Děj filmu je zasazen do bouřlivých 20. let minulého století, kdy ani prohibice nezastavila tok kořalky v ilegální síti gangstery provozovaných náleven. (Freeman Ent.)

Videa (9)

Recenze (251)

Spiker01

Od Bena Afflecka režiséra jsem viděl všechny filmy a nejslabší u mě i nadále zůstává Město. Jenže nejslabší je u mě furt vynikajících 8/10 a nyní mi je Bena vážně líto. Na Live by Night vůbec nikdo nepřišel (včetně mě, musím se přiznat a bude mě to dlouho trápit), nikoho nezajímal, ve všech propagačních rozhovorech padaly otázky jen na Batmana a film byl zkrátka každému fuk. Přitom je dle mého naprosto precizně vyladěný film, navíc tak krutě nedoceněný po všech stránkách, že jsem měl pocit, že se snad svět zbláznil. I Afflecka jako herce mám hodně rád, viděl jsem s ním hromadu filmů a v téhle gangsterce jsem z něj měl vyloženě respekt. Sice když se usmívá, tak to trošku bolí, ale mít k ruce Zoe Saldanu a Siennu Miller, tak se hihňám taky furt. Mluvilo se o tom, že ta samotná předloha narozdíl od Gone baby Gone od stejného autora není tak kvalitní a film na to doplatil (takže první film, který je lepší než knížka?). Tu jsem samozřejmě nečetl, ale během filmu jsem se nenudil ani minutu, každá jednotlivá scéna je tak krásně natočená, že jsem si film vyloženě užíval a nadosmrti zařekl, že jestli se někdy v doufámže blízké budoucnosti ještě Batfleck podívá do kin coby režisér, rozhodně budu u toho. Stejně jako u Zemeckise jsem krutě zaváhal..9/10 ()

Spike17

Scénáristická mýlka Bena Afflecka s několika wtf momenty (zejména u dialogů) a zkratkovitými narativními operacemi, jež se snaží vynahradit režíjní zručnosti, která ale potřebuje místo umělé stylizace nádech špinavosti a tak bohužel selhává i na režisérském poli. Z čehož vyplývá, že nejlepší (ne, že by bylo z čeho vybírat) je paradoxně herecká poloha. Na druhou stranu - dobová atmosféra zvládnuta perfektně, stylizace a určité momenty evokovaly herní sérii Mafia, což pohladí na srdci nejednoho jejího fanouška. ()

mzss1

|20%| Live by Night byl pro mě velmi očekávaný film – nesmírně jsem se na něj těšil. Bena Afflecka jsem si poslední dobou dost získal. Bohužel, absolutně mi to nesedlo. Nehodlám zde psát dlouhý komentář, abych film shodil, ale at už z objektivního nebo subjektivního hlediska musím konstatovat, že tak mizerně podaný děj a scénář jsem dlouho nezažil. Spousta nesmyslných dialogů, scén a chování postav,… No, mám opravdu dost. Ani Affleck mě zde moc nebavil, dokonce ani role mu moc nesedla. Rozhodně tato záležitost není o akci. Vyloženě delší akční scény měl film dvě. Honička starýmu vozy – nebyla špatně natočena, ale nezaujala mě. Finále obsahovalo dlouhou přestřelku, která už byla lepší, ale furt žádný zázrak. Ještě tak první cca čtyřicetiminutovka mě docela zaujala (i když už v té době jsem tušil slabší záležitost) a poté se to utopilo do sterilní nudy. Chvílemi jsem se opravdu ztrácel, ale vše jsem pochopil. Konec nám nabídne menší dějový zvrat, který mi přišel směšný. Hudba? Tam byla? Jo? Nevšiml jsem si jí. Nudná tématika, prostředí, postavy a i trapné scény – já fakt nevím, jak mám toto popsat. Chtěl jsem dát odpad, ale kvůli Benovi zavřu všechny oči, co mám. Tento NE(snímek) je vhodný pro lidi co nemůžou spát – jakmile si ho pustí, zaručeně do půlhodky usnou. Dlouho jsem nebyl takto zklamán, paradoxně mi nevyšlo kino za což jsem rád. ()

Enšpígl

Když nic jinýho tak tenhle film alespoň odpoví na otázku zda je Ben lepší scénarista a nebo režisér. Výsledek zápasu je rozdíl třídy ve prospěch režie. Milostnej prvek je totiž ve filmu neskutečně přepálenej a velmi brzo začne nudit až otravovat. Gangsterský scény a to jak po herecký, dialogový, zvukový i obrazový stránce jsou výborný o víc je škoda ty cukrový vaty, protože jinak by se jednalo o hodně solidní gangsterku. ()

T2

Rozpočet $65miliónovTržby USA $10,378,555Tržby Celosvetovo $22,678,555▐ Vôbec nie zlé. Technicky zvládnuté na výbornú. Aj herecky na slušnej úrovni. Kamera a aj akcia upúta. Má to hneď niekoľko silných scén. Ben Affleck sa nestratil ani v úlohe ani na režisérskej stoličke, dobrá práca. Jediné čo je na figu, že sme tu už mali pre porovnanie typovo o niečo veľkolepejšie snímky ako Road to Perdition, Nepodplatiteľných či Krstného otca. A potom sa ťažšie vstrebáva takýto film. /70%/ ()

Zajímavosti (12)

• Po filmu Gone, Baby, Gone (2007), se jedná o druhý film podle předlohy Dennise Lehannea, který režíruje Ben Affleck. (mrborn2lose)
  • Filmovanie snímky prebiehalo v amerických štátoch Massachusetts, Kalifornia a Georgia. (MikaelSVK)