Titanic II

• Česko Titanic - historie se opakuje (více)

Představte si, že o 100 let později po havárii slavného Titanicu vyplouvá jeho přímá kopie a co dramatického jej čeká? Bude to stejný osud? Opravdu nelze zabránit tomu, aby se historie opakovala? (ČSFD)

Recenze (201)

MiGi87 odpad!

Je to snad první film, u kterého jsem po celou dobu nedělal nic jiného (vedle čekání na konec), než vymýšlel ty nejtvrdší výrazy, kterými to tady teď otapetuju; vzhledem k tomu, že jsem mezitím poobědval, už jsem některé zapomněl, tak to asi nepomluvím tak ostře, jak jsem chtěl, ale pokusím se vypíchnout to nejpodstatnější: a) Otřesný scénář, režie, kamera, efekty, script, herci i všechno ostatní, jako by každý jeden z nich byl absolutní amatér, chápu, že to všichni dělali pro peníze, proč by tohle ale někdo produkoval, to netuším, ti na tom určitě netrhli ani 20% nákladů a dobře jim tak b) Původně jsem měl na jazyku jedno obrovské klišé, ale teď to změním na megaklišé slepené z těch nejotřepanějších a nejtrapnějších momentů jiných filmů, u kterých se stydíte, že se na ně díváte, tolik nesmyslných věcí (kupř. tahání za páku proti směru šipky a nadávání, že je to zaseklé, denní světlo na člunu uprostřed noci, oživování v jednom člověku když dva se dívají a všichni to jsou profíci a desítky dalších hovadin) c) Absolutní ztráta času to určitě nebyla, každému bych doporučil to vidět, abyste měli s čím srovnávat a nepomlouvali film jako absolutní odpad jen proto, že se vám nelíbil, ale vzpomněli si na tenhle, který se nemůže líbit nikomu Sečteno a podtrženo je tohle asi nejotřesnější hovadina, co jsem kdy viděl a nebýt slušný člověk, použil bych místo těch hovadin mnohem tvrdší výrazy - je to ostuda filmového umění a všechny zodpovědné autory bych nechal zbyčovat a vyloučit z asociací ve kterých jsou. Co se týče herců, tak ty (které už jsem někdy v něčem viděl) omlouvá snad jen to, že na papíře to možná ještě nevypadalo tak zhovadile, jako ve výsledku > dal bych odpad se třemi vykřičníky!!! ()

Z0oMb3E

Duní Dunaj a vlna za vlnou sa valí...Chlapci z Asylumu vytvorili opäť nadčasové (čítaj nikdy nedocenené) dielo. Na rozdiel od ich nezabudnuteľných skvostov sa však Titanic 2 borí s až neodpustiteľnými problémami, ktoré fanúšikom béčiek doslova lámu srdcia. Áno máme tu priživovanie sa na origináli. Zápletka je tak nádherná, že by neopila ani inteligenčne podpriemerného neandertálca. Herci zo seba vydávajú naozaj všetko, snáď väčšie emócie sa dajú vidieť už len u človeka s trojdňovou zápchou a zlatou žilou. A efekty? Samostatná kategória pri ktorej dávam windowsáckemu skicáru druhú šancu aj ja. Tak kde nastala chyba, že film nieje aj napriek týmto vymoženostiam taký silný? Príbeh, ktorý je už dopredu známy, trestuhodná absencia nejakej prerastenej príšerky či snaha o vytvorenie atmosféry tmou. Toto sú najväčšie slabiny ktoré spravili z béčka v úvodzovkách len zlý film. ()

