Las Vegas zaplaví nemrtví a parta žoldáků vsadí všechno na jednu kartu, když se odhodlá k největší loupeži v dějinách uprostřed karanténní zóny. (Netflix)

Recenze (669)

monolog

Jako opravdu dvě a půl hodiny? To bych nechtěl vidět director's cut... Někdy špatný sestřih filmu ublíží víc, než hloupý děj. Viz třeba Tanec s vlky, který je v klasické 3 h verzi naprosto luxusní podívanou a v prodloužené verzi se na to nedá dívat... Tady mi vadilo pár nových nápadů do světa zombie, jako superinteligentní kmen, zombie tygr, zombie kůň, na kterém se vůdce klanu prohání, zombie dítě... Nebo takhle, nevadilo mi ty nápady, vadilo mi jejich zpracování... Tak jalově podané... Postavy nejsou nic extra. Člověk vlastně jen čeká, kdy něco poserou a umřou... Na to, kolik jim bylo ponecháno času na sžití s divákem, tak je až neuvěřitelné, jak člověk sere na to, kdo má jakou motivaci a jak skončí. Na všechno je moc času, nikdo nikam nespěchá. Za 20 minut přiletí atomovka, my musíme naložit 200 milionů a stejně se zastavíme a budeme stát a žvanit jalové kraviny jako dementi. Nejvíc mě pak na konci štvalo, jak každou vteřinu má přiletět atomovka a my stojíme ve dveřích vrtulníku a kecáme rodinné sračky a čekáme, než hlavní zombie dorazí a natrhne nám prdel... Pak už jsem jen čekal, až přiletí ten trapný šedý proužek bomby, vybuchne po nárazu na zem a všichni do něj budou čučet jak jelita... (Je to tak rychlé, že proužek ani neuvidíte, atomovka vybuchuje obvykle cca půl kilometru nad zemí, protože v zemi udělá kráter a nic moc z toho, a kdo se jednou podíval do výbuchu jaderné pumy bez ochrany očí ve stylu svářečské kukly, už nikdy nic neviděl). A ještě jedna drobnost, trezor, sebevětší, neochrání člověka před ozářením, nemluvě o nárazu a tlaku, žáru... V epicentru výbuchu je několik vteřin až pár desítek tisíc stupňů Celsia, standardní teplota v okolí výbuchu je kolem 4000 stupňů... Člověk by to v tomto typu filmů neřešil, ale ono se to bere tak vážně a umělecky... ()

D.Moore

Já vím, že nadávat na Zacka Snydera je teď v módě, ale vzpomeňte si, že v módě byly i šusťáky. Pro mě je Armáda mrtvých zcela bezproblémový zábavný akčňák s týmem postav, který si v ničem nezadá dejme tomu s týmem z Vetřelců, a se zajímavým příběhem, který se s těmi postavami tedy vůbec nemazlí. Už od úvodní titulkové sekvence, na které je Snyder machr, mě ten film měl v hrsti a nepustil mě do konce. Vypadá to skvěle, zní to skvěle (chci kompletní soundtrack, i písničkový), je to zábava a úplně mi to stačilo. K dokonalosti chybělo jen velké plátno, ach jo, jak by to Armádě mrtvých v kině slušelo! ()

pornogrind

Zack Snyder u mě zabodoval jediným filmem a tím je Dawn of the Dead z roku 2004. S tímhle snímkem už ale tak spokojenej nejsem. Neskutečně přepálená stopáž (musel jsem se dívat na dvakrát) na tak prostinkej příběh. O hororovém napětí snad nemůže být ani řeč. Spíš jde o akční řežbu. Ale podobných a mnohem povedenějších hororových akčních řežeb už tu bylo víc. Jako příklad uvedu film La horde z roku 2009. Hororovej akční zombie nářez- stopáž 90 minut. Zrovna dvakrát mi neseděl ani D. Bautista a ani jeho tým. O originalitě tohohle snímku nemůže být ani řeč. I zombie tygr tady byl a to ve snímku Zombie Apocalypse z roku 2011. Co se týče efektů tak ani tady to není žádná sláva. Za mě je Army of the Dead filmem, kterej (alespoň u mě) padne brzy v zapomnění. Co se týče zombie snímků za posledních cca 20 let tak u mě jednoznačně vede snímek  Train to Busan (jsem zvědavej na pokračování) a nasledují ho méně známé zombie snímky The Dead z roku 2010 a pro mě ještě lepší pokračování The Dead 2: India z roku 2013. ()

B!shop

Tak tohle Snyderovi moc nevyslo. Film vypada jak mix Rychle a zbesile, Planety opic a Mad Maxe, coz by sice nevadilo, jenze je to cely proste demence o nicem. Pribeh je naprosto dementni a predvidatelnej, a to i s ohledem na typ filmu, jediny plus je za nepredvidatelny poradi smrti hlavnich hrdinu. Hlavni particka je taky naprosto tragicka, naprosto nezajimava, necharismaticka smeska debilu, ktery vam jsou ukradeny a to bohuzel i vcetne Bautisty, jedinej trochu fajn je nemeckej kasar. Trikove a krvave je to sice super, musim pochvalit Snydera za minimalizovani zpomalovacek, ale tady to zas zabiji silena vecne rozmazana kamera. Dve a pul hodiny jsou taky tezce prestreleny, standardnich 90 minut by vice nez stacilo, ale zase nemuzu rict, ze by to vylozene nudilo nebo tu byly nejaky vylozene hluchy mista na cemz ma velkej podil taky hodne fajnovej soundtrack. Celkove proste po vsech strankach prumerna hovadina a zklamani. ()

Wacoslav1

Tvl to si ten Snyder dělá prdel ne? Fakt by mě zajímalo co na tomhle piloval, aby z toho pak vylezla směs vykrádačky Aliens a jeho pohříchu jedinýho opravdu dobrýho filmu?! Další dobrej důvod proč si nikdy nepustit jeho Ligu spravedlnosti podle něj, protože už u tohohle veledíla jsem se trápil dost.15% ()

Zajímavosti (25)

• Těsně před úvodními titulky, ve scéně, kdy Zeus sleduje Las Vegas, můžeme na obloze zahlédnou dvě UFA. (HellFire)
  • První film Zacka Snydera natočený na digitální film. Všechny předchozí filmy byly natáčeny na 35 nebo 65 mm film. Jedinou výjimku tvoří epilog z Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021), který Snyder natáčel digitálními kamerami kvůli pandemii koronaviru. (HellFire)
  • Film byl v době svého vydání díky rozpočtu 90 milionů amerických dolarů druhým nejdražším natočeným zombie filmem. Prvenství drží film Světová válka Z (2013) s rozpočtem 160 milionů dolarů, který měl mít původně stejný rozpočet jako Armáda mrtvých, dotáčky však rozpočet navýšily o dalších 70 milionů. (NiWi)