Ethan Brand (Alessandro Nivola) je upadající rocková hvězda. Jednoho dne se dozvídá, že má dceru se svou bývalou fanynkou. Jak si poradí s výchovou své nově nalezené třináctileté dcery? (Zeebonk)

Recenze (32)

Martin741

Najlepsie filmy su tie, ktore tvoria tzv. obycajny pribeh. Oj je skracovana hudobna hviezda a nevie co, kto kedy a s kym. Dozvedel sa ale, ze ma dceru a .. film sa moze zacat. Reziser David M. Rosenthal /Single shot 2013, Perfect Guy 2015/ natocil film plny posmutnelej nalady, vybornych pesniciek, ale celkoveho pozitivneho vyznenia. 89 % ()

Tred2

Docela škoda tohoto dílka. Potenciál to mělo docela slušný.. aspoň teda dějovou linku. Bohužel ale důležité aspekty jako režie, kamera či samotná práce s hudbou jsou slabé jako čaj. Ústřední dvojice otec-dcera je docela sympatická (Abigail má ode mě další "bod"). Bohužel podle papírů neměli spolu moc co hrát. Nicméně atmosféru má film docela dobře stravitelnou a tak těch 100 minut uplyne vcelku rychle. 65% ()

Malarkey

Hezký a vlastně dost obyčejný příběh ze života, který se může stát jakékoliv rockové hvězdě. A důležité je vnímat to, jak se taková hvězda pak zachová, když nastane takový problém. A asi málokdo se zachová tak, jako starej Jones, když zjistí, že na světě už je přes 15 let jeho dcera, o které do té doby neměl ani ánung. Celkově, i když je ve filmu plno smutných momentů, je tenhle film vlastně dost pozitivní. Místy i melancholický. No a hudba samotná? To je panejo třešnička, že i ta největší třešeň na jaře osetém stromě by byla oproti téhle prd. ()

hellstruck

Alespoň nějaké kladné stránky má nachlazení-můžu každý den sjíždět filmový maraton. A tak jsem se konečně dostala i k Janie Jones, filmu, na který jsem se už nějakou dobu těšila. Není to klasické hudební drama, jak se může zdát, spíše vztahová záležitost dcera-otec. Muzika tam funguje jen jako jejich společný jmenovatel, díky kterému najdou řeč. Hudebních momentů je tam opravdu jako šafránu, což ani není na škodu, vzhledem k tomu, že hráli samé cajdáky. Nivola se dá snést a Abigail je tu ještě hezká sympatická holka, ne plastová figurína jako v nynější době. Škoda pomalejšího tempa, které občas přináší hluchá a nudná místa. Jinak se mi to líbilo. ()

Arkanoid

Spoilery. Scenár filmu s kvalitnou kamerou a osvietením scén si počína prefíkane. Zobrazuje comeback speváckej hviezdy Ethana spolu s jeho kapelou a k tomu musí riešiť náhly príchod dcéry, o ktorej nevedel a má sa o ňu postarať. Dajú sa tieto dve témy vôbec zlúčiť dohromady? Zdá sa, že nie. Preto sa Ethanovi najskôr rozpadne kapela, aby sa dcére mohol venovať viac a intenzívnejšie. K emocionálne silnému scenáru sa pridáva aj autentickosť hercov a tak vytvára výborný filmový zážitok. ()

• Film bol natočený v Des Moines, Iowa v septembri 2009. (Arsenal83)
  • Abigail Breslin (Janie Jones) se kvůli své roli musela naučit řídit. [Zdroj: IMDb] (hellstruck)
  • Washington Post pochválil Breslin a Nivolu za ich výkony a nazval ich „úžasným nesúrodým párom, ktorý dokáže harmonizovať nielen obrazne, ale aj doslova“. (Arsenal83)