Příběh popisuje úsilí dvou bratrů stát rockovými hvězdami, zatímco se jejich spolužáci (U2) stanou jednou z nejslavnějších kapel na světě. Film je natočen podle skutečných událostí. (Ant)

Recenze (88)

eLeR

Film s dobrou muzikou, pri ktorom som sa celkom slušne bavila. Chlapci mali neskutočnú image, radosť na nich pozerať ... uf. Neil McCormick žil vo svojom svete, sníval svoj sen a ľuďom okolo kazil život ... ale zase, kde by všetci boli bez jeho snívania ... on by písal snáď ešte lepšie a jeho brat by minimálne hral v U2 ... taký egoista, ale s dobrým srdcom. ()

ywo666

Tak toto ma prekvapivo nebavilo. Kde sa stala chyba. Dúfal som v komédiu. Ale je to slabá komédia. Najvtipnejší mi príde Pete Potlethwaite. A ani ten zas až tak super nebol. Krysten Ritter my neprišla tak sexi ako kedysi. Hudba ma až tak nezaujala. Faktom, je že nie som až taký fanúšik U2. Čo ďalej. Bratia mi celkom lezú na nervi. Nebyť pár vedlajších postáv ako manažér, domovník, tlouštík, čo ide na pápeža, mafián tak by bol film doslova utrpenie. Je to tak medzi 2-3* ale dnes mám náladu byť prísny. ()

FFilipCZ

Začínám mít ty britské filmy opravdu ale opravdu rád. Byl jsem hodně zvědavý na mého oblíbence z Misfits - Nathana, alias Roberta Sheehana. A nezklamal mě! Perfektní snímek ze 70. let o vývoji dvou hudebních kapel, které si jsou hodně blízké, ale jak už to v hudebním průmyslu a celkově v "šoubyznysu" chodí, občas se najde někdo, kdo jim to nepřeje a raději by si utrhl kousek té slávy sám pro sebe. ()

Tom:)

Není to špatný film. Není ani špatně natočený. Je to celkem dobrá komedie. A celkem slušný životopisný film. Ale největší problém je, že pořádně není ani jedno - osciluje mezi těmi dvěma žánry a vůbec to tomu neprospívá. Na komedii moc utahané. Na životopisný zas moc tlačí na vtipy. Hezké, ale nezaujalo. ()

nineweh

No já nevím. Tohle zůstalo někde mezi snahou o autentické životopisné drama a bláznivou situační komedií. Jenže na komedii je to příliš ukecané a rozvláčné a na drama se to příliš okatě snaží o vtip. Takže ve výsledku tenhle film není ani zdaleka tak dobrý, jak sliboval trailer, premisa a herecké obsazení. Čekala jsem hodně, ale ve výsledku jsem se nudila a modlila se, aby to už skončilo... ()

• Skuteční bratři Ivan a Neil McCormickovi si ve filmu také zahráli, a to osoby, sledující jeden z prvních koncertů v prázdném baru. (Zdroj: ČSFD)
  • Než byl film natočen, musely být Benu Barnesovi ostříháíny vlasy. Poté si však tvůrci uvědomili, že je třeba natočit také scény, ve kterých bude jeho postava douhovlasá. Některé scény proto Barnes natočil s parukou. (veronys)
  • Ben Barnes písně "Where We Wanna Be" a "The Great Beyond" nazpíval osobně. (skinny)