Deratizer

Kdyby nebyly natočeny předešlé verze Titanicu, hlavně velkofilm od Camerona, tak by jistě tato parodie tolik odpadu nevyfasovala. Holt se to musí brát s velkým humorem a nadhledem, jinak to samozřejmě odpadem zavání. Člověk se u filmu zasměje, když na Titanicu 2 vznikne panika :-) V té chvíli mi hlavou běhala představa, že by to mohlo být rozvinuto do černé komedie, nemělo to k tomu totiž daleko, konkrétně zmatek lidí a opakování se historie, tak to bylo velký sousto pro bránici :-))) Čekal jsem, že ti cestující tomu varování zpočátku nebudou moc věřit a budou to brát za stylový a účelový vtip večera a vznikne větší komedie, ale i tak jsem se zasmál. I na hysterické násilí se dostalo, rány pěstí apod :-) Prostě sranda film a zároveň parodie, která je filmově s nadsázkou natočena jako pokračování po sto letech po skutečné tragédii Titanicu, kdy je vyrobena jeho identická, technicky vylepšená kopie s názvem Titanic 2, takže ona to parodie není doslova, ale parodie z toho čiší víc než dost, jelikož vážně se film brát opravdu nemůže. Po technické stránce to není taková katastrofa jak jsem čekal, ani ty dialogy nejsou nijak dementní a hloupý jako samotný děj a film, tvůrce tam chtěl dostat prvky, které měl Cameronův film a samozřejmě to musel udělat primitivně a stručně, bez velkolepé výpravy a s malým rozpočtem. Ale jinak občas docela úlet film, který až takový odpad není, berte film s nadhledem a humorem, v žádném případě ne jako vážné pokračování Titanicu, jinak to odpad zákonitě je. Nedávám odpad filmům, které mě docela pobaví a rozesmějí, ať už demencí a hloupostí nebo účelovou komedií a u kterých lze vydržet sedět až do konce, ale proto nutno brát film s nadhledem!!! A to jsem už taky pár těch odpadů dal. ()

Krissty

Obsahuje SPOILER! U tohoto filmu by se dalo slovo "katastrofický" vyložit ve dvou významech.. Samozřejmě pojednává o katastrofě.. Ale i sám o sobě je taková malá filmařská katastrofa, takže teď nevím, jak to tedy tvůrci mysleli.. Největší katastrofou byl určitě začátek.. Velmi nepříjemné postavy a ta nejhorší grafika, jakou jsem kdy viděla (to i Ed Wood na tom byl v tomto ohledu lépe).. Hlavně to praskání Grónska stálo za to! No dobře, potěšilo mě ale, že tento Titanic byl originální alespoň v tom, že nenarazil do ledovce, nýbrž ledovec narazil do něj.. Ale abych jen nekritizovala, tak ke konci filmu se ulízaný frajírek transformoval ve statečného hrdinu a pokusil se zachránit dvě kočky.. Bohužel Kelly skřípl Hayden do dveří, aby mohl být s Amy sám.. Nedivím se mu, ale docela mě to mrzelo (=pro mě jediný smutný moment). Pak se s ní zavře do skříně, navleče ji do neoprenu a slíbí ji, že až se utopí, tak po jejím vysvobození opět ožije.. Slečně bohužel nedošlo, že jí lhal.. I když v tu chvíli, kdy ho oživovala, jsem si říkala, že to bude fakt konec, jestli se probere.. Naštěstí se tak nestalo a proto zůstávám u té 1*, jelikož v druhé části filmu jsem se celkem bavila! ()

cutugno odpad!

Ten film je naozaj katastrofický! Titanic bol len jeden a malo to tak ostať, film sa mal volať nejako ináč...nemá právo byť považovaný za dvojku! Je to to isté akoby niekto natočil film Kájinek II. Dve rôzne príbehy ale podstata je ta istá. A čo sa týka samotného deja tohto snímku tak to bolo len o jednom : o ničom ! Blbosť aká tu ešte nebola ()

Zajímavosti (3)

• Na jedné z obrazovek můžeme po zásahu ledovcem spatřit informaci, že byl překročen „Ismay-Rosejackův práh“. Jedná se o odkaz na J. Bruce Ismaye, předsedu společnosti White Star Line v době plavby původní lodi, a na ústřední mileneckou dvojici v Titaniku (1997). (L_O_U_S)
  • Natáčelo se v Los Angeles a blízkém okolí. Některé scény byly natočeny na lodi Queen Mary. (Cheeker)
  • Navzdory obecnému předpokladu diváků nemá Titanic II představovat pokračování Titaniku (1997). Film je pojmenován podle ústřední lodi, přestože komerční kalkul společnosti Asylum je zde naprosto čitelný. (L_O_U_S)