film doporučuji nenáročnému divákovi jako jednu z těch lepších českých komedií. ()

Galerie (29)

Zajímavosti (4)

  • Vesnice, ve které se Tomáš (Jiří Mádl) jako svědek schovává, se natáčela v Beskydech. Konkrétně ve skanzenu, ve městě Rožnov pod Radhoštěm. Film se natáčel také v Praze, Řevnicích, na zámku Jablonná a slovenské vesnici Vlkolínec, která je památkovou rezervací lidové architektury a památkou UNESCO. (sibuk)
  • Na začátku milostné scény (cca 60. minuta) shodí Hrobský (Jiří Mádl) zády figurínu. Je vidět, že figurína má šálu jdoucí vepředu jen na jedné straně, z pohledu kamery vlevo. Padá až za stůl se šicím strojem. Na konci scény je ale figurína opřená více zpříma a šála jde vpředu také na pravé straně. Na konci scény se navíc sáček s nitěmi posunul více vlevo a zakrývá větší část šicího stroje. (Jarek572)

Reklama

Reklama