Kašlu na lásku

• USA Down with Love (více)

Úspěšná spisovatelka Barbara Novak (Zellweger) se stane terčem cynického, ale neodolatelného playboye Catchera Blocka (McGregor). Po eskapádě dvojsmyslných žertů a rafinovaných schůzek překvapí vás i sami sebe nečekaným rozuzlením. (Bontonfilm)

Recenze (271)

Crazer

Skvělá retro komedie, plná vtipných dialogů s komickými prvky. Mnohé komedie by si s tohoto filmu měly vzít příklad, jak se dá vytvořit kvalitní a zábavný film, jen bych nemusel mít v každé větě "kašlu na lásku" .. Film si každopádně získal mou pozornost debilním a slizkým úsměvem Ewana McGregora a jeho strašnými černými podkolenkami a také samozřejmě plnou pusou čokolády Renée Zellweger a jejím závěrečným monologem, který bych si nikdy nezapamatoval. ()

Blofeld

Tahle komedie je hlavně o stylu. Odpustíte-li mi lacinou slovní hříčku, před sledováním byste si měli říct "Kašlu na příběh" - a pak už se jen bavit salvou hlášek, výtvarných fórků, dokonalých dialogů a skvělých herců. A nesmím zapomenout na tu nádhernou hudbu a - no,ještě na něco - ále, kašlu na to! ()

Ilicka

Vynikající Ewan McGregor v přeplácané retrokomedii, kde všichni tak důkladně kašlou na lásku, až nakonec skončí spolu a těsně před svatbou. Ne zcela věrohodně dějové a charakterové zvraty, ale budiž. Obraz při telefonátech je velmi vtipně vyřešen. I když fakt nemám ráda růžovou, kterou byl celý film doslova zaplaven, a nemusím Renée Zellwager, stálo to zato. Ale vracet se k tomu rozhodně nebudu. ()

Bebacek

Zbožňuju tyhle filmy, ve kterých sympatičtí frajírci krotí emancipované ženy (viz Deset důvodů) a při tom krocení zkrotí i sami sebe. A když je to nehorázně vtipné a přitom vůbec ne blbé, když je to krásně roztomilé a přitom ne kýčovité. A když jsou tam skvělé narážky na staré hollywoodské filmy (a herce), které miluju. Zkrátka jsem se culila jak idiot na veřejném místě (no jo, mám práci, ve které se celý den jen dívám na filmy, a nestydím se za to :-)) a došla jsem takového emocionálního obohacení, že jsem při večerním úklidu překonala svou příšernou fobii z pavouků a zabila jsem jednu ošklivou johanu. Fuj! (Zjistila jsem, že i pavouci mají rádi porno - ležérně se totiž rozvalovala na krabičce s obrovskýma prsama neznámé paní.) Doufám, že se mi děti toho pavouka nepomstí. Brrr. Ale zpět k filmu - nechápu, že jsem ho neobjevila dřív! Rozhodně už teď patří k mým nejoblíbenějším. ()

asirtes

Chutná "rúžovkastá" jednohubka miestami v príjemnom swingovom rytme. Ale 3,5 minútový monológ Renée Zellweger alias Barbry Novak (či Nancy neviemjak) v 72 min prehrávacieho času bol vtipnou až skoro rapersky dobre predvedenou namotávkou...a tesne predtým hudobný vrchol filmu: skladba "Fly Me To The Moon" Barta Howarda v zaujímavo prepojenom mixe dvoch jej najväčších interprétov. ;) ()

• Vystoupení Judy Garlandové je zaznamenáno i ve filmu. (Elisebah)
  • Po závěrečných titulcích následuje vtipný epilog s pěveckým duetem ústředního páru. (cariada)
  • Nejen, že se film odehrává v roce 1962, byl natočen tak, aby vypadal, jakože byl natočen v roce 1962. Všechny postupy, dialogy, oblečení, a chování by mělo vypadat přesně jako v roce 62. (Amplifier)