Falešní Elvisové, indiáni, kovboj, vysoká vraždící blondýnka, zkorumpovaný šerif, rančer, lilipután i prostitutka se snaží získat neocenitelný indiánský artefakt, který byl ukraden při hře pokeru v kasinu. A každý z nich je za něj ochotný zaplatit i cenu nejvyšší. (Gary)

Recenze (20)

Wade

Tak tohle pro mě bylo opravdu velké překvapení měl jsem film hrozně dlouho na seznamu chci vidět a teď jsem opravdu rád,že jsem se k němu dostal. Jednoduchá zápletka,která už sice byla ve více filmech mi vůbec nevadila a bavila mě. Také snad všechny postavy ve filmu jsou podařené a dělají z Guns,Girls and Gambling fakt zábavný film. Nejspíš by byly adekvátní 4 hvězdy,ale já dám nakonec bez problému 5,protože tu poslední pátou si pro sebe ukradla šíleně sexy Helena Matsson. 86% ---- 9/10 IMDb ()

bourec

Opravdová tragédie,podpořená moji dost velkou krtičností k podobnejm žánrovejm kouskům.Sice obsazení zvučný,ale docela vyčpělý.Spousty nevtipnejch hlášek,scénky šťouchajícího Slatera do mrtvoly v autě s dírou v hlavě jak rajče,to taky neni vtipnýNevim ,ale na filmu mě absolutně nic nezaujalo,takže za film jedna hvězda.A druhou dám za to,že ve filmu nehrál M.Madsen,protože ten kokot se v podobnejch filmech vysírá už drahnou řádku let.30% ()

Pitryx

Proč tak dost dobrý film zkazili zrovna Elvisama to nechápu. A ještě něčím tak odporným jako je miničerný Elvis, nebo Elvis gay. Mně vytáčí jen ten pravý, natož tyhle atrapy. Ale jinak musím přiznat, že pokud pominu elvisovský hnus, je v závěru překvapení až dost. Jinak mi to přijde trošku pomalejší, ale pořád koukatelné. Nejsympatičtější postavy u mne byly rozhodně kovboj s indiánem. ()

Gary

"ELVIS JUST LEFT THE BUILDING". A ne jeden! Rádoby chytrá a stylová vyprávěnka, která využívá trošku té indiánské historie (nebo historie původních Američanů, chcete-li) a několika narážek na Johna Smithe (pochopitelně), E.A. Poea (nepochopitelně) a samozřejmě Krále samotného (samozřejmě)! Nakonec přiznám, že jsem čekal větší průšvih a spokojil jsem se s tím, že to nebylo vyloženě utrpení. Oldmanovu účast můžeme hodit jedině na čím dál smutněji béčkoidního Slatera, který Drexla z Pravdivé romance zase jednou ukecal. Všichni si zablbli, zastříleli, nikdo bohužel nezazpíval, ukázali nám pár špatných digitálních efektů, pokusili se o pár vtipů a dokonce i nějakou tu menší nahotu (Heather Roop). Prostě něco mezi SEJMI ESO a 3000 MIL DO GRACELANDU. Jen ještě levnější. Kdo chce, ať se královsky baví! ()

Wally

Snaha o napodobení Taratinovského stylu...neurazí, ale žádný filmový skvost to není. Ch. Slater byl vždy slabý herec a neskutečně mi lezl na nervy ve všech snímcích, co kdy hrál...nebýt ho, tak možná dám hvězdu navíc. Proč roli v tomto filmu vzal G. Oldman mi asi zůstane navěky záhadou...možná větší prostor měla dostat H. Mattsson... :-) ()

• Natáčení odstartovalo 6. července 2010 v americkém Utahu. (Conspi)