Tajemný muž

• Kanada The Tall Man (více)

Když se jí ztratí syn, snaží se zoufalá matka rozluštit hádanku tajemného muže, který údajně unáší děti. (Filmbox)

Recenze (485)

Frajer42

Nějak mě to nebavilo. Filmy z amerického zapadákova si u mě obvykle místečko najdou. Tohle je ovšem neuvěřitelně překombinovaná hovadina. Začátek je absolutně sračkoidní. Poté na vás tedy začne vykukovat celkem zajímavá atmosféra. Bohužel, nedlouho na to začne snímek přicházet s tak neuvěřitelně stupidními až debilními zvraty, že jsem se nestačil facepalmovat. Růžky také vystrkuje jakási sociální sonda. Tohle snad milí tvůrcové nemysleli vážně. To by mě velmi uráželo. Úplně si nejsem jistý jak hodnotit. Zhruba jedna dvacetiminutovka někde v úvodu byla celkem koukatelná. Zbytek je absolutní odpad a dno kinematografie. Celkově mi to vyznělo jako nehorázná sračka. Dávám hnusnou hvězdu. ()

Hrabka

Film je natočenej fakt dobře, kvalitně odehranej, zamotanej, takže člověk pořádně neví na čem právě je. To se mi líbilo. Atmosféra je taky více než dobrá. Tohle všechno ale zabíjí myšlenka filmu, která je prostě... nenacházím slov, no prostě na přesdržku. Jsem tím dost znechucenej, v tomto případě to prostě nejde brát jen jako na film, jako nereálnou věc. Jestli takhle tvůrci filmu uvažují, že by to třeba mohlo fungovat, tak z toho mi je fakt na nic. Filmový zpracování dobrý, obsahová stránka vzhledem k závěrečnýmu rozuzlení je pro mě odpadem! Kéž by to skončilo nějak jinak... 55% ()

Kudly4

Tady musím plně souhlasit s *CARNIFEXem*. Osobně jsem se na to těšil proto, že to dělal někdo, kdo mě šokoval svým posledním filmem. Tall Man, The není horor, jak jsem čekal, že bude. Je to Psychologické drama, což není úplně můj šálek kafe. Hlavně mi tam docela vadila Jessica, vůbec se do této role nehodila. Ač docela nerad, musím za 2*. Pro mě osobně velká nuda. ()

mzss1

Tak teda, jsem překvapen. Film mě rozhodně zaujal. Prvních 20 minut se vleklo, ale pak se film rozjel a to na plné obrátky. Zhruba v necelé polovině filmu nastane nečekaný zvrat kdy jedna z postav filmu se stane postavou zápornou. Film má zvláštní temnou atmosféru, nepředvídatelnost. Film je trošku zamotaný, ale jde to až na konec, který jsem moc dobře nepochopil. Ale nevadí. Je to zvlášntí film, který ani nejde popsat slovy. Hodnotím ho na slušných 75% = **** ()

TedGeorge

Ocitáme se v zapadákově, který kdysi zapadákov nebyl, protože se tam těžilo něco cenného. Dnes je celé městečko živé především legendou o muži, jenž pravidelně unáší malé děti. Julia (opravdu nejlepší role Jessicy Biel z těch, které jsem viděl) jednoho dne uloží ke spánku syna Davida. Najednou se probudí, najde spoutanou chůvu a syn nikde. Zoufale vyběhne ven a začne pronásledovat únosce. Pokud si film pustíte a naznáte, že jsem vám ho nějak zkazil a naznačil jakoukoliv pointu, tak u mě máte pivo. Ale podle mě stejně nemáte nejmenší šanci, což je super a pan režisér si vás (stejně jako kdysi mě) povodí jako král. Nízké hodnocení na CSFD moc nechápu. ()

• Film byl dostupný ke stažení na internetu ještě před svojí premiérou. (Dlee)
  • Když se Julie (Jessica Biel) umývá na toaletách, má na bradě otevřenou ránu, ovšem po opláchnutí má rázem bradu bez šrámu. (NICOTINE)
  • Film měl premiéru v roce 2012 na Filmovém a hudebním festivalu South by Southwest v Texasu. (Terva)