Pokoření

Divadelní herec, který pomalu ztrácí rozum, si začne s mladší, sexuálně nevyhraněnou mladou ženou. (Filmbox)

Recenze (38)

kolemjdouc

Al Pacino neustále dominuje v každém snímku.V době natáčení mu bylo asi 75 let.A stejně mladší kolegy strčil do kapsy.Scénář měl hodně odlehčených situací,dobrá kamera a kvalitní režie.V popisu by mělo být že staršího muže uhání mladá žena.Zazní tam mimo jiné,že ona doufá že z ní tu lesbu vyš..souloží.Gerwig v té době bylo třicet let a dokázala s tím starým bardem držet krok. ()

Lacike

Vyzera to ako starecka verzia filmu Birdman a v ulohe herca za zenitom, ktory riesi svoju karieru, ale zaroven mu uz trochu preskakuje tu je stale famozny Al Pacino. Jeho vykon je uchvatny a je jedinym dôvodom preco vidiet tento inak dost priemerny a miestami nezazivny film. Chvilami je Pacino tak dobry az som sa bal, ci sa dozije konca zaberu. Vsetci ostatni herci su len figurkami do poctu. Filmu najviac skodi existencia Birdmana, ktora nazorne ukazala o kolko mohol byt vysledok lepsi. 5/10. ()

Xmilden

S Alpačínem to jde dále z kopce. Už poněkolikáté za posledních 5 let se musím znovu ptát, zda-li jsme tohle potřebovali vidět a zda mistr nám tohle měl nutkání sdělit. Byl bych moc rád, kdyby už další role odmítal, bohužel se tak nestává a tak výsledkem je další podivnost, kterou jsem buď nepochopil a proto se mě nemohla následně líbit anebo jsem ji pochopil a tím pádem neměla nejmenší šanci se mě líbit. 20% víceméně z nostalgie. ()

maddy

Niektoré knihy by radšej mali ostať nesfilmované. The Humbling od Philipa Rotha je samá o seba veľmi nefilmová kniha bez deja, ktorá pojednáva o psychickom a morálnom úpadku jedného herca. Ako z takéhoto niečo urobiť pútavý film? Al Pacino je síce v úlohe skvelý, ale dve hodiny sledovať jeho potácanie sa a debaty s podivnými postavami (napríklad fanúšička, ktorá ho neustále otravuje s vraždou manžela) nie je práve tou najvhodnejšou filmovou látkou. A nepomôže k tomu ani réžia Barry Levinsona (Rain Man, Sleepers ...). Humbling bolo vyslovene zbytočné prevádzať z knihy na plátno. CELKOVO: 2* (4/10) ()

DEXTER099

The Humbling byl pro spíš než film tak taková divadelní hra nahraná na kameru.Pro Al Pacino to bylo asi silné téma a myslím,že je to i z filmu a jeho výkonu častokrát znát.Příběh o herci co ztrácí jak sám říká talent a zkouší se rehabilitovat o více jak dvě generace mladší dívka,která se stane jeho milenkou a i vzpruhou v tom pokračovat v divadelních rolích i když konec není zrovna z kolonky šťastných.Mě to moc nechytlo a tak za mě celkově 60 % a tři hvězd. ()

• Natáčelo se v George divadle v New Yorku. (Terva)