Demi Lovato: Stay Strong

(pořad)

V tomto hodinovém dokumentu nechá Demi diváky MTV nahlédnout do svých nejintimnějších okamžiků během veřejného zotavování ze stravovacích zlozvyků. (oficiální text distributora)

Recenze (16)

Todd_Hewitt

Pamatuju si, jak jsem Demi Lovato nesnášel a vždycky jsem ji bral jako "tu holku ze Sonny a Camp Rocku". A to se před rokem změnilo. Když se předávkovala a byla v léčebně a tak, to mě moc nezajímalo. A pak jsem slyšel Skyscraper. A zamiloval jsem se do ní. A od tý doby jsem #Lovatic. Ne moc velkej, ale jsem... A tenhle dokument moje pocity k ní jenom utvrdil. Původně jsem se rozhodl pro tři hvězdičky, ale byl jsem nucen změnit na čtyři, a to kvůli brekotu a jekotu který mi dokument způsobil. ()

xxxBaraxxx

I já jsem si zavzpomínala,jak jsem jí neměla ráda. Asi dva roky po tom,co jsem se dozvěděla o jejím hospitalizování na klinice,jsem se podívala na tenhle dokument. A všechno se změnilo. Můj názor na ní se naprosto změnil. Je to tak milé stvoření s tolika problémy,o kterých je třeba mluvit! Nádherné,nehrané,emotivní... Klobouk dolů,Demi ;) ()

Handle

Když jsem viděl Camp Rock, tak jsem Demi Lovato tak trochu odepsal a už se o ní nezajímal. Cca před pár měsíci jsem ale zaregistroval, že je to vlastně celkem dobrá zpěvačka. O jejich problémech jsem věděl jen tak okrajově a až tento dokument mi je přiblížil. Můžu říct, že to bylo opravdu působivé. Depresivní, ale přesto inspirující, Demi má fakt můj obdiv a bezesporu je to velmi silný člověk. ()

Frca

Demi je moje nejoblíbenější zpěvačka a tak to vždy zůstane. Do povědomí se mi dostala jako herečka v Camp Rocku.Když jsem zjistil , že je Demi v léčebně , tak jsem doufal, že se co nejdřív postaví na vlastní nohy a začne znovu zpívat. Pak jednoho dne si jako každý den zapnu počítač . Pokaždé když jsem na počítací ,tak si pouštím písně na Youtube a 14.7. 2011 jsem to udělal opět. Zadám Demi Lovato a vyhodilo mi to Skyscraper. Byl jsem šťastný že Demi je zpět a opět zpívá. Poté nahrála album Unbroken... Jen tak dál Demi. Stay Strong. (Můžeš vzít vše co mám, můžeš zničit vše čím jsem, jako bych byla ze skla, jako bych byla z papíru. No tak, zkus mě srazit, vyrazím ze země, jako mrakodrap. ()

lilylove

Demi jsem měla ráda jako zpěvačku i jako herečku ale nikdy jsem nebyla její velká fanynka a nikdy pro mě nebyla inspirující ale pak když jsem se podívala na tenhle dokument který mě skoro až dohnal k slzám zvistila jsem že Demi je opravdu inspirující osoba která svým životem dokáže hodně lidím pomoci a změnit jejich život.Musím říct že to byl opravdu úžasný dokument. ()