Epizody(12)

Jednoho dne dojde ke kouzelnému setkání, které může změnit osud Madoka Kaname. Toto je začátek nového příběhu o čarodějných dívkách. (Netflix)

Recenze (37)

Monoxid

Kdo nedokoukal alespoň třetí díl, nemá právo tento seriál hodnotit! Je to sice dost roztomilé a upištěné, ale seriál se snaží zachovávat zákony rovnováhy, o kterých mluví. Pro koho je to určené? Myslím, že pro ty, co sledovali mahō shōjo žánr jako malí, tak trochu fanservis a tak trochu něco navíc. To něco je relativně vyspělá psychologie, zajímavý moderní design prostředí a žádné troškaření s překvapováním. Možná, že nám to pomůže k vědomí, že děti ví spoustu věcí nejlíp. ()

Ryuko

Neskutočné prekvapenie. Začne ako obyčajné mahou shoujo, ale za chvíľu sa z toho stane temná psychologická fantasy, ktorá je uveriteľná a vôbec nevyznieva smiešne. A môžu sa na to pozerať všetci bez rozdielu, chlapci aj dievčatá, len pre mladšie 15 rokov asi nie moc vhodné a seniori s tým asi tiež nebudú strácať čas. Každopádne odporúčam! ()

Fordzy

Jedním slovem Geniální. Madoka Magika klame tělem, pohrává si s divákem jako kočka s myší a ani náhodou není klasicky dětským "Mahou Shoujo", nýbrž do detailu propracovaným - psychologickým veledílem. Co také očekávat, když Madoku napsal známý Řezník- Gen Urobuchi (Fate/Zero, Psycho-Pass, Thunderbolt Fantasy). S geniálním příběhem a postavami, jde v ruku v ruce i skvostný vizuální kabátek od studia Shaft, podpořený přesně sladěnou hudbou od mé oblíbenkyně Yuki Kajiury. Už dlouho jsem neviděl, aby byl opening a ending součástí děje (doporučuji nepřeskakovat) Viděna vylepšená BD verze. Doporučuji nejdřív shlédnout seriál a následně filmy. 95% (V mé topce) ()

Hees

Mahō shōjo Madoka Magika vyzerá na prvý pohľad ako anime pre deti, ale čím hlbšie pôjdete jeho sledovaním zistíte, že má nie len kvalitné charaktery, ale aj príbeh. Animačné prvky jednotlivých čarodejníc a ich svetov sú vážnym skvostom. Súboje v týchto svetoch boli výborné a kontrastné oproti trochu ponurému svetu, v ktorom žili hlavné hrdinky. Postavy hrdiniek vyzerajú detsky a to bol zrejme aj zámer. Na prvý pohľad to vypadá inak, ale keď sa po pár dieloch dostanete hlbšie do anime zistíte, že toto anime je k jednotlivým postavám vážne kruté. Najprv ich postaví pred určité rozhodnutia a dáva im na výber, až ich dotlačí k tomu, že nemajú na výber. Naivne som si myslel, že sa tam nemôže postavám nič zlé stať, ale opak je pravdou. Postavy zažívajú mučenie a dokonca vidia aj smrť. Príbeh je úžasne vymyslený tak, aby vás neodtrhol od sedačiek a informácie sú dávkované veľmi pomaly. Charaktery, ktoré sa javia ako tie čo majú pomáhať sledujú hlavne svoje vlastné záujmy. A to Kyuubey vyzerá milo a vo väčšine anime pôsobia takéto mačičky (či čo to akože je líška) ako spestrenie, ako milé zvieratká. Kyuubey, ale je hold niekedy dosť zákerný zákerák (mala tam byť nadávka). Dá sa teda povedať, že toto dielo prináša určité nie veľmi vydané prvky, ale o to viac sú vítané. Celkovo je Mahō shōjo Madoka Magika veľmi temné dielo plné obrovských prekvapení a čím bližšie sme koncu tak tým je to viac zamotané a vyplávajú na povrch určité skutočnosti, ktoré by na začiatku nikto nepredpokladal. Želania, ktoré môžu vysloviť Mahou Shoujo poukazujú na to, že ak niečo chceš väčšinou musíš niečo obetovať. Tento krutý svet v ktorom existujú jednotlivé postavy poskytuje dokonca aj nejakú pridanú filozofickú hodnotu. V pár kvalitných rozhovoroch sa rozoberajú zaujímavé filozofické otázky. Opening a ending dobre vyjadrovali atmosféru z jednotlivých dielov anime a boli melodické a aj hudba, ktorá zaznela v jednotlivých dieloch bola výborná. Zakončenie celého anime je správne a poučné (porozmýšľali sme?). Do akej miery sa dokážeme (seba)obedovať pre iných? Takáto kombinácia všetkého čo som videl si zaslúži vysoké hodnotenie. PS: Kaname Madoka je lukostrelkyňa a mne sa lukostreľba veľmi páči. ()

WildevilCZ

No nevím proč na čsfd má tohle anime tak nízké hodnocení, mě přišlo naprosto geniální.... nevyrostl jsem na kabelovce a nikdy jsem žádné mahou shoujo neviděl (narážím na sailor moon) a přitom jsem chtěl vždycky nějaké vidět, ale z recenzí na sailor moon jsem pochytil, že by mě to asi moc nebavilo a tak jsem čekal, ale dočkal jsem se!!!! Troufám si říct (ikdyž do konce roku daleko) nejlepší anime roku! :) 100%!! ()