• USA Drunk History Christmas
Krátkometrážní / Komedie
USA, 2011, 6 min

Opilý američan vypráví netradiční vánoční básničku o setkání se Santou. (Cheeker)

Recenze (96)

Sonnery

Píšu otevřený dopis. Né Ježíškovi, ale syflům zadnicové spirály z CSFD, jejichž přemýšlivost je na úrovni lžíce zabořené v tulením lejnu. "Vy idioti! Tohle je nadsázka jako prase. Nějakej šulin se vožral a totálně vymletej šel do televize odrecitovat krásnou vánoční básničku. Nicméně se mu to, vy volové, nepovedlo - jakože reál. No a z toho děsivýho výsledku si udělali prdel Gosling a spol tím, že k básni natočili klip, tak jak by měl vypadat, kdyby ten šulin vožralej nebyl. Chápete? Kontrast? Myšlenku? Nadsázku? Až budete chtít příště něco hodnotit, tak zkuste chvíli přemejšlet, o čem to tak asi mohlo být..? Protože jinak si vemte pyžámko a přezuvky, jděte do Kosmonos a požádejte o azyl. V normálním životě byste se neměli pohybovat, tady se přemejšlí..." HOUHOUHOU krásné svátky ()

korbitch22 odpad!

Co to mělo jako bejt?Ožralej debil vypráví vánoční básničku a její děj hrají 3 světoznámí herci,bohužel to nemá jakýkoliv náznak nějakého smyslu nebo pointy.Vypraveč je jak retardovaný křeček,panebože ten režisér je totální patlal,když dostanete do ruky tyhle herecký esa ( Gosling s Mendesovou mu můžou leda políbit a Carey je k nepoznání ) napíšete jim nějakej smysluplnej a hlavně vtipnej part a nenecháte je pitvořit se v téhle patetické,bezúčelné hovadině.Pokud chcete na vlastní oči vidět tuhle zbytečnou blbost o hovně,račte se přesvědčit zde: http://www.videacesky.cz/skece/ozraly-stedry-vecer. Absolutně sem nepochopil smysl a už vůbec né důvod vzniku a navíc jak se dá po americku plýtvat s herci,když si vezmete kdo se ve filmu obejvil a za co stál,je to až žalostně k smíchu,nebo možná spíš k pláči,když to např.porovnám s vánočním speciálem Diagnóza Werich (http://www.csfd.cz/film/308648-diagnoza-werich/) ,ve kterém hraje polo známý český herec a amatér,film má smysl,pointu a vtip a je dělaný v úplně jiných poměrech...tak se může Gosling i s Careym jít zahrabat :D . Hakuna Matata: to víš že jo :D ()

Lamiczka

Ze zoufalství tam člověk pár haha momentů našel, ale jinak to bylo dost nudné, nevtipné a především o ničem. Možná, že příště by ten pokus o to, vymyslet něco netradičního, mohl být trošku živější, nápaditější a klidně se stejným osazenstvem. Všichni měli na víc! Kromě, doufám, že doopravdy opilého, vypravěče. Toho pro příště zamkněte do sklepa, nebo rovnou Santovi do továrny na hračky! ()

playboxguest odpad!

Nejradši bych toho vypravěče nakopala do prdele. A s ním rovnou i pana Waterse (ať si klidně ve filmech hraje, ale bože, ať už nic nepíše a netočí, kór když jsou mu ochotni svěřit takové obsazení). Nepovedená parodie na reklamy. Ač jsem nadsázku, kterou tu uživatel Sonnery těm pomalejším vysvětluje, pochopila, stejně mi bylo nechutně trapně. ()

C0r0ner

Pár lidem se to zdá jako geniální zábava, ale mně pobavilo leda tak krkání vypravěče. Ve zbytku téhle sračky jsme se pak vůbec nevyznal (ač to mělo pět minut) a vlastně netuším, co se tam dělo, proč se to tam dělo a jak to skončilo. Prostě totální píčovina, kterou nezachránilo ani pár hvězdných jmen. 10% ()