Poté co dostala výpověd v práci a odhalila manželovu nevěru, rozhodne se Tammy (Melissa McCarthy) přehodnotit svůj život a odjíždí se svojí excentrickou babičkou - alkoholičkou (Susan Sarandon) na výlet jejich života. (Magic Box)

Recenze (84)

Maximilianus

Aha, čiže ono to mal byť nejaký Road Trip. Musím povedať, že dosť slabý a pripadalo mi to, ako keby sa dostali tak maximálne do druhého štátu a aj to sme moc tú cestu nevideli. Susan Sarandon aj so stareckým účesom bielej farby vyzerá mlado a lepšie ako Melissa McCarthy, ale jej postava sa mi až tak moc nepáčila. Pripadalo mi to ako jedna z novodobých úloh Roberta De Nira v bláznivých komédiách, ale jemu taká poloha sedí viac. Humor tu bol, teda aspoň sa snažil byť, nebol našťastie trápny ale ani nijako vynikájúci. Film priemerný na úrovni Melissy McCarthy. 5,2/10. ()

Aljak

Ach, tak toto je presne ten typ komédií, ktoré pôsobia až príliš nútene a na silu. Kľudne to mohli poňať viac dramaticky, pretože robiť komédiu na podklade takých vážnych tém ako je rozvod, senilita či alkoholizmus mi príde zbytočne prehnané. Niekedy je menej viac a práve kvôli tomu často nemiestnemu humoru zaniklo aj viacero dobrých pasáží. Mňa osobne však najviac pobavila tá lúpež vo fastfoode a následný návrat - to bolo asi fakt jediné na čom som sa počas celého filmu aj zasmial. Nič proti Melisse McCarthy, ale občas mi ide fakt na nervy, aj keď tu bola ako tak znesiteľná. Ale Susan Sarandon v roli babičky, to už bolo fakt za hranicou. Susan už má asi najlepšie herecké roky za sebou, ale že by bola odkázaná na takéto úlohy? To snáď nie... ()

Olík

"Tammy, Tammy jede - Je moje, je tvoje! Nemá chybu"! Pokud se budeme bavit o žánru nekorektní komedie, tak co se týče dámského pohlaví, je Melissa McCarthy nekorunovanou královnou. A co víc, svůj majestát si umí plnými doušky užít....nebo se tak alespoň tváří. Tammy jede na šílené horské dráze, která nezná mantinely dobrého vkusu....pro puritány může být tato pouťová atrakce až přes čáru, ale já se bavil. Když budu chtít nasytit svoji intelektuálnější část mého já, tak si zajdu do univerzitní knihovny a když tu stále pubertální, tak proč nedopřát sraženému jelenu dýchání z úst do úst? ()

Melissu McCarthy mám rád v seriálu Mike and Molly,ale filmové role si evidentně moc vybírat neumí a nebo bere úplně vše co se jí dostane pod ruku.I Tammy je ze začátku neuvěřitelně otravná a nesympatická a není moc důvodů se smát.Postupem času sice film přejede do relativně normálních a snesitelných vod,ale humoru je i tak po málu a zasmál jsem se všehovšudy tak 3x,což na komedii není zrovna moc.I přesto,že jsem nic moc nečekal je to nakonec celkem zklamání...40% ()

juta

Další zklamání. Opravdu čekal jsem mnohem víc, jenže tady jsem si moc srandy neužil. Nevtipné... to je to nejhorší, co chcete u komedie zažít. Bohužel Melissa není žádným tahounem filmu, ze začátku vypadala opravdu příšerně a pro diváky začne být značně nesympatická, trochu to zachraňuje Susan Sarandon, ale ani se nedivím, že se tohle nepovedlo. Tammy mě utvrzuje v tom, že v hlavních rolích u komedií musí figurovat mužské pokolení, protože s holkama taková sranda není a snad nikdy nebude... ()

Zajímavosti (3)

• Film se natáčel v Sevrní Karolíně v USA. (rafix)
  • Herečka a režisérka snímku Melissa McCarthy vyhodila z natáčení ženu, která chtěla udeřit své neposlušné dítě. (Patw)