Bellflower

(festivalový název)

Dvaja priatelia strávia všetok svoj ​​voľný čas budovaním plameňometov a zbraní hromadného ničenia v nádeji, že nastane globálna apokalypsa a otvorí cestu pre ich imaginárny gang "Mother Medusa". (Black3R)

Videa (4)

Recenze (116)

DwayneJohnson

Strašně divnej film. Příběh je divnej, herci jsou divní, prostě všechno je tak nějak divný, ulítlý nebo ujetý. Žádná předem daná šablona, takže nečekejte žádnou klasickou, vztahovou zápletku, ale úplně jiný, novátorský zpracování. Naprosto se vším všudy, včetně vypečenýho konce. Asi budu taky divnej, ale líbilo se mi to a čtvrtou hvězdu přihazuju za skvělej soundtrack. ()

HarryBlock

Od slniečkového "feel good" movie až k nočnej more. Vidno, že režisér pred tým robil kameramana, lebo vizuálna stránka je vypiplaná aj keď je to taká pekná videoklipová estetika, pomáha umocňovať silný dojem z filmu. Pohrávanie sa s časovými rovinami v druhej polovici síce dnes už nepôsobí nijak ozvlášňujúco, ale pomáha gradovať neistotu a napätie, no priznám sa, že sám si nie som istý či ten koniec bola len predstava hlavného hrdinu alebo sa to skutočne stalo. ()

Fr

...LORD HUMUNGUS OVLÁDÁ SVOJE ŽENY A ONY HO ZA TO MILUJÍ...... /// Dva kámoši, láska, taky Milly a Courtney, a kdyby mě bylo jako tobě, tobě i tobě... nebo třeba jako jim... víc bych prožíval ty láskyplný vztahy, kamarádský vztahy, nenávistný vztahy (stavy), přetvářku – prostě tu mladistvou realitu. I sex (no tak zlý to se mnou ještě není...). Film pro mladý, kde kamera je téměř dokumentární (naštěstí se netřese) a každej si mluví, co ho napadne a když je třeba říct ,,JO“, tak řeknou ,,jo“, když zase ,,BLBÁ PÍČA“, no tak to řeknou taky. Do cca 70tý minuty jsem byl v tomhle prostoru totálně ztracenej. Ovšem doteď valím bulvy, co ten klučina v závěru vykouzlil za dokonalý ,,soukromý pasti“ vedoucí k perfektnímu vybrečení na rameni. Bejt tak mladší.... (mít tak křídla...). /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Jsem citově rozmrdej mladej muž. 2.) Jsem Lord Humuncus. 3.) Thx za titule ,,Rob Roy“. /// PŘÍBĚH **** HUMOR ne AKCE * NAPĚTÍ ** ()

noctambule

Parádní první část, hned od začátku mě to vtáhlo, ale zhruba v půlce přišel střih, probrala jsem se z opojení a nedokázala se tam vrátit. Jak Evan zarostl nebylo to prostě ono:-) Není to dokonalé, ale autor řekl, co říci chtěl, i když bych s ním polemizovala. Každopádně to musím vidět znovu, aby mi docvaklo pár věcí. Ale obávám se, že Bellflower mohou dát 5* jen chlapci. ()

emma53

Docela dost silné a syrové nekonvenční drama, kde se Evan Glodell nebál experimentovat a ani jít před kameru zahrát si hlavní roli Woodrova, silně rozporuplnou osobnost. Film o lásce, zklamání, snad hledání sebe sama a rozhodně nečekejte žádné klišé, potažmo snad nějaké patetické scény. Střídaly se tam momenty emotivně silně vyhrocené, které se mnou docela zacloumaly s malinko, ale opravdu jen malinko romantičtějšími, tudíž uvolněnějšími. Pro mě je docela těžké ten film nějak posuzovat, on se musí jednoduše vidět. Ale přiznám se, že na konci jsem trochu tápala jak v mlze, nic to ale neubírá na mém zvláštně intenzivním zážitku z této debutní prvotiny. A málem bych zapomněla i na nádherný soundtrack. ()

• Tylera Dawsona (Aiden) potkal režisér filmu Evan Glodell v roce 2003 během malého divadelního představení. Poté mu v návaznosti na jeho herecký výkon nabídl roli ve filmu, tehdy ještě ve verzi nasnímané ruční videokamerou, která se z větší či menší části odehrávala v Evanově bytě. (Conspi)
  • Autoři filmu Evan Glodell a Vincent Grashaw zastavili svůj majetek a na celý rok se nastěhovali do nebytových prostor, kde potom film vytvářeli. (Itar)
  • V seriálovém souboji v pojídání cvrčků, v němž se setkává Woodrow (Evan Glodell) s Milly (Jessie Wiseman), se oběma aktérům podařilo ve skutečnosti pozřít několik živých exemplářů. (Conspi)