Ingeborg se cítí být starou a osamělou. Jonas je mladý, pohledný a svou krásu by mohl i prodávat. Anders trpí malou psychickou poruchou a Anna je mladá žena s tělesným postižením. Čtyři lidé velmi toužící po lásce, čtyři lidé, z nichž každý doufá v lepší zítřek, čtyři lidské duše, které spaluje touha. (ČSFD)

Recenze (122)

Ladushka22

Do filmu jsem šla bez jakéhokoliv očekávání. Bizarnost příběhu ve mně evokovala mnohdy stísněné pocity, ale nechala jsem se jim unášet až do samotného konce, u kterého mě pobavila ironie a nadsázka „sladkého" happy endu, který byl vynikající jako růžový puding. Přesto vím, že jedno zhlédnutí mi dokonale stačilo, podruhé bych film rozhodně vidět nechtěla, milých lidí není nikdy dost, ale vše má své hranice. ()

Shiri

Takže: 1. vezmeme čtyři postavy (mladá žena, starší žena, mladý muž, starší muž) a každou z nich opatříme přiměřeně šokující úchylkou, respektive odchylkou, 2. necháme mladší ženu + staršího muže a starší ženu + mladšího muže zažít traumatizující setkání, 3. umožníme mladší dvojici a starší dvojici prožít iluzi vzájemného porozumění a zalíbení, 4. všechny je sezveme na štědrovečení večeři. Varování: ne všechny tento severský recept nadchne. ()

sochoking

Začiatok bol taký rozpal, že som normálne stratil orientáciu a nevedel, kde je sever! Som si myslel, že sa mi to všetko iba sníva. Polhodinu pred koncom som to musel vypnúť, pretože som valil do rachoty a tam som premýšľal, že ako to asi skončí. Potom som si ch iba predstavil, vlastne som ich videl akoby z veľkej výšky a hnedˇ mi to bolo všetko jasné. ()

DannyBoy80

Festival Severská filmová zima, MINIKINO Ostrava, 18.2.2012: Masakrální film, plný osamělých lidí, plný úchylek a zobrazení bez obalu. Plus černý závěr jak se patří. Zahráno výborně. Má to i jiná poselství, film pracuje na několika rovinách. Je pravda, že zezačátku jsem si myslel, že ve filmu vystupují pouze uchylové a perverzáci, ale nakonec se tam sem tam vyskytl normální člověk, ale ne moc. Někdo má vše a je nespokojený a někdo hledá něco málo a nemůže to najít. ()

Courtemanche

Ukazuje člověka když je v nejhorším, kdy darmo se snaží je pořád sám, jak ztrácí sílu a proto vyhledává i to nejjednodušší místo kde aspoň dostane troška společnosti. Hodně lidí to nechápe. Pak ještě smeknout před Dány, protože oni ve svých filmech mluví taky o vážnějších problémech -lidstva- otevřeně. 4/5 ()