Pětice ženatých chlapíků si tajně společně pronajme krásný podkrovní byt ve městě - ideální místo k milostným záletům a jiným nedovoleným hrátkám. Ráj na zemi se ale brzy promění v noční můru, když se v bytě objeví tělo neznámé mrtvé ženy. Je jasné, že vrahem musí být jeden z nich. (Bontonfilm)

Recenze (137)

(fun)tomas

Belgický originál z roku 2008, za ním nasleduje holandský remake natočený po dvoch rokoch a a ako posledný prišiel na scénu remake z USA pochádzajúci z roku 2014. Podľa viacerých filmových portálov má kvalita filmov zostupnú tendenciu. Bohužiaľ som mal možnosť vidieť len poslednú menovanú verziu. Myšlienka, na ktorej je vystavaný dej je originálna a bezpochyby zaujímavá. Avšak jej prevedenie na filmové plátno sa mi javilo nedotiahnuté do konca. Ďalšie záporné body dávam za spôsob vrstvenia deja. Jeden dejový zvrat je fajn, no ak ich príde viacero po sebe v relatívne krátkom čase, zbytočne to len zvyšuje prekombinovanosť filmu. Plusy vyvažujú mínusy, takže hodnotím ako čistý priemer. ()

BarGoldstein odpad!

Debilní slátanina o teplouších pro buzeranty! Banda homoklád si koupí byt aby se tam předělali na normální heteráky a neměli konečně furt hnědo v trenkách a kolem huby. Ale jako správným teplajzníkům se jim to daří dost hovnově, takže jeden skončí v krimu a dalšímu jebne a hupne z balgónu! Dobře jim tak! ()

DonBraso

Nizozemský remake viděl,ale je to skoro rok a já už si tento model úplně nepamatoval a tato verze se prostě naskytla,tak jsem naskočil po druhé strejné řeky.Nebudu lhát,že prostě náměť je skvělý.Ono je to celkově pořád stejný.Je to až fakt divný jak stejný film může vzniknout třikrát i vlastně se stejným režisérem a u dvouch verzí hraje Schoenaerts úplně stejnou postavu Filipa.To je doopravdy už hodně náhod.Vše jsem napsal jinak už u předešlé verze a tahle je škoda,že doopravdy kopíruje i to málo co jsem si pamatoval,snad i scény jdou pomalu stejně,ještě,že pár lokací je jinak,tedy ten bazén vypadá jinak:)Nizozemská verze byla první a popravdě tahle je zbytečně další,leč ve výsledku stejná.Možná proto dám procentem jiný numero.75% ()

Sharleen

Výborná zápletka, ktorá pekne graduje do prekvapivej pointy. Škoda, že som tento Loft videla skôr ako belgickú verziu, stavím sa, že je o dosť lepšia, ako to už u európskych býva. Čo mi tu dosť vadilo boli tí piati manekýni medzi ktorých ešte aj úplne tradične americky ako päsť na oko umiestnili jedného zagulateného a mysleli si, že to tým vyvážia..ako obyčajne, nepodarilo sa. Wentwortha Millera síce schovali za nemožné okuliare, ale pod nimi je to stále fešák. Ženské osadenstvo bolo rozdelené na tmavovlasé, skoro nerozoznatelné manželky a blonďavé milenky. Za obsah by som dala 4, ale za tradičné americké prevedenie ostávam na 3 *** ()

Tominko12

Videl som originál z roku 2008 a úprimne som čakal od amerického spracovania väčšiu blbosť. Herecké obsadenie bolo celkom fajn a aj napriek tomu, že už to nebol wau efekt, film bol dobre natočený, respektíve prerobený. Ťaťžko povedať, či má význam natáčať 3x ten istý film, pretože už lepšie to nemôže byť. Každopádne hodnotenie filmu veľmi kladné... ()

Zajímavosti (9)

• Film bol uvedený až tri roky po dotočení kvôli zmene distribútora filmu. (Arsenal83)
  • Natáčení odstartovalo 6. 6. 2011 v New Orleansu, aby se k dokončení o několik týdnů později přesunulo do belgického Bruselu, a mohlo být k 26. 7. 2011 dokončeno. (Conspi)
  • Režisér Erik Van Looy film točil už potřetí. Belgický originál stejně jako tento snímek režíroval a u holandského remaku zastoupil režisérku Antoinette Beumer  po dobu jeji rekonvalescence. (dado.cz